| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 703 .. 1404 1405 1406 1407 1408 .. 2583 .. 3757
07.03.13 12:48
apple-pie 

Re: Bräute 2013

achso, wenn du vorher geheiratet hättest, hätte ich dir angeboten die MMs zu mir zu schicken, dann hätte ich sie an dich weitergeleitet. Aber zu dem Zeitpunkt bin ich *hoffentlich* auch schon in der Schweiz.

Ansonsten könntest du sie ja zu so einer DHL-Packstation schicken lassen z.b. lörrach , wo man sie nurnoch abholen brauch.

07.03.13 12:50
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Ah jö merci! Ja i finde sicher en wäg! ich glaub es git au eh Adresse in Konstanz womer sis züüg hi schicke la chan und den abhole!

Vale
Ja ich finds au süess! Muess aber luege, weiss nid ob mer die im vorus mache chan.. Und den au no t torte.. puuh den hani viel ztue..

07.03.13 12:52
Angita 
Re: Bräute 2013

Ringchüssi werdemo evtl. Das neh wo mini schwöstere scho gja händ... isch zwor nö so modern aber isch jo nö lang im isatz schmuck hani au das vo minere schwö wölle neh beidi händ sgliche gha... findi irgendwie no speziell mini schwö hät ezt gmeint sie wörs nö neh wills so altmodisch isch... sie hät scho chli recht aber i finds no speziell wenn mir all 3 achwöstere de glich schmuck gha händ.. denn hani gad au was alts und geborgenes zämä
D mms werdemo au bstelle tus denn i reagenzglässli es mäscheli mit kartönli dra und de name druf als tischtäfeli... i wirds jo zu mim mami bstelle wo in italie wohnt.. ezt froogi mi ob mir die 3 kg mms als handgepäck chönd im flüger mitneh.. was meinet ihr? Reagenzgläsli hani u günstig bi weddix gse

07.03.13 12:58
apple-pie 

Re: Bräute 2013

ich finde die idee mit den Reagenzgläsern toll. sieht bestimmt super aus, wenn das fertig ist.

07.03.13 13:06
Lilly4 
Re: Bräute 2013

gaschtgschänk:
mir werdet selbergmachte limoncello mache bzw. sind dra
passt zu eus, da mir beid vo süditalie sind ...
bin ja gspannt wie dä use chund

07.03.13 13:15
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mir werdet di klassische Zuckermandle ha als Gastgschenk, mir sind au beidi Italiener und das ghört eifach dezue :) defür werdemer spezielli Füllige ha und zwar Champagner, Tiramisu und Amarena (wie seit mär das uf dütsch? Amarelle?)

mmmh Lilly, limoncello tönt natürli au super :) gueti Idee!

Angita, ich find das sehr schön das ihr alli 3 de glichi Schmuck träged, het öpis traditionells und symbolisch drah :)

Zuletzt bearbeitet am 07.03.13 13:17

07.03.13 13:16
Lilly4 
Re: Bräute 2013

emma, mis schwiegermami wot eus au unbedingt no so mandle poschte
söttet ja glück bringe, gäll? aber mir händ ja scho öpis, drum findis bitz unnötig ... mal
luege, ich säg eifach nüd meh däzue, wenns dänn am hochziitstag det sind, ok, wenn nöd
au ok

07.03.13 13:19
apple-pie 

Re: Bräute 2013

soweit ich weiss, nennen wir das in D auch Amarena. :)

Das mit dem Schmuck finde ich übrigens auch toll, Angita.

07.03.13 13:21
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja Lilly, isch mal bi eus zumindest, eifach es MUSS

Das hani zude Bedütig gfunde: Jede der fünf Mandeln hat eine Bedeutung: Liebe, Glück, Treue, Erfolg und Fruchtbarkeit.

Find aber de limoncello au super, weisch wie guet das achunt im Summer :) find au dass das denn langet, da bruchts nöd no zuesätzlich Mandle, ussert ebe wenn dich selber nöd muesch drum kümmere und sie denn eifach da sind, fein sinds ja uf jede Fall... :)

07.03.13 13:23
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Angita: SOlangs nüt flüssigs isch isch kei Problem mit em Handgepäck aber du chaschs au in Koffer due... Mein es isch jo nur schoggi...

@Emma: Ig ha waldbeeri, Erdbeeri, Haselnuss, Kokos als Gschmack für d Mandle... (mäh seit eigentlich au bi eus Amarena.. git no Moorkirschen oder Sauerkirchen aber weiss ndi öb die glich si... :-))

Schmuck: ha jo au eher altmodische Schmuck aber halt sehr klassische vo mim Grossmutti wo gstorbe isch vor es paar Wuche.. Ig find um ehrlich si d Bedütig wichtiger as öbs jetzt modern isch oder stylisch..

 1 .. 703 .. 1404 1405 1406 1407 1408 .. 2583 .. 3757
vorallem   Hochzit   irgendwie   bearbeitet   himbeer   Zeremonie   Zuletzt   schaffe   natürlich   richtig   langsam   schnell   eigentlich   Kollegin   natürli   wirklich   einfach   gspannt   Problem   eigentli