| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 708 .. 1413 1414 1415 1416 1417 .. 2587 .. 3757
07.03.13 14:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich au, ich denk es wird denn no gnueg astrengend wenn mer no en neue job afangt.

07.03.13 15:01
sabrinella 

Re: Bräute 2013

genau aber schön eis noch em andere me packt das sicher alli:-)

07.03.13 15:02
chickpea 

Re: Bräute 2013

@ Sabrinella, also mir würde es nichts ausmachen meine Arbeitskollegen einzuladen die ich noch nicht so gut kenne, da ich eine spontane Nudel bin. Ich würde vielleicht einfach noch abwarten wie die Stimmung am neuen Ort so ist. Für mich wäre eher der Kostenfaktor ein Argument oder vielleicht stehst du den alten Arbeitskollengen näher und möchtest lieber diese einladen.

Es muss halt zu euch und zu eurem Fest passen und das ist eure Entscheidung, es gibt da glaub kein richtig oder falsch, eher passend oder unpassend das wisst ihr am besten.

Ich würde mich freuen zu einer neuen Arbeitskollegin eingeladen zu werden und würde nach Möglichkeit sicher gehen.

07.03.13 15:14
Mona83 

Re: Bräute 2013

Jööö lüt, mini mam hät mi grad soo ufgstellt mit ihrem mail.

Ich säg dir jetzt eifach, wies normaler wiis bi dä Lüt lauft --- und ich mues dir grad säge das ich sogar überrascht bin, dass sich scho 8 Lüt aagmolde händ.

…… „Ou so schön es persönlichs Briefli --- (das wird freudig ufgmacht) --- dänn scho die speziell Masche ums Chärtli ume loot erahne, dass das ganz e spezielli und lässigi Post isch --- (mer fangt aa läse und übrigens mit sicherheit au schmunzle) --- ou sooo cool, lässig, do freu mi würklich ---- (wänn mer alles im Detail dure gläse hät dänn tuet mer das Chärtli neimet ufstelle wo mers immer gseht, z’Obig wird das no mit em Partner aaglueget, drüber diskutiert und sich gfreut und wieder ufgstellt. Immer wämmers dänn wieder gseht freut mer sich uf dä Aalass ---- und aamälde tuet mer sich spöter.

Das hät gar nüt mit dä Qualität vom Chärtli oder mit eu z’tue. Nur ganz, ganz wenigi Lüt sind so spontan wie du --- und das nöd us bösem Hindergrund. Bi mir isch es bi anderne Hochziite übrigens genau so abglaufe wien ich dir obe beschriebe han – aagmäldet hami erst spöter. Ich han mich gar nöd i dä Versetzt wo mir das gschickt hät --- het niemals dänkt dass dä effektiv wartet uf mini Aamäldig.

07.03.13 15:19
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jööö Mona dis Mami isch ja süess und ich denk würkli, dass sie absolut recht het. Finds schön dass sie dir das so het chöne bestätige und das Mail isch en Ufmunterig für eus alli wo so fest uf die Rückmeldige wartet, schön dases mit eus teilt hesch :) herzigs Mami hesch :)

07.03.13 15:20
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@mona83
jöö härzig

07.03.13 15:21
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja ich han äs mega mami. :-) han das au grad mit eu welä teilä damit vilicht all chli beruhigter sind! :-)

janu ich wart demfall eifach ab und hoffä/glaubä sie hät rächt

07.03.13 15:28
Lilly4 
Re: Bräute 2013

jöö! so herzigs mami häsch mona und ich glaub ebe au
dass sie recht hät

danke dass das mit eus teilt häsch, so simer all bitz beruhigter ...

07.03.13 15:34
valey 

Re: Bräute 2013

jööö mona sooo herzig :))

hehehe

GOPFFF lüüüüt sorry mues frust abloh
ha ja eu verzellt dasi vorenere woche abgmacht hend das hüt obe s treffe isch med eusi TZ und euse TZ (wo sich bis jez nie interessiert)

und hüt scho schribemer ehm ebe wege hüt isch guet weli zit usw

nie antwort

lütet min GG ehm ah seiter: jaa i ha no sache zum mache ha denkt chömmer es andersmal mache
(er hed die woche 3 täg frei gha hüt au und er mues nüt schaffe und dehi nüt mache)



gopfff
ha mim gg gseit er sel ehm alüte und sege er sell gfälligst vom sofa ufstoh und sich mal beteilige

macht mi sooooo hässig

07.03.13 15:38
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hey nei das gitts ja nöd valey, gaht doch gar nöd... hesch di so gfreut dasses endli klappe würd..

 1 .. 708 .. 1413 1414 1415 1416 1417 .. 2587 .. 3757
Kollegin   himbeer   schnell   natürli   einfach   Hochzit   irgendwie   Zuletzt   eigentli   gspannt   langsam   natürlich   Problem   wirklich   vorallem   bearbeitet   schaffe   eigentlich   richtig   Zeremonie