| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 720 .. 1438 1439 1440 1441 1442 .. 2600 .. 3757
11.03.13 10:39
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Mädels, ich werde nun definitiv am Ball bleiben, was das Abnehmen angeht. Ich habe nun 4kg in der letzten Woche verloren, dank Grippe.
Meinem Schatz ist es direkt aufgefallen und die Klamotten passen wieder besser.. das möchte ich beibehalten.

Ansonsten geht die ganz normale HZ-Planung natürlich weiter *freu*

11.03.13 10:42
sonne13 

Re: Bräute 2013

jö canoa, find das total herzig! denn hesch aber für dä herti ufstiig e'tolli belohnig übercho!

11.03.13 11:03
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Elea ischs glaub gsi :P

Mega schöni ihladige! :) i hoffe das mini heil ahchömed!

Mona
Merci für de Tipp! Werdet demfal is 123gold ga! Da ide schwiiz hets ja au eine, aber vielicht sparemer nochli wemers konstanz holet! Weiss öperd no womer det chan ahzüg chaufe?

Apple-pie
Schön bisch am abneh! Ich het gern chli meh uf de chnoche aber es klappet eifach nöd.. Muss wohl wieder schwanger werde

11.03.13 11:03
Emma13 

Re: Bräute 2013

Morge ihr liebe

chum hüt leider nöd so zum schriebe, han de ganz Tag Meeting... bin denn morn hoffenlti wieder aktiver :)

Canoa mega schöni Iladig, gfalltmär uu guet :)

Mir hend eusi au fertiggstellt, di einte geschter scho igworfe/verbi brocht, di andere gönd hüt ufd Post.

11.03.13 11:12
sabrinella 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme

ischhlat weder mentig:-((((
hmmm und schüsch gohts oich guet?
naja ich han chli de koller gah aber so ischs hlat mängisch!!!
jetzt gohni as abneh!¨wei probiere dir das? han jetzt 3 Kg weniger wett jetzt aber nomol 3 kg abneh mit veel sport und gsundem esse bring ich das ischer he:-)))
aber ebe han denzen zum übertriebe:-)))
und nocher verleidets mir de ganz:-(((((

11.03.13 11:28
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sabrinella
Gäu, die cheibe Wucheändi si immer so schnäu düre! Defür isch immer ou wider Fritig....
Das mit em Koller kenni... geit zum Glück wider verbi und d Motivation chunnt scho ume. Mängisch duets guet, ds Thema Hochzyt eifach ou mau chli z vergässe
I hamer ds Ziel gsetzt, 5 Kg bis zum Hochzyt abznäh. Klar müessti vieu meh aber so aus chlieses, erfüllbars Ziel hani 5 kg gsetzt. Mittlerwile si 3 wäg. I versueches möglechscht gsund z ässe und uf teigware, riis, Härdöpfu und süesses z verzichte. und vorallem vieu vieu trinke! i trinke im momänt 5 liter wasser (ohni cholesüri) am tag u das hilft scho unwahrschindli - ohni dass schüsch öppis no muesch mache!
Mir hei itze aber vode cheffe grad e risesack ostereili us schoggi becho wo itze ufem tisch stöh... fies! da chani ou nid widerstah!!!
aber i säge immer: z verbisse a die ganzi sach bringt nüt, ussert dases eim verleidet. e chlini sünd zwüschedüre mues eifach ou erloubt si.....

11.03.13 11:34
sabrinella 

Re: Bräute 2013

jo voll de koller
vorallem wen de öbis ned so klappetwieme wott oder wennmer velech vo gwüssne lüüd entüscht isch wo mit em thema hz zdue hend!!oder ebe gäst wo velech komisch düend oder me ergendwie sgfühl het die froie sich doch gar ned!!oder wenn sehr wichtigi lüüd eim sgfühl gehnd sie wölle a dem tag de mittelpunkt sie und so sache!!zieht alles a de nerve!!!undmacht eim au müend und voll kaput:-((
jetzt hani dänkt machi no die agfangne sache fertigu nd denne wett ich bis endi april nix meh vo hochziit ghöre oder lese oder mache nur mini rueh aber chöne duenis warschidnli sowieso ned!äber den sött ich sowiet sie das ich säge muess jetzt hani nüme viel zum mache!!!
hoffes amu dasmer de ned no sache i sinn chöme wo ich vergesse han oder das chönt mer no mache oder das!!fertig gnue hemer und werd scho schief goh!!!

hm jo usser ebe sabneh han dänkt das ich 3 mol e de wuche is fitness gieng und denen ebe wie du chli uf dernährig luege luege eifach das ich am obe ke kohlehydrat meh isse dur detag scho bruches jo wen i is training goh und eifach gsund wenig käs und so sache!!aber die erschte kilo sind immer eifach glaub schweiger werds de nocher!!!
jäää no hauptsach werd gli gli summer

11.03.13 11:43
Angita 
Re: Bräute 2013

Manokasa: was händ ihr den für es Budget igrechnet für d Sängerin ide Chile? und was für Lieder wönder? üsi singt ebe uu guet und isch nö soo tüür....

11.03.13 11:50
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo Mädels

@mona: also vori het mir grad mim Mami ihri fründin us dr Lenk aglütet.. Si sich soo herzig gsi, si het mir gseit si sig soo baff gsi wos kärtli cho sig und heig grad afo briele (muess drzue säge dass si eus mega nöch stoht und si die erste gsi si wo gwüsst hei dass mir hürote will mir eus i dr Lenk verlobt hei..und denn ebe das mit mim mami passiert isch..).. het so guet do das z ghöre wie si sich gfruet het..
Süscht si nüm viel ameldige cho, aber glaub au eusi Kollege meine es sig jo klar dass si chömem, dr witz isch, si bedanke sich bi mim schatz für d Kärtli aber kei ton vo: isch jo klar dass mir chömme oder so.. Komisch..
aber hüt stressts mi gar nid anch dem herzige Tel. si hets mir ebe am tel. persönlich welle säge und nid per sms..

@Diät... ig fang erst a wenns gege friehig goht und ig cha mit em velo goh schaffe, im moment ha ig sooo e stress do cha ig nid no speziell druf luege weg em koche,...aber sobald s wieder chli gregleter wird und mi schatz zu aständige zyte hei chunnt goht das tiptop¨! Mach d Schlank im schlaf diät. das ischs optimale für mi!

11.03.13 11:54
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Isch e gueti Idee, d Hochzytssache eifach mau z vergässe und la z si....
Aber bis ändi april ufs froum hie verzichte.... DAS chasch doch nid mache Da muesch när e Wuche ferie näh zum Nacheläse
Im Grund gno macht mer sech vieu z vieu Gedanke um d Gescht und ihres wohlbefinde.... Klar söuesis ou schön ha aber es isch trotzdem öie tag.... u wär blöd duet söu entweder schwige oder grad daheime blibe
Hui 3 Mau ir Wuche is Fitness? Mir wär scho 1x z vieu
I würds eifach ruhig aga und nüt übertribe.... die kilo purzle de scho
I meine, i müesst äue so um die 30kg abnäh... u i ha zerscht ufs hochzyt ou wöue e huufe liechtere.. Aber werum sech zuesätzlech no dr stress mache? i füehle mi ou so hübsch und wirde so hürate, mi gg kennt mi ja so! u de hani när immer no e huufe zyt für abznäh - was ou mis ziel isch.

 1 .. 720 .. 1438 1439 1440 1441 1442 .. 2600 .. 3757
Hochzit   eigentlich   natürlich   Zuletzt   Problem   schnell   irgendwie   schaffe   wirklich   Zeremonie   himbeer   vorallem   Kollegin   natürli   bearbeitet   richtig   gspannt   eigentli   einfach   langsam