| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 704 .. 1405 1406 1407 1408 1409 .. 2583 .. 3757
07.03.13 13:28
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke Apple & Schmetterling, denn isches ja verständlich :)

mmh find dini Gschmäcker au super Schmetterling, han ebe au chli öpis speziells wele als di übliche Mandle, eso gitts öpis fruchtigs und cremigs :)

Ich leg au meh Wert ufd Bedütig vom Schmuck, finds u schön vo dir das du das vo dinere Grossmuetter wetsch träge. Ich hans au sehr lieb gfunde vo mine zuekünftige Schwögerin, dass sie mir das abote het. s isch erstens mal wunderschön, aber finds toll das ichs vo ihre überchum, wo selber ä glücklichi Ehe füehrt und 2 Kind het, weiss nöd, gsehn das chli us dere Perspektive :)

07.03.13 13:29
himbeer 

valey:
sabrinella ha der PN gschickt.

wegem schmuck weis au ned überzügt mi ned so
mache hüt obe es foti de zeigis eu....

ha ebe die gseh
http://www.swarovski.com/Web_CH/de/18081..._Halskette.html

wowwwwwwwwww

ui valey ich dörf der das gar nöd säge aber ich ha die voreme jahr vo mim schatz uf d wiehnacht übercho :-)

07.03.13 13:37
elea 

gopf er schribet jo sogar öbere mettag wie di welde
s doofe ade gastgschänkft fendi dass me se erst spot cha mache. meine so likör ond schoggi chasch jo ned scho 6mönet vorher mache. chöntsch scho aber naja...

gopf wiso hender nor met dem cheibe schmock agfange jez voni au avo studiere wasi sell träge ;)

07.03.13 13:38
schmetterling84 

@Emma
gsehs genau so... mir bedütet de Schmuck sooo viel.. So weiss ig si isch bi mir, und dass wo du seisch mit em Symbol schliesslich hei d Vorträger au e gueti Ehe gfiert und chinderirch.. Das passt doch. Ig find au toll öbis neus zchaufe aber ebe zu mir passts jetzt eifach so.
Hmmm.. glaub bruch au no e alkoholische Gschmak für mini Mandle.. d Kids bchömme eh Gummiherzli id Böxli..

Valey, muesch dr das Collier eidütig au loh schenke loh!!

Ah übrigens.. Ha denn mini Kärtli vorer Wuche uf d Post do.. ha vo mine "alte" Kolleginne grad bscheid becho und vo gwüsse chli ussestehende au, aber vo eusrer "Clique" nur vo eim Päärli udn das si eusi Tätschmeister.. es stresst mi nid so, aber het doch chli meh erwartet emel vo dene.-. jetzt bi ig gspannt.. aber mir isch ein passiert, ha doch tatsächli e Fehler i dr HP Adresse gha... statt ichwuensche ha ig nur ischwuensch gschriebe.. jänu denn hets halt es rund sms gäh... zum glück ha ig de Uswertige s Kärtli noni verschickt.. chas wenigstens dörd denn ändere.. Aber ha mi sooo gnervt. Aber wenn nur das schief goht

07.03.13 13:41
elea 

schmetterling das ghört me no oft dass die wo eim nöcher stönd ewigs warte met de zuesag! i denke emol dass die denn eifach anemmet dass er wösset dass si sowiso chömet ond de ned sgfüehl hend si mönd sech amelde. weisch wini meine?

07.03.13 13:43
valey 

himbeer
voooooooooooll coool :) duu glücklichiii...
mues mim schatz probiere chli schöni auge mache ha no vor de hochzit geburi hihihi

:D

Schmetterling Emma
coooli gschmäcker hend ehr mmmmmmmmmmmm liebs eifach
mer hend
Erdbeeri, Nutella, Kokos, grüener apfel, Melone, Wafer, Delizia al Limone (kei ahnig wie uf dütsch isch es dessert), Sfogliatella (au es dessert), waldbeeri, Schoko-Nuss, CHampagner

07.03.13 13:43
Angita 

ebe gell emma findi au.. und denn hani gad no am schmuck gsparet :-)

also mir werdet zuesätzlich no säckli ha mit mandle.. mis mami chönd das nö verstoh wenn mir das nö würed wöllä... zude Italiener ghört das dezue, gib ich dir vollkomme recht emma... alte Schule mir sind jo no einieges a italiener do!! woher chömed ihr? also ich us dä nöchi vo caserta bi neapel
und natürlich no gastgschänkli... so wie im foti.. bstellemo denn alles endi märz wenn mir für 2.5 täg dunä sind :-) und i mis chleid cha go go aprobiere

Datei-Anhänge
fc2217lg_1.jpg fc2217lg_1.jpg (13x)

Mime-Type: image/pjpeg, 70 kB

07.03.13 13:44
Mona83 

@schmätterling: gaht mer gnau glich. einä vo dä kumpels vo mim schatz, är isch immer so än "krassä" typ hät sich grad sofort agmäldet und än härzige kommentar gäh. aber däfür mini ängste lüt nöd. vo vielnä hani no nöd mal äs sms übercho dankä für d chartä. hmm bi chli entdüscht aber easy

07.03.13 13:46
himbeer 

@valey: haha ja ich ha mi au mega gfreut :-) guet ich has bis jetz würkli au nonig sehr oft chöne alegge, eigentlich nur a bäll, hochzite und so. und ich ha mer au überleit das ad hochzit denn azlegge. aber ich muess denn no luege wies usgseht, es isch halt scho sehr uffällig. und ich frög mi öbs denn guet chunnt zum chleid und so. aber ich probiers sicher us. ha au d ohrclips und s armband dezue

07.03.13 13:47
Emma13 

ahahah ja valey, muesches dir definitiv schenke lah, isch scho en Traum, wür sicher au super zum Kleid passe.. aaaaber wenn ja vorher no Geburi hesch, chasches schön ifädle :)

mmmhh du hesch au soo viel feini, das tönt ja de Hammer.. mir hend nur 3 chöne uswähle, die packets denn id Gläsli ab, aber isch scho guet, han hoffentli 3 feini usgsuecht :)

1 .. 704 .. 1405 1406 1407 1408 1409 .. 2583 .. 3757
bearbeitet   Hochzit   natürli   eigentli   schnell   irgendwie   natürlich   eigentlich   wirklich   langsam   himbeer   schaffe   Zuletzt   Problem   gspannt   vorallem   richtig   Kollegin   einfach   Zeremonie