| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 704 .. 1406 1407 1408 1409 1410 .. 2584 .. 3757
07.03.13 13:48
elea 

Re: Bräute 2013

mona i ha zwar d iladigscharte nonid verscheckt aber me donkts au sosch bide HZ vorbereitige eschs emmer so gsi vo de lüt wonis am wenigste erwartet ha, die hend sech am aller meischte gfreut! em gegezog hend aber lüt womer sehr nöch stönd recht verhalte reagiert... komisch... :/

07.03.13 13:52
Emma13 

Re: Bräute 2013

Angita, gäll amigs chan mär halt nöd andersch, aber ich muess säge, find die Tradition nöd mal so schlimm, hans ja selber au gern. Was ich nöd han wele isch eifach di typisch bomboniera no dezue, find ich persönlich chli als Staubfänger, darum schenkemer pro Familie eifach 250gr confetti i hübsche Gläsli :) findi eui Idee vom Gastgschenk au guet, das chan wenigstens jede bruche :)

Ich bin vo Sizilie

07.03.13 13:52
Lilly4 
Re: Bräute 2013

moll sicher elea, warum au nöd? mir machet
dä limoncello au scho jetzt, halt au will zitrone
jetzt guet sind ... und Alkohol wird nöd schlecht,
also bi eusem häts 95prozentige Alkohol drin :)
und chamer guet im cheller lagere ... ich tuens
zerscht i 1 Liter Fläsche abfülle und churz vorem
hochziit dänn i die chline umleere ...

07.03.13 13:54
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@mona: ebe ig au nid... ig verstand das eifach nid, weisch du machsch dr briefkaste uf, nimmsch das Kärtli id hand und hesch doch freud!! denn medlisch di doch. aber vermuetlich hei die asicht nid alli!

@Valey: oh nei Melone muess ig au ha.. Zum glück goht mi Kollegin nomol vor minerä HZ.. Ig lieb Melone!!!

@elea:das ha mir au überlegt aber finds glich nid soo schön, wenigschtens merci fürs Chärtli chasch jo säge.. Sogar mi BM het mir gschriebe: Nimm mol a du weisch jo das mir chömme, aber meld mi glcih no richtig a! und d Tätschis hei sich au über d HP agmeldet!
Sorry, weg em schmuck, aber bi mir isch au ganz vo allei cho.....

07.03.13 13:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händs halt würkli ame grossteil grad persönlich chöne säge wills grad min geburi gsi isch. drum händ mer sehr viel schöni reaktione gha. aber au dene wo mers gschickt händ, det händ sich es paar gar nöd gmeldet und es paar wonis nöd erwartet hett händ extra aglüte und so.. hihi

07.03.13 13:57
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja elea das hani scho paar mal gmerkt bi geburi iladigä oder so. aber mini ängste wüssed dasi allergisch bi wäni nüt ghörä. eini vo dä bestä kolleginä hät mer au zmitzt ide nacht no gschribe wo sie s chärtli entdeckt hät. :-)

irgendwiä frögi mi öb d lüt nöd druschömet. han ja save the date chärtli gschickt, det händ meh reagiärt, det isch fast nöd entdüschend gsi. aber di richtige iladige sind doch scho einiges ufwändiger gsi und mä gseht das mer öpis gmacht händ, da erwarti irgendwiä scho chli meh.
weiss au nöd öb für vieli klar isch dass sie chömet und s gfühl händ sie müänd nöd sich amälde.
gopf mir chämt das niä in sinn, wäni ä iladig han wird äs sms gschribe oder rasch aglütet und dän mäldet mer sich ah. grrr reg mi grad uf. :-)

07.03.13 13:58
CoRa 

Re: Bräute 2013

hello liebi brütli

ha höt so vöu z'tue! eigentli setti no öpper a lehre, aber dere perso geits im momänt ned so guet.
(ere kolleg esch dä wosech am Olte Ishokey match verletzt het)

@ringkissen: mega schön üchi! Mer wärde kei Chüssi ha sondern es vogunäscht ufmene ascht ähnlech wie das unge. Wo de en 2 jährigiund en5 jährige före zo üs träge

@Schmuck äntwäder ech legge mim mami sini perlehochzitschetti a (geliehen) oder ech luege no bi dawanda. Strumpfband hani vor kollegin ufe geburtstag becho!

@apple pie
-altes: ich?
-neues:Kleid
-geliehenes: Kette
-blaues: blaue I do Kleber? weissi noni

@valey- ganz e schöni chetti!

@gastgeschenk- vogel korken oder honig

@DJ oder Band: Die wo eini händ wie vell zahlet er för wie lang spelle/ uflege wenni dörf froge?

Datei-Anhänge
4846773_orig.jpg 4846773_orig.jpg (8x)

Mime-Type: image/pjpeg, 168 kB

4434431_orig.jpg 4434431_orig.jpg (9x)

Mime-Type: image/pjpeg, 109 kB

image475x475.jpg image475x475.jpg (7x)

Mime-Type: image/pjpeg, 129 kB

homemade-honey-wedding-favors.jpg homemade-honey-wedding-favors.jpg (10x)

Mime-Type: image/pjpeg, 37 kB

flaschenverschluss.jpg flaschenverschluss.jpg (11x)

Mime-Type: image/pjpeg, 19 kB

07.03.13 13:58
elea 

Re: Bräute 2013

hmm lilly du hesch eigentli recht wegem alkohol... glaub i fange au schomol ah... :)
ond limoncello esch e super idee! ereneret mi emmer ad italie ferie ;)

schmetterling jo eigentli sets selbstverständlich si... neulech het mer e koleg gseit, mer müsse ehm de ke iladig schecke. er müssi eifach wösse wenn er wo müssi si! klar er hets jo nor lieb gmeint aber glich frogi mi, wiso gebbi mer so müeh förd iladige wenn si einzelni ned emol wend...

07.03.13 13:59
valey 

Re: Bräute 2013

Angita... ich be au vo nöchi Neapel, 20min entfernt hihi

jaaa die bomboniere beni au ned fan
aber b i eus erwartets all drum machemer welchi und mini tante hed en lade drum hani denkt ok

aber bi eus gehts ebe no candybuffet mit allne sorte zuckermandle


eleaaa
das isch emfal au bi mer jez so gsi bi de iladige! uere komisch
di wo mer ned erwartet chömed und die andere.. kei ahnig :-/


ufff das collier ich wells hhihihi
ha eifach kli angst das wenis ha und de passts ned zum kleid oder isch too much de isches mega schad

07.03.13 14:02
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich rechne ehrlichgseit au eher mit 'zrugghaltendi' Reaktione, ich weiss halt eifach dass vieli das nöd als dringend empfindet und sich daher Ziit nehmet, obwohl mir uf de andere Siite biberet und Erwartige hend. Rechne au demit das ich am 1. Mai zimli viel Reaktione gar nonig wird ha (Ameldefrist isch bi eus am 30.4.) weiss nöd warum... isch eifach mal mis Gfühl, bin scho mal so igstellt, denn bini wenigstens nöd allzu enttüscht wenns würkli so isch.

 1 .. 704 .. 1406 1407 1408 1409 1410 .. 2584 .. 3757
natürlich   schnell   Zuletzt   gspannt   Zeremonie   eigentli   einfach   bearbeitet   wirklich   eigentlich   schaffe   irgendwie   himbeer   Problem   vorallem   langsam   natürli   richtig   Kollegin   Hochzit