| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 712 .. 1422 1423 1424 1425 1426 .. 2592 .. 3757
08.03.13 09:41
valey 

Re: Bräute 2013

eleaa
weis noni weni probetermin ha für frisur
ich gseh mini coiffeuse hüt de frogi sie mal :))


aso i ha termin zum kleid abstecke
inere wocheeeeeeeeeeeeeeeeeee :P juuupppiii


snet ich fende es passt sicher :D

08.03.13 09:42
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey lüt han grad ä wichitgi frag:

wiä viel menucharte duät mer uf dä tisch? pro tisch eini, zwei oder für jedä eini?
bruchä ebä dän no chlini hockeystöck und min däd gaht nacher grad in CC drum muäsis grad wüssä.

08.03.13 09:44
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mona, mir machet 2 pro Tisch, isch aber au üblich dass mär jedem Gast als Erinnerig eis macht :) ich wett mir eifach die Mühe nöd mache ahahah

08.03.13 09:47
Mona83 

Re: Bräute 2013

hmm ja hani au scho ghört aber mir händ no äs mega cools gastgschänk und ich dänke nöd dass d lüt ä menuecharte bhaltet. diä wo sie dän wänd (eltere vilicht) chönd sie ja glich näh. am tisch hockey 6-8 lüt, also dänki wet nöd jedä d charte.

chönt zwar au drü uf ein tisch duä. hmm jetzt muäsi rächne :-)

08.03.13 09:50
snet 
Re: Bräute 2013

@Schmuck: Danke für die Antworten. Vom "Passen" bin ich eigentlich auch überzeugt, aber ich habe kaum eine Braut gesehen, die goldenen Schmuck getragen hat. Ist das irgendwie nicht "in"? Sonst hätte ich noch silberne Tropfenohrringe mit einem Türkis in der Mitte. Oder ganz kleine Stecker, die mit kleinen Steinchen überzogen sind.

@Mona: Ich würde eigentlich eine Menükarte pro Person oder pro Paar bereitstellen.

@London: Ich glaube ich buche ein Appartment über airbnb. Kommt doch um einiges günstiger! Valey, was haltest du von der Adresse Mansell St, London, England E1, Vereinigtes Königreich? Ist glaube ich zwischen City of London und Kensington...

08.03.13 09:55
sonne13 

Re: Bräute 2013

ich glaub ich mach pro person eine menükarte und lege sie gerollt auf den platz. wenn nicht sonst schon viel auf den tischen rumstehen würde kann ich mir auch gut vorstellen, einfach 2-3 pro tisch hinzustellen. ich find eigentlich nicht dass jeder eine braucht, ich finde, es gilt wieder mal wie immer: mach es so wie du es für richtig hälst!

08.03.13 09:55
Emma13 

Re: Bräute 2013

Mona, ich gsehns ebe au so... mir hend au es tolls Gastgschänkli vo denn jede überchunnt und ich persönlich, wür d Menükarte eh nöd mitneh, darum denki langet bi eus 2, 3 pro Tisch, wer sie möcht mitneh, chan das gern mache...

08.03.13 10:01
sabrinella 

Re: Bräute 2013

also jo das stimmt das isch so en sach ich find die ebe ned schön und schloss macht die aber selber mache isch mir de weder ztür!!!
und drum überleg ich mir pro tisch eini und fertig stoht jo de au veel ume wenn die no drufe sind

08.03.13 10:02
Mona83 

Re: Bräute 2013

Super dankä für eueri Antwortä. ihr sind eifach immer di bestä, eu chan mer alles frögä.

also wirdä zwei bis drü machä, will ich würd sie au nöd heinäh, höchstens s wär s hochziit vo ganz ämä änge familiäaghörigä aber au dän würd diä irgendwänn au im chübel landä...! tönt härt aber alles chasch ja nöd immer bhaltä. :-)

händ ihr grad no ä super checklistä? muäs mal ornig machä, weiss gar nöd was als nächsts astaht

08.03.13 10:03
elea 

Re: Bräute 2013

jo vom gseh her kenne mer eus velecht wörkli! schaffe emmer no z aarau ( ide nöchi vom bahnhof) ond du?


super valey, demfall dönd sis de abstecke ond no apssse?

mona bi eus gehts pro person 1 menucharte (aber mer mönd si au ned selber mache)

du snet die meischte brüt hend perle a, aber i be ned soooo de perle fan aso mol luege. ebe ond de esch de goldschmuck öpis speziells! :)

 1 .. 712 .. 1422 1423 1424 1425 1426 .. 2592 .. 3757
natürli   himbeer   wirklich   eigentli   schaffe   richtig   Problem   Zuletzt   langsam   Zeremonie   irgendwie   einfach   natürlich   gspannt   bearbeitet   Kollegin   vorallem   eigentlich   schnell   Hochzit