Bräute 2013 |
|
1 .. 726 .. 1450 1451 1452 1453 1454 .. 2606 .. 3757
|
|
|
|
12.03.13 09:04
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Mir hend denn ebe genau so reagiert, ebe es söll doch für öper ä Freud si und nöd ä Qual und wenns halt tatsächlich für öper ä Qual isch, denn söll er eifach nöd cho.. und genau de Satz het s Ganze usglöst, denn hemmer eus müesse aghöre dass wenn mir öper iladet, denn wend mir das die Person debi isch und denn söllemer ja nöd säge "denn söll er doch nöd cho" das segi respektlos und denn heisst das dass mir die Person nur us Astand iglade hend und nöd will mär sie würkli wend debi ha bla bla... mir hend das us de Reaktion use gseit, ebe will mir eus agriffe gfühlt hend, klar findis Schad wenn öper abseit, aber was müessti mache, de abettle? Wenn öper abseit denn het er en Grund und ich muess eifach demit lebe, also mir ladet Total 177 Persone i... ich weiss nöd wie ihr das gsehnd, aber ich han nöd mit all dene 177 Persone en enge Kontakt, isch doch logisch dass ichs Schad find wenn mir ä nöchi Person abseit aber das ichs halt nöd so schlimm find wenn mir en Cousin wo ich sit 10 Jahr nüm gsehn abseit... oder formulier ich das falsch? Es isch ehrlich und ich denks eifach so... wenns für öper (us irgendemene Grund) nöd passt a eusere HZ zcho denn respektier ich das und fertig aber ich mach mär jetz sicher nöd Gedanke wer ich ilade söll will er/sie sich gstresst fühlt es Outfit zchaufe... also bitte, macht mi richtig hässig
|
|
|
|
|
|
|
12.03.13 09:14
sabrinella
|
hm ned ufrege bringt jo nix!
also ich schaffe bin zahnarzt gseh jede tag lüüd wo zäh bleaching hend und die zäh sind ned kaput, also mini zäh sind au hell aber ich möcht das sie zu mim kleid passe drum mach ichs no heller:-))
|
|
|
12.03.13 09:23
Emma13
|
Ja ich weiss, bringt nüd ufrege, aber wo mir de Entscheid troffe hend dass mir di ganz Familie wend debi ha, denn hend mir eus eifach gseit entweder alli oder niemert. Ich hetts au lieber so gmacht das ich würkli di engste ilade, aber ich han das irgendwie nöd gschafft gwüssi izlade und anderi nöd. Aber ich finds au so schön, also ich han mir eigentli denkt de wo eusi Iladig im Briefkaste het wird sich doch drüber freue, schlusssendli werdet ja die Lüüt cho wo au Freud drah hend und wenns halt ebe en Cousin isch wo ich sit 10 Jahr nöd gsehn, denn hani doch trotzdem Freud das er debi isch. Aber das ich mir wege dem das muess alose, findi gar nöd fair... zum Glück hani min Fründ wo hinder mir staht und amigs denki halt eifach, es muess nur für eus stimme, fertig.
|
|
|
|
|
1 .. 726 .. 1450 1451 1452 1453 1454 .. 2606 .. 3757
|