| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 713 .. 1424 1425 1426 1427 1428 .. 2593 .. 3757
08.03.13 10:32
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
Da mir nume zivil hürate hanimer ou scho überleit öb mer es lied wette la spile....
Weis zwar no gar nid öbs bi üs möglech isch vom ZA us aber i dänkes scho.
Wenn würd mir ds lied Schwur vor Sandee sehr gfaue.... oder aber i frage 2-3 vor musig vo mi gg spielt öbsi nid live es schöns würde cho spile... mau luege

08.03.13 10:33
elea 

jo be froh mömer kei chele lieder ha ond döfe wörkli 5 lieder selber ussuecher, aber esh oooo schwerig

aso es lied werde mer ed abstelle am zivile. ond wen si das bi eus de au froget de hetti gern dass si öpis persönlcihs wörde lo dri flüsse. i hasse die standart liebes phrase wome soscht emmer ghört! die sel ruhig chli öpis persönlichs verzelle ;)

08.03.13 10:33
Emma13 

Das isch aber no schön valey, nur ich weiss halt eh scho das ich sooo nervös wird si dasi selber chum öpis wird usebringe, aber öpis persönlichs säge lah oder sogar es Lied abspiele findi schön :) mal luege wies bi eus gaht nöchst Dunschtig und öbs eus au sones Blatt mitgebet...

Zuletzt bearbeitet am 08.03.13 10:37

08.03.13 10:34
Mona83 

Valey: hou das weissi no gar nöd, mir händ dä termin am mäntig mitem standesamt. :-)
also ich glaub aber ich würds chli machä lah ussert vilicht no äs persönlichs liäd laufä lah.

han mer scho überleit öbi no wiä äs gelübte söll machä am zivilä. will mir händ idä chilä gseit machet mers nöd (obwohl ichs schön findä) will min schatz chan das nöd vor allnä lüt udn är isch nöd guät im wort findä uf befehl. däbi weissi nöd warum, dähäi seit är mir so schöni sachä aber uf "befehl" chaners nöd. isch ja au nöd schlimm, wet au nöd dass är öpis seit am zivilä, ich chönt ja eifach äs gedicht machä und vorträge. eifach so wills schön isch und nöd will ich öpis erwarte.

08.03.13 10:38
valey 

jaaa ich weis ebe au ned...
ich weis gar ned was persönlich drihnehh... mues mal das blatt studiere wo sie eus geh hed

uf die ander site die mached ja so trauige immer so schön... weis halt au ned..

ich weis ned weni voller nervösität öppis chönt säge denn hihihi

08.03.13 10:43
snet 

@Valey: Danke vielmals für deine Meinung! Darf ich dich noch fragen was du von der Gegend Islington haltest? Ich glaube das wäre noch etwas für uns... urban, flippig und gut an den Verkehr angebunden.

Also ich war letzte Woche Abstecken und kann das Kleid nächste Woche anprobieren. Somit musste ich 2 Wochen warten.

08.03.13 10:43
sonne13 

hi cora! bi langi ziit sälber inere brass band debii gsii und kenn die "blächtön". klar dass es mir gfallt. finde trompete mit orgelbegleitig meega schön! in ere chile klingt das bestimmt wunderschön! ha au scho mit ere chliine formation (alles blächinstrumänt) anere hochziit gspielt. bruut hed gseid, es seig ihre durch mark und bei, und es heig sie nur no gfrohre, es seig richtig "iigfahre". aber es chunnt sicher au sehr druuf ab, was gspielt wird!

08.03.13 10:50
valey 

snett.. die gegend isch cool... mini tante hed i dere gägend gwohnt :)))
find isch au ned vel los verkährsmässig, voll herzigi hüüslis...

Upper Street isch voll herziiig :)) mega herzigi Lädelis

08.03.13 10:52
CoRa 

@emma das geit scho met de grosse menücharte, äntwäder vo hand schribe oder denne schablone bsorge

@sonne danke für dis feedback! hmm, welli lieder wörsch denne empfähle abgseh vom hochzitsmarsch?

08.03.13 11:03
Angita 

Ihr sind wieder fliessig :-)

zude Lieder ide Chile, mir händ gad no eis ustuuschet, also mir händ:
Einzug: Lean on me
Währed de Trauuig: ain't no mountain high enough (oder anstell vodem eis vom Xavier Naidoo), I will follow him und Wade in the water
Auszug: Oh happy day

alles vonere Sängerin gsunge wo sich amene E-Piano begleitet :-)

Bide Ziviltrauuig wömmer glaub nünd speziells... mol luege was die üs abütet muss no än termin mache!

I wird langsam uuuu nervös... no 119 Täg !!!
morn willi mol bi einere wo so än chline bluemelade hät ine go luege was sie so macht.. ha mol äs album gseh wo Hochzeit druf gsande isch vo ere...

1 .. 713 .. 1424 1425 1426 1427 1428 .. 2593 .. 3757
Problem   wirklich   himbeer   schaffe   Zuletzt   natürlich   bearbeitet   einfach   schnell   vorallem   gspannt   Zeremonie   natürli   Kollegin   eigentli   richtig   irgendwie   Hochzit   langsam   eigentlich