| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 726 .. 1449 1450 1451 1452 1453 .. 2605 .. 3757
12.03.13 07:58
valey 

Re: Bräute 2013

elea has der per pn gschickt :))

manokasa eusi sängerin isch recht tür
mer zahled 1200 für das sie a de trauig singt
sie isch med emene gitarrist dett

wooow hammer pris hend ehr...!! :D

12.03.13 07:58
elea 

Re: Bräute 2013

jo dasch e hammer pris!! wie vell lieder wörd si denn senge? het si en vorgäni songlischte oder wörd si au istudiere?

12.03.13 08:00
elea 

Re: Bräute 2013

OUUU MEIN GOTTTT!!! valey es esch wooooooooooooooooooonderschön!!!!
d buechstabe passe perfekt zeme eso!!!
i hoffe mer schaffes au sones schön zmache!!!!!

12.03.13 08:03
valey 

Re: Bräute 2013

dankeeee elea

finds au megaa schön und eusi buechstabe passed au super zeme ha richtig gstuned wos mer d kollegin gschickt hed :D :D


schaffed sicher au es cool z mache :D :D

12.03.13 08:08
elea 

Re: Bräute 2013

d schrift esch vorallem so schön! i liebe das verschnörkelte! ond es passt au super zo euchere hochzit!!!!! :)

12.03.13 08:09
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Ja vale alli andere offerte woni übercho han sind au um de tusiger ume.. Sie wohnt halt nur ca. 10min vo mir, drum kein wiite weg.. Ja sie wird öpe 5 Lieder singe.. Sie het eh lischte, da sind zwei lieder woni wett scho druf, die andere kenni nöd. I han sie gfroget ob sie au eis ihstudiere wot (thousand years) sie het gseit theoretisch scho, s chunt chli ufs lied druf ah..

12.03.13 08:11
valey 

Re: Bräute 2013

danke elea

manokasaa
ah das isch super wenn sie so nöch esch
hender echt en hammer pris ergattered...

12.03.13 08:11
elea 

Re: Bräute 2013

thousand years het sone tolle text (haha kennes vo twilight )
het si den au en HP? nei dasch wörkli e super priis! wörd zueschloh!

12.03.13 08:26
apple-pie 

Re: Bräute 2013

haha, Manokasa! Das Ding ist echt potthässlich, aber wenn es seinen Zweck erfüllt ;)
Die Tasche jedoch ist echt süss.

Guten Morgen Mädels!
Morgen müssten wir was vom Caterer hören, da bin ich echt gespannt.

@Hochzeitslogo:
Bei uns würde ganz klar Menno stehen, denn das ist aus unsren beiden Namen ..unser Paar-Name :)
Und der Spruch "Lebe dein Leben wie ein Traum" kommt auch auf Einladung, Menükarten etc. vor, da es ein Zitat aus unserem Lied ist.

12.03.13 08:48
Emma13 

Re: Bräute 2013

Moorge Mädels :)

mir hend au es Hochziitslogo, aber nur s Datum, werdets au i allne Sache drufdrucke :)

D Kärtli sind geschter alli verschickt worde, freumi scho uf di erste Reaktione und hoffe und dass d Lüüt sich ade Ameldefrist haltet.

Am Wuchenend hämmer echli Chrätz gah mit paar Verwandte, mir hend s Kärtli voller Freud verbibracht und hend eus müesse lah säge "ah ladet ihr alli i? Vor 2 Wuche het xx ghürate, allei nur mite Eltere, das isch modern, hützutags macht märs nüm im grosse Stil, unnötig Geld usgeh etc. etc., werdet das sicher bereue, ich würs nüm so mache" es het mi richtig troffe... anstatt glücklich zsi dass mär doch di ganz Familie iladt, muess mär sich d Kritike alose warum mär doch nöd eifach z2 öpis macht... jede chans doch so mache wie er/sie will, aber dass mär mir d Freud weg nimmt und ich mich no muess rechtfertige wieso mir das so machet, das gaht gar nöd... irgendwie bini denn scho recht enttüscht gsi...

ah und no dezue cho isch"weisch, au für en Gast isch de Tag en Stress, de muess es Kleid go chaufe und de Tag durestah" hey hallo??? also wenn öper müesst gstresst si denn bin das ICH und nöd en Gast wo keis passends Outfit findet... also müesst ich mir jetzt au über das Gedanke mache?

 1 .. 726 .. 1449 1450 1451 1452 1453 .. 2605 .. 3757
irgendwie   schnell   natürli   einfach   gspannt   Kollegin   himbeer   Zeremonie   Zuletzt   Problem   wirklich   eigentlich   richtig   Hochzit   schaffe   natürlich   langsam   vorallem   eigentli   bearbeitet