| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 714 .. 1426 1427 1428 1429 1430 .. 2594 .. 3757
08.03.13 11:52
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

I hätt wider mau e Frag.....
Es git ja da die Einwegkameras für uf d Tische... I wett äbe - vieu mängi anderi Brut hie ou - vo dene Findes e super Idee...
Mini Frag: I Hochzytsshops vor Schwiz chamer die für gueti Fr. 12.-- ou ha, im Dütsche choschtesi aber einiges weniger...
Gäuet, egau wohär i die ha, d filme zum entwickle si die gliche? vilicht wider mau e dummi frag vo mir...

08.03.13 11:52
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja wenn der halt sooo genaui vorstellige machsch denn muess ja fascht öpis schief gah, meinsch nöd? oder nöd mal zwingend schief gah, aber halt anders. vilicht laht sich öpis eifach nöd gnau so umsetze wies der vorstellsch?

ich denk halt du chasch jetz bi de vorbeitige alles geh, dasses so wird wie dir vorstellsch. aber denn am tag selber muesch eifach loslah und alles neh wies chunnt.

08.03.13 11:53
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich denks au, mir müend eus eifach nöd stresse lah... schlussendli ischs ja nur e grosses, schöns Fescht, wo mir müend chöne gnüsse.

Ich weiss nöd, ich ghör vo so vielne Ex-Brütli dass sie nöd mal mitübercho hend öb d Blueme tatsächlich ide Kile gsi sind, öbs überhaupt Musik gah het und wer alles debi gsi isch, sie seget so total im Stress gsi dass sie das gar nöd mitübercho hend. Ich find das Schad und ich möcht alles mitübercho adem Tag... klar isch mär nervös und gstresst aber uf de andere Siite sölls öpis si zum sich chöne drah erinnere, ich wett mär die Ziit eifach neh zum eusi Deko aluege, d Lüt zbegrüesse, min Schatz zgnüsse und was ich mir suscht so Mühe gib zum organisiere... und wenns halt nöd so usechunt, denn passts trotzdem irgendwie :)

Zuletzt bearbeitet am 08.03.13 11:56

08.03.13 11:57
sabrinella 

Re: Bräute 2013

ou jo säg ned wett de scho wüsse wie de kirche usgseht und alles:-))
stimmt scho muess chöne losloh und mi kontroll wahn chli abstelle:-))

08.03.13 11:59
valey 

Re: Bräute 2013

Lus :) ich cha sie bi ja-hochzeitsshop kauft
d filme sind emmer die gliche :)) i ha dett weniger zahlt as do und zoll isch au ned vell gsi

08.03.13 11:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha solangs esse und trinke git sind eh all happy, das isch doch immer so :-)

08.03.13 12:00
elea 

Re: Bräute 2013

emma du seisches rechtig!!! so guet wis goht gnüsse ond öber nix ufrege!
i ha jez wärend de vorbereitige scho gmerkt dasies besser esch ed zvell erwartige zha oder sech zvell gedanke zmache well es chont EMMER anderst as is mer denkt ha! mis ziel förd Hz esch trauuig zgnüsse, s esse zgnüsse ond so oft wis goht min neue maa azluege!!! thats it! :)

08.03.13 12:15
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
Supi merci Ha zwar scho dänkt dases die gliche müesse si aber äbe.... frage choschtet ja nüt

08.03.13 12:17
Emma13 

Re: Bräute 2013

Genauso müemmers mache elea, es isch ein Tag, wär doch Schad denn hässig zsi. Ich merks au jetz während de Vorbereitige, alli wend öpis säge, alli wüssets besser, mär chas eifach nöd allne recht mache, aber zum Glück chans ja jedes Päärli so gstalte wie's für sie passt. Das wird doch einewäg en wunderschöne Tag

08.03.13 12:53
sonne13 

Re: Bräute 2013

ich möcht scho guet vorbereitet sii und alles sorgfältig plane, so dass am tag sälber denn nüd "in d hose goht" woni eifach hätt chönne vermiide. aber ich ha de iidruck, dass alli brüüt wo sich do im forum tummled sehr viel herzbluet in die planig legged und do chas doch eifach nur guet cho. am schluss ischs denn eifach wies isch, jedi panne loht sich sicher ned vermiide und öppis schlimms ischs jo de wohl chuum... ich will dä tag au eifach nur gnüsse, in volle züg vo morge bis obe und wenn öppis schief goht, denn wünsch ich mir, dass ich cool gnueg bi zum eifach drüber lache

huch, ich freu mich scho sooo, und debii gohts doch no sooo lang...

 1 .. 714 .. 1426 1427 1428 1429 1430 .. 2594 .. 3757
eigentli   Zeremonie   schnell   richtig   gspannt   himbeer   einfach   langsam   natürli   bearbeitet   vorallem   Hochzit   Zuletzt   eigentlich   irgendwie   natürlich   Problem   wirklich   schaffe   Kollegin