| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 710 .. 1417 1418 1419 1420 1421 .. 2589 .. 3757
07.03.13 16:50
sabrinella 

Re: Bräute 2013

hesch den dini planig scho?
ich chume nedwiter und bliebe eifach stoh ich weiss ned wie ich das plane söll wie lang mer für was brucht!!!
und vo veelne ghört mer ou jo gnueg ziit immer iplane blablabl
ke ahnig genau gliche wie de kiorche lieder was spieles be oich?

07.03.13 16:54
CoRa 

Re: Bräute 2013

ne, mer händ nonig wörkchel vell..d'leider ir chele hämer gester agluegt. könneter s'lied forest gump "feather" puh ha das geschter glose und mer vorgstöut id chille z'laufe und min ggp esch vore...geit gblaub gar ned! mer si d'träne nor abeglaufe

07.03.13 16:58
sabrinella 

Re: Bräute 2013

hahah genau dasisch au no es problem wett jo ned brüellle:-(((

hm und ebe wenn mer falsch plant de chanalles id hose goh und das wett ich uf ke fall:-((((

07.03.13 16:58
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich mach de plan au selber, also recht detailliert demit denn au d bridesmaids grad wüssed wo sie wenn müend sii und so, aber nachher wird de plan de TZ übergeh und sie sind verantwortlich... au zum sache iiplane wo mir denn nöd wüssed.

07.03.13 16:59
elea 

Re: Bräute 2013

nei aso wenn vorstellige send wösse mer au ned. mer gend eifach vor vo wenn bes wenn apero ond wen di einzelne gäng send etc.



lieder esch so schwerig zom rechtigi fende wome ned scho a 7 aneder HZs ghört het

wievell lieder gehts bi euch ide chele?

07.03.13 17:06
apple-pie 

Re: Bräute 2013

also ich habe meinen Ablauf im Groben geplant...Uhrezeit kann ich noch nicht bestimmen, da der Termin auf dem Standesamt noch nicht fest ist und wir auch noch keine Uhrezit haben, wann wir getraut werden.
Aber ungefähr so wird der Tag ablaufen

Morgens frühstücken, dann fertig machen.
14 uhr Trauung
15 Uhr Apero und Fotoschooting vor schloss Meggenhorn
17 uhr Buffet im schloss
19 uhr Torte
20 Uhr Feier
und wenn es dann vorbei ist, bringen wir die Kinder nach hause, meine Mama schaut dann nach ihnen und mein Schatz und ich gehen ins Hotel.

07.03.13 17:10
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme!
So,fierabig.... Jetzt gibi min Senf au no de zu...

@Valey; voll muss am de tz...aber ebe...wenn din gg ihn bald wot behalte,denn chasch nöd viel mache...
@sabrinella: ich bin letscht wuche mit minere tz zäme ghovked bezüglich Ablauf. Sie hat jetzt es Excel zâmegstellt, wo jede genau weiss was er tue hat. Isch noni ganz is Detail,aber schon sehr cool!! Sie isch hammer!!

07.03.13 17:18
Nemo 

Re: Bräute 2013

@ cora; ich laufe au zu dem ine. Wird vom piano gspielt... Huuuuuuiiiii, gänsehuut pur!!!

07.03.13 20:46
Nemo 

Re: Bräute 2013

He ihr liebä

Mir sind echt soooooo dooooof!!! Also min GG und ich.... Sorry, aber ich reg mi grad total uf!! Chönt schreie!!
Ich han no bitz gläse was ihr hüt so gschriebe händ.
Ich chan ja morn eusi iladige hole.mir händ au gschriebe, dass mir um zue oder absag Bates bis am 31.05.13. Aber mir händ weder e telnr no es mail agä.voll versifft.... Super!!
Hät öper e idee wasi da no mache schont?
Ha überleit es chlises blättli no ine tue mit eusne koordinate und dene vode tätschis. Ha suscht voll kei Idee... Mir verwiesed ja überall ufd hp,aber möcht drehte kei handynummere vo eus druf tue....
Mannnnnn, voll nerv.... Grrrrrrrrrr

07.03.13 22:23
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hi nemo! ned ufrege, das gid runzle
ich find dini idee mit dem blättli guet. viellicht finsch jo es schöns, passends papier... denn holsch der em tchibo so stanzer, stanzisch no es herzigs härzli us und fertig (jetzt gsehsch wie eifachgstickt mini basteleie sind...). Eigentli würdi jo eh säge, die meischte hend doch euri nummere sowieso, oder ned? Ich hoff es stresst di nümm zfescht! Viellicht klappts jo grad wäg dem extrablättli besser met de amäldige als bi teil andere do du finsch sicher e'tolli lösig!

 1 .. 710 .. 1417 1418 1419 1420 1421 .. 2589 .. 3757
irgendwie   Zuletzt   schaffe   wirklich   natürli   einfach   schnell   Hochzit   eigentli   eigentlich   Zeremonie   Problem   himbeer   richtig   vorallem   gspannt   bearbeitet   langsam   natürlich   Kollegin