| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 712 .. 1421 1422 1423 1424 1425 .. 2591 .. 3757
08.03.13 08:45
sabrinella 

Re: Bräute 2013

mer sind bem gais gsi!!!!aber ebe riese veel lüüd:-)))
aber voll de hammer jo aber ebe müedigkeit isch ebe ned so de hit:-))))aberischjo fritig:-)))de isch das ned so schlimm:-)))

vo wo bisch du deg nau?

ich goh i liberty uf schönewerd goh dhoor mache diehend so en riese pack wott grad alles debi hesch mit probefrisur frisur selber schinke nägeli mache und so sache!!
wo he gohsch du ? und wenn hürotisch du gnau scho weder?

froi mi richtig uf morn uf frisur wohl ich noni ganz sicher ben wie ichs mache wett!!!

öb ich ei teil ioffe loh mit locke oder öb ich alles söll ufeneh hmm so schwerig aber mir gfahlts scho no miteme teil offe und ebe uf mis kröndli:-))))

08.03.13 08:48
elea 

bem Gais hende? jo det esch glau s gröschte feshct gsi so winis metbecho ha!

wohne dueni z aarau rohr. ond d hoor loni de lo machie bim 5000 hair style and make-up. kensch die? die send bim flösserplatz onde! send tüür aber guet!
i hürote erst em september! ond du? demfall scho gli dassd jez den de probetermin scho hesch?
fendes emmer so schön wend hoor halb ufegsteckt ond halb offe send! de het me chli beides :)

08.03.13 08:54
sabrinella 

Aarau rohr? hihi kenni guetd det wohnt mini kollegin:-))
ich be vo aarau selber:-))
jo isch es mega fescht gsi det aber ebe isch jo schnell gange bis dunde gsi isch:-)))

jooo de coiffeur kenni de isch sehr guet und diehend voll im griff:-))))
hm jo mer hürote am 29.06.2013 und zivile hemer am 8 Juni. das heisst genau hüt i 3 Mönet:-)))
uiuiui ziit lauft!!

jo dänkes au das ich so mache mit de hoor isch de nämli so prinzessine haft und das söll jo au so werde:-))
gell du bischau italo oder? wie alt bisch den du?

08.03.13 09:00
valey 

wooow cora die send voolll cool hihihi

emmaaa ahh gohsch dis zivile kleid go enger mache? :)) stoht der sicher gueeet

ich ha termin nonig gmacht die hend erst abem 9ni offe lütte nacher mal ah
freumiiiiii

sabrinella mega cool weg de hoor und schminki
muesch denn brichteee

hüt gsehni mini coiffeuse
tueni sie mal froge wege frisure usw :D

08.03.13 09:22
elea 

be au in aarau selber ufgwachse ond wohne erst set emne johr z rohr.
ui jo de gohts jo nömme lang!!! :) i ha de probetermin erst endi august... mus no lang warte!
nei be CH, d valey esch nebe der no di ander italienerin ;)
be 27i. du?

jo da stemmt es esch e rechtigi prinzessine frisur! aber halt au wörkli mega schön!!!! mer gfallt de stil mega guet!

valey wenn hesch du de probetermin bim coiffeur?

08.03.13 09:24
snet 

Guten Morgen meine Lieben

Schön, dass ihr gestern alle so erfolgreich wart!

Gestern haben wir ja noch Schmuck besprochen... Ich möchte nicht extra für die Hochzeit neuen Schmuck kaufen. Geplant ist sowieso nur, dass ich Ohrringe anziehe und evtl. noch ein Armband, da das Dekollete schon reichlich bestickt ist. Mein schönster Schmuck ist aber aus Gelbgold - findet ihr das passt zu einem crèmefarbenen Brautkleid oder muss ich da eher auf silber gehen? Ich stelle mir kleine, goldene, tropfenförmige Ohrringe vor mit weissem Kristall drin und dazu das passende Armband.

08.03.13 09:29
sabrinella 

sicher ned ich bin au 27 gi:-)) velech simer jo zäme id schuel:-))))
hahahaha

hm mir au be so gspannt:-)))

hmm schmuck han ich vo mim mami becho ganz schöne de leg ich de aber serschte mol am hz a:-)))

sicher paast gold zu creme-)) ich selber han ned gern gold drum ischs wiis gold mit perle dra:-)))

08.03.13 09:31
CoRa 

@ snet das passt do super gold zu créme!

08.03.13 09:33
elea 

nei wörkli? semmer glich alt? so cool
i be ed sek em OSA, du? nei da wer jo mega wetzig wenn mer eus wörde kenne

i wörd au sege gold passt super zo creme! müsstisch velecht vorher eifach mol uspobiere wie alles zeme usgseht! aber generell passt jo wiss oder au creme zo zimich allem!

08.03.13 09:36
sabrinella 

hmmm nei ich bin in bez gange, aber velech kenne mer ois jo vom gseh her:-))
wo schafsch den jetzt?

hmm dwelt isch ebe mängisch ziemli chli:-)))

hm isch eigentli scho veruckt mer plane und plane und de ganzi tag isch de i säge mer mol 23 stund verbi:-(( scho trurig ned?

1 .. 712 .. 1421 1422 1423 1424 1425 .. 2591 .. 3757
gspannt   eigentli   Hochzit   himbeer   irgendwie   wirklich   eigentlich   Problem   schnell   richtig   vorallem   langsam   natürlich   einfach   Zuletzt   Kollegin   bearbeitet   natürli   schaffe   Zeremonie