Bräute 2013 |
|
1 .. 718 .. 1433 1434 1435 1436 1437 .. 2597 .. 3757
|
|
|
|
09.03.13 13:00
Nemo
|
Re: Bräute 2013
hey mini liebä!! ich bin grad meeeeeeeega truurig, entüscht und hässig zugliech. muen jetzt da eifch es paar sätz loswerde...
bin gester mit mim brüederli go znachtesse. min brüedsch und ich händ es mega ängs verhältniss, gönd au oft id ferie mitenand und mached susht au viel zäme...das mal nur zur verständnis für das was folgt. da ich vieli schwuli i mim fründeschreis han und au min brüeder schwul isch, han ich für min polterabig hald gwüssi "manne" zuegla mini tz und min brüedsch organisiered de zäme. er findet am 08./09. juni statt. mir gönd es wuchenend irgendwo ane...kei ahnig wo.... jetzt binii gester mit mim breder unterwegs gsie und er verzellt mir total begeistered vo sinere gay-chrützfahrt woner jetzt grad gmacht gha hät. und es segi soooooooooo cool gsie, dass er und sin beste fründ jetzt grad nomal eini bueched händ das jahr..... so wiet so guet, bis ich denn mal gfröged han, wenn die denn isch. ja, ihr ahneds scho....er hät min polterabig versifft!!!! ich bin sooooo entüscht, das chönd ihr eu gar nöd vorstelle...also ebe doch, ihr sind die einzige wo sich das überhaupt warschindli chönd vostelle wie eim das weh tuet. er isch chridewiess worde wo ich ihm gseit han: weisch eigntli nüm was a dem datum isch??? uf jede fall chan er die ferie nüm umbueche und nüt, will alles zahlt isch und sie die günstigste flüg vode swiss gno händ, womer nöd chan umbueche, und schiff isch au scho alles zahlt!!!! es gaht ihm jetzt natürli richtig dräckig, will ich bin sis ein und alles.... ABER WIE CHAMMER DENN SO ÖPIS VERGÄSSE????????? ich chas eifach nöd verstah, aber ja, was sööli mache.... jetzt isches hald eso.... er wird am mäntig nomal kontakt ufneh mit de swiss und de chrüzfahrtgsellschaft und denn luegemer wieter...... verschiebe chömmer de polterabig nöd, es händ sich alli scho nach dem datum grichtet sit über 5 mönet.... und ich im gschäft au. han frei igä und alles.... ou mann eh...wie chammer bloss....echt!!!!!
sorry ladies, aber ich han das eifch mal schnell müesse loswerde!!!
|
|
|
|
09.03.13 13:52
chickpea
|
Re: Bräute 2013
Oh Nemo, das duet mir leid. Ich cha guet verstoh, dass du enttüscht bisch.
Ich hoff aber fescht, dass du dir d Freud an dine Iladige nid losch neh, s wär jo schad drum. Die werde sicher toll!
Ich cha mir nid vorstelle, dass din Brueder das bös gmeint het, oder dass er dini Hochzit nid ernscht nimmt. Mir sind als Brüt imene Vorbereitigsfieber, anderi chönne das halt amme wirklich nid nochvollzieh, aber mir studiere und plane und träume so viel von unserer Hochzit. Das isch halt im Moment unser Läbe, und anderi Lüt händ anders wo si beschäfitigt in ihrem Läbe. Do chas halt eifach scho passiere, dass mer es Datum vergisst. Es tuet em jo au sehr leid. Viellicht loht sich jo doch no öppis mache mit annuliere, oder viellicht chan er das ganze Reisepacket jo amene Kolleg oder so verchaufe?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 718 .. 1433 1434 1435 1436 1437 .. 2597 .. 3757
|