| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 718 .. 1434 1435 1436 1437 1438 .. 2598 .. 3757
10.03.13 14:09
chickpea 

Re: Bräute 2013

Hoi Nemo, und wie sind die Karten geworden? So wie du dir vorgestellt hast? Bin gespannt!

10.03.13 15:48
elea 

Re: Bräute 2013

ou nie nemo das esch jo e resse scheiss!!!!! cha verstohs wie di das magg! au wenn öper so öpis secher nie extra miech verletzt eim jo ergendwie glich!!!

hmm wenns jez wörkli so wer dass er sini ferie nöm cha ändere wie wers wenn du ond din brüeder de nach sine ferie e mini-polterobe miechet eifach s 2te?
weisch dass nor ehr 2 öpis gineget fein go ässe ond nacheten i usgang oder so?
ersetzt zwar nie de rechtig polterobe aber es wer emmerhen en tolli erennerig woner denne zeme hettet! esch velecht nor e chline troscht aber velecht wer das jo en lösig?

10.03.13 16:11
Nemo 

Re: Bräute 2013

@elea: das hani ihm au scho vorgschlage..aber ich ha s'gfühl dass er alles macht zum debie sie...au Wenns ihn die ganz reis chosted!
Ja nu, mal luege...morn weisi meh....

@iladige: versueche nacher nomal es föteli ufe zlade....vorher häts nöd klapped...

10.03.13 16:30
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo mädels

ich han au mal churz e frag, hoff ihr chönd mier helfe ...
wie macheter das mitem wii, mer chan ja gege zapfgeld
dä wii selber mit is reschti bringe, mir werdet das au so
mache + sogar dä prosecco id aperolocation, aber mir wüsset
überhaupt nöd wie rechne, wie viel im total? kennet ihr
eu da besser us?

grüessli

10.03.13 16:36
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hey kilot
Euse chef vom Hotel hät gseit mer rechni mit 1-2 dl pro gast vo prosecco und 2-3 für rotwii usw.. wenn aber dlüt nöd müend fahre sillä deht schlafed, denn bi allem 1-2dl meh.
Mir händ zersch au welä selber bringe, händ denn aber en super pauschalpries com Hotel inkl. geteänk usw übercho.
Ich wür luege,dass de wii nöimeds chaufsch, wo denn de reste chasch zrugg gä...chasch nöd bi vielne, aber git doch einigi wiichällereie.

10.03.13 16:55
Mime 

Re: Bräute 2013

hey nemo
klar enttüscht eim das extrem, wenn e sone gliebti person wie di brüetsch nid a dim polterobe cha drbi si. aber 1. ischs dr polterobe, und nid s hochziit an sich und 2. würis eher so aluege, dass er "haut säuber tschuud" isch... das wäri mini sicht bi däm thema, guet, i ha a mim polterobe nume fründinne und d fründin vom mim zuekünftige schwager, bi drum vilech nid ganz so "verletzlech" wenn öpper nid chunnt (weisch wieni meine) und äbe i finge, s isch dr polterobe und nid d hochzit an sich...

11.03.13 07:40
valey 

Re: Bräute 2013

Guete morge Mädels

Nemoo ha das gläse med dim brüeder
meeeega doooof tuet mer echt leid... mmm guet er heds sicher ned bös gmeint de tag vergesse
und voll herzig daser am luege isch dases glich goht..
hoffendli klappeds ergendwie und suscht chönder emmerno nacher ebe en mini polterobe mache demet er au debi isch :))


wegem wii..
aso i ha offerte vom restaurant becho aso mer send 117 persone
und er hed grächnet im ganze für de wisswii 22 fläsche und rotwii heder 45 fläsche grächnet
für de ganz obe
velecht chönders ergendwie umrechne...



suscht was lauft so bi eu?? hender suscht was gmacht am weekend HZ mässigs?
was chunt als nächstes??

11.03.13 07:46
Larinya 
Re: Bräute 2013

guten morgen ihrs

nemo, als das mit deinem bruder find ich auch relativ mies. ich kanns nicht verstehen, wie er das datum vergessen konnte, wenn ers doch selbst organisiert? kreuzfahrten gibts immer wieder, heiraten tut man nur einmal im leben (normalerweise ;-)

und sonst haben wir letzte woche ganz viel gemacht: anzug für gg gekauft, hab mein kleid am samstag ausgesucht *freu* und eine e-mail von rhomberg erhalten, dass ich die ringe abholen kann. das machen wir heute *freu* es geht voran hihi

11.03.13 07:59
Bow 

Re: Bräute 2013

Huhu Brütlis i ha no e Froog zu dem Kamearspiel: Wie machet dir das mit dere Ufgabeliste? Tüet ihr die laminiere und denn ad Kamera hänge? Oder direkt drufchlebe? Ou mann hätt i doch das Laminiergrät vom Lidl postet...

11.03.13 08:04
Angita 
Re: Bräute 2013

Nemo: Tut mir leid, i selber wör au sehr enttüscht, aber ihr findet sicher ä gueti lösig!

Am Sa simmer gsi go die erst Offerte fürd Blueme holä! Mir werdet ezt i mim Struss Germini ha, so chlini Gerbera :-) und döt machets meega schöni Armreif für TZ, bi fast chli iversüschtig :-) ! warte ezt gspannt ufd Offerte!

Wer hätte das gedacht: d Geburtsurkung vo Spanie isch am Sa au acho ;-)) nöd mol 1 Wuchä händs bruucht.... i bi jo vom schlimmste usgange

sust isch nö viel gloffä HZ-mässig... bi eu?

 1 .. 718 .. 1434 1435 1436 1437 1438 .. 2598 .. 3757
langsam   eigentli   Zuletzt   schnell   natürli   irgendwie   himbeer   eigentlich   einfach   natürlich   Zeremonie   gspannt   Problem   vorallem   bearbeitet   richtig   Hochzit   wirklich   Kollegin   schaffe