| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 717 .. 1431 1432 1433 1434 1435 .. 2596 .. 3757
08.03.13 14:53
elea 

Re: Bräute 2013

sonne serigs hani au eifach scho ide papeterie kauft. wend mereri bruchsch choschtets dehalt eifach e batze geld, aber es esch sehr hochwertig!

08.03.13 15:10
sonne13 

Re: Bräute 2013

danke elea! ich bi au scho in papeterie gsii aber ich has nienet gfunde demfall muessi wiiter sueche! cha mer vorstelle dass es nid grad günschtig isch, aber ich würd nid sooooo viel bruuche. und ich finds mega schön...

08.03.13 15:12
sabrinella 

Re: Bräute 2013

hey was schenke dir eigentlich i de tz und im tätschmeister?

08.03.13 15:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

das hani gar nonig überleit. also sie chömed sicher öpis chlises über wie zb manschettechnöpf für d manne (TZ und 3 groomsmen) oder es chlises chetteli für d mädels. eusi TZ chömed denn sicher no öpis grössers über als dank, ich denk eher so richtig guetschi für wellness odr restaurant. isch ebe no schwer will euse TZ im moment im usland läbt...

08.03.13 15:21
sabrinella 

Re: Bräute 2013

hmm isch das zwenig?
han dänkt alne en übernachtig im schloss und de no en hochziitkerze mit em datum und ebe best trauzeugin oderso
und velech en guetschiin mit ois es weekend weg was meine der?

08.03.13 15:23
apple-pie 

Re: Bräute 2013

hi Cora.
Das ist ja toll mit der Band. Das mit dem Kürbis ist ja mal süüss.

hi valey,
das ist jatoll, das es im Standesamt so gut gelaufen ist und auch das mit dem TZ.
uiiiii, wie schööön, dein Kleid!!! Wünsche dir ganz viel Spass beim Anstecke nächste Woche!
Die Liste ist toll.

hi Nemo,
schön das du eine Lösung gefunden hast.

hihi, sabrinella ... du heiratest am Geburtstag meines Sohnes :)
Was ich meiner TZ schenke weiss ich noch nicht.

hi snet,
ich denke auch das du Gold tragen kannst. Ich selber würde kein Gold tragen, weil ich es 1. nicht mag und 2. es nicht zu meinen Kleid passen würde.

hi emma
ich werde zwar nicht kirchlich heiraten, aber cih werde trotzdem versuchen "where you are" von "deine Lakaien" bei der zivielen Trauung spielen zu lassen .
http:// www.youtube.com/ watch?v=JHs4yYqUNX4

elea,
die bücher sind echt klasse, finde ich eine super Idee.

So Mädels,

mein "Mann" hat gestern den Caterer unserer Wahl angeschrieben, er schrieb auch kurz zurück, jedoch war er kurz vor`m Verreisen, sodass er sich erst Mittwoch bei uns melden kann. Er hat sich jedoch sehr über die Neuigkeit gefreut. (er ist ein bekannter)
Heute hat er dann bei Schloss Meggenhorn angerufen .. leider ist es für den September komplett ausgebucht.
Aber mein Schatz kennt den Eigentümer von Schloss Heidegg und dort haben wir nun reserviert und auch die Trauung wird dort zivil gehalten :)
Die Zivile wird am 20.09.2013 um 16 Uhr sein *freu*

Und weil wir uns so vermissen, hat sich mein Schatz heute doch schon auf dem Weg zu mir gemacht und müsste heute Abend bei mir sein!!!

Zuletzt bearbeitet am 08.03.13 15:25

08.03.13 15:27
sabrinella 

Re: Bräute 2013

appel pie

ihr wohnt nicht zusammen oder Wie?
ohh wie alt ist den dein Sohn?
wie ist das Wetter an diesem Datum?

08.03.13 15:30
Mona83 

Re: Bräute 2013

ou lüt das isch ä guäti frag wäg dä trauzügä. ich red mit minärä mal, will sie hät nöd viel gäld und mir gäbet ja au viel us. ich mein eigentli würd sie üs sicher öpis uf d hochziit schänke und mir schänket ihrä dän öpis als dank. wän mer das wäglah chönt dän simmer doch quitt. oder isch das fräch?

sust würdi ihrä äs skiweekend schänke oder so.

08.03.13 15:32
elea 

Re: Bräute 2013

sonne, mer hend verschednigi papeteriere do bi eus, und i has au nor i einere (ide tüürschte) gfonde...

sabrinella, minere TZ wetti es chätteli schänke. tätschmeischter hemmer keine aso fallt das weg. ond förs gschänk vom TZ vo mim frönd füehli me ned zueständig! esch jo sin TZ ond ned mine aso wenn de sell mi frönd selber luege weg emne gschänk... ;)

08.03.13 15:32
sonne13 

Re: Bräute 2013

cool apple-pie, dann wüsch ich euch ganz ein tolles wochenende!
ich find das schloss heidegg sehr schön! toll dass es nun fix ist!

ach, ich muss jetzt mal laut denken: dieses forum ist einfach toll! hier kann man so viel man möchte über seine hochzeit "reden", ideen sammeln, frust ablassen, sich mit- und für andere freuen (was echt ansteckend ist)...

wünsch euch allen ein tolles wochenende!

 1 .. 717 .. 1431 1432 1433 1434 1435 .. 2596 .. 3757
schaffe   natürli   vorallem   eigentlich   natürlich   schnell   richtig   gspannt   Zeremonie   Hochzit   himbeer   bearbeitet   Problem   eigentli   einfach   Kollegin   langsam   wirklich   Zuletzt   irgendwie