| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 722 .. 1442 1443 1444 1445 1446 .. 2602 .. 3757
11.03.13 14:26
apple-pie 

Re: Bräute 2013

ich weiss was du meinst sabrinella, das mit dem zuwenig essen war bei mir auch so. kam am tag nicht aml auf 1000 kalorien und wenn ich dann mal ne pizza gegessen habe, kam natürlich sofort der jojo-effekt.
fals du kalorien zählen bevorzugst empfehle ich dir "fddb.de" da kannst du die super kontrollieren und die gibts auch als app fürs handy.

super, lilly, das dein GG sein Anzug gekauft hat.

11.03.13 14:36
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja, mega super apple-pie
danke dir ...

11.03.13 14:38
valey 

Re: Bräute 2013

elea

aso mer hend die lieder

Izug Kinder und BJ: Dream a Little Dream
Izug: At Last (Etta James)
denn what a wonderful world
Amazing Grance
I want Jesus to walk with me
Halleluja
Amen
udn Uszug: L.o.v.e

11.03.13 14:39
valey 

Re: Bräute 2013

himbeer soo cool freut mi daser d kleider gfunde hend :)

zeigsch kei fötelis vo de limo??? ihihihi soo cool isch en hammer idee

11.03.13 14:42
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@lilly
gits föteli? Suech ebe au no e idde für d Menücharte..
Ha so fleur de lys ufsteller gseh aber die si recht tüür... wie heschs du gmacht?

Lieder: mir hei bi dr Trauuig 4: Kissing you, Moment like this, you raise me up und somwehre over the rainbow.

mir het no mega gfalle: we are the world, Ängel vom Mark Sway (passt halt nid aber isch sooo schön), scharlachrot, thousand years und Ja vo silbermond

Im moment lauft chli öbis bi eus:
Morn gang ig nomol is Dolce Vita goh mit Kleid probiere und d schniederin chunnt
fritig: Menubesprechig mit em Caterer
WE: will ig chli bastle, (Deko füre Garte)

und langsam wird ig nervös!!!!!!!!!!!!!

11.03.13 14:43
elea 

Re: Bräute 2013

das at last vode etta james muesi mol lose zobe, ha scho vell vo dem ghört aber ke ahnig wie das tönt!

11.03.13 14:44
valey 

Re: Bräute 2013

schnetterling ahh soo schön gohsch dis kleid go probiere :)
i döff am fritig weder i mis ineschlüfe hihihi

jaa nervösität isch be mer noni zum glück

aber letsch woche im St.Amt woni min Vorname med em neue Nachname ufem papier gseh ha heds scho chli kribbelet hihihihi

11.03.13 14:45
elea 

Re: Bräute 2013

ou gott valey jo das glaubi.. womer nonid verlobt gsi send hani paar mol gluegt wie echt mini onderschreft wörd usgseh met sim name. aber set mer verlobt send hani das ned eimol me gmacht! scho komisch he? jetzt "müessti" eigentli wörkli mol üebe, maches aber ned

11.03.13 14:46
chickpea 

Re: Bräute 2013

@ canoa, superschöne Karte, gefällt mir sehr gut! Würde auch zu uns gut passen. Die Fotos sind sehr schön, sind die vom Fotografen? megahübsches Paar seid ihr!

@ elea, was für ein Kleid suchst du denn, für die Kirche oder fürs Standesamt? Ich glaube wir sind ähnlich gross ca. 164 cm und ich hab eines ausgesucht, von dem ich denke dass es mich grösser wirken lässt und ich finde auf den Fotos wirkt das auch so. Kann dir ja mehr Infos geben wenn du willst.

11.03.13 14:47
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@valey
So cool... Eusi HZ Kleid Wuche :-) bi grad nüm sicher aber gäll du hesch au es Eddy K?? Gäll do freut meh sich richtig druf. Mis Grossmami chunnt au mit si gseht ebe nüm so guet udn uf dem Föteli gseht sis nid, jetzt chuntn si mit, si wett doch gseh wie ig usseh :-)

Sehr schöni Lieder hesch.... vorallem Amazing Grace.. so es wunderschöns lied!

 1 .. 722 .. 1442 1443 1444 1445 1446 .. 2602 .. 3757
natürlich   gspannt   bearbeitet   schaffe   vorallem   natürli   einfach   Hochzit   eigentli   schnell   eigentlich   himbeer   Zeremonie   richtig   Zuletzt   irgendwie   Kollegin   wirklich   Problem   langsam