| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 703 .. 1403 1404 1405 1406 1407 .. 2582 .. 3757
07.03.13 11:51
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
I wett äbe kartonage mit dene tägeli füue, es türkisses schleifeli drum. bi weddix gits so us schiffere chlini härzli woni de ou grad aus namensschiudli gra tät...
es git sooo vieu möglechkeite....
aber das mit em likör und whisky findi super... würdi mi aus gascht aso ou freue

07.03.13 11:53
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Ja, sommer und Schoki ist schon so ne Sache. Bei uns steht noch nicht fest was wir machen. Könnte ich mich ja mal an die Planung der Gastgeschenke machen gg*

07.03.13 11:57
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hihi apple-pie
Ich glaube, die Planerei hört nie auf
Stelle gerade eine Liste zusammen was ich alles aus den Internetshops brauche
von Material für Gastgeschenke, über grosse Herz-Wegweiser für ans Apero (natürlich in türkis), Satinbänder, Girlanden, Namensanstecker, Fotoapparate (und und und).

07.03.13 11:57
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo zämmä

Ig meld mi au wiedermol.. isch chli viel los die Wuche...

@Valey: Ha die Ketti minere Schwöschter zum 30. gschenkt und si legt se au a dr HZ (ah ihrer) Si isch imfall au in echt en Traum und meh cha se jo nid nur a dr HZ alege... Es isch halt sehr e hochwertigi.. und gseht ebe gar nid billig us.. (viellicht git di jo süscht öber öbis dra..)

@Gastgschenk..
Bi eus gits Mandle und eigentlich will ig seifene selbermache in form vo dr Fleur de lys, aber sött mol afo! Eigentlich will mir öber helfe wo scho seifene gmacht het aber irgendwie will ig doch das alles selber mache, muess mol luege was ig alles no bruch drzue!

@Lus ha au so kartonschächteli aber mit Zuckermandle dinne! Wer doch au öbis udn d schieferherzli si mega herzig....

07.03.13 12:00
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

die wäre ou super für as gastgschänk...

Datei-Anhänge
deko-perlmuttherz-tuerkis.jpg deko-perlmuttherz-tuerkis.jpg (4x)

Mime-Type: image/pjpeg, 70 kB

07.03.13 12:03
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Ja, kaum hat man eine Sache abgehackt schon plant man den nächsten Schritt.
Ich finde das ja toll, das ihr alle so fleissig am basteln seit, ich hab da zwei linke Hände für, obwohl ich das ja am liebsten auch tun würde.

07.03.13 12:23
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Guete Tag mitenand!
Ja die m&ms findi au super.. Ich wirde die wahrschindli bstelle.. Muss aber no luege wie, i kenne niemert im dütsche.. und ihpacke tunis den wahrschindli i chlini röhli.. zuesätzlich hetti gern no so schoggi erdbeeri (siehe bild) ich weiss halt nur nid weg de haltbarkeit.. obi die en tag vorher no mache chan oder erst am morge vorher..

Schmuck
Ich wirde mis bi etsy chaufe.. isch eher schlicht, Ohreringli in so tropfeform und es passends chetteli dezue..

Seget mal wie/wenn gönd ihr id chile.. ich wot ja scho erst det sii wenn alli drin sind, aber z spat cho woti ja au nid :P wieviel vorher sind ihr det?

Datei-Anhänge
nuptialstrawberries.jpg nuptialstrawberries.jpg (9x)

Mime-Type: image/jpeg, 30 kB

07.03.13 12:26
apple-pie 

Re: Bräute 2013

wann heiratest du denn manokasa?

07.03.13 12:41
valey 

Re: Bräute 2013

schmetterling
ahh schoo?? sooo cooll..
ja müest mal luege wel in echt isch sie würkli en trauuuum :))))


Manokasa voll herzig die erdbeeri :)

07.03.13 12:44
Manokasa 

Re: Bräute 2013

apple pie
Am 20.Juli! :)

 1 .. 703 .. 1403 1404 1405 1406 1407 .. 2582 .. 3757
Zuletzt   langsam   vorallem   Zeremonie   eigentlich   bearbeitet   Problem   gspannt   natürli   irgendwie   natürlich   richtig   eigentli   Kollegin   wirklich   schnell   schaffe   Hochzit   himbeer   einfach