Bräute 2013 |
|
1 .. 727 .. 1451 1452 1453 1454 1455 .. 2606 .. 3757
|
|
|
|
|
12.03.13 09:41
sonne13
|
Re: Bräute 2013
emma: hallooooo?!??????? goht jo gar ned! also wenn sich öpper tüpft fühlt will er ned iiglade isch, denn channi das irgendwie no nochvollzieh, aber dass me blöd cha tue wenn me iiglade isch?!? das isch doch en mega ehr! me cha sich useputze und dörf debii sii! und denn hesch verständnis, wenn öpper findet das seig en stress (stress?!? hallooooo?!? zum 2ten...) und seisch, es seig au ok wenn öpper abseid wills ehm z'vill isch, und denn isch au ned recht??? jo was isch denn richtig?!? gopferdammi wie undankbar isch das denn??? also ich finds voll denäbe. aber weisch, bi soooo viel gäscht wird sich de allergröschti teil freue wie en maiechäfer dass sie iiglade sind! und das isch wichtig!!! ich finds extrem grosszügig dass ihr alli iiladed und wenn ihr euch für es grosses fescht entschiede hend, denn isch doch das toll!
mir macheds gnau andersch ume und laded nur die ängschte ii. aber ebe - ich ha au jedes mol s'gfühl ich müess mi rechtfertige wenns um gäschtelischte goht... debii isch das eifach eusi entscheidig! ich will dä tag eifach mit lüüt verbringe wo ich gärn ha, wo üs wichtig sind, und nid mit gotte soundso, woni sit johre kei kontakt meh ha...
ich hoff fescht emma, dass du dir dini freud nid lohsch lo näh!
Zuletzt bearbeitet am 12.03.13 09:45
|
|
|
12.03.13 09:45
Angita
|
Emma eifach sii loh! am beste nö gross en antwort geh wenn öppert irgendwas z ussetze hät... cha schwierig sii aber es spart dir nerve... i ha ezt scho sooo viel sache mösä ghöre.... i reagier eifach nümä druf i seg nur no: das isch üsen tag, mir hettet das gern eso!
manokasa das isch natürlich än super Priis! Die wo i dir ageh han verlangt 350.- begleitet sich ufem e-piano ussert es hät äs klavier zur verfüegig..
|
|
|
|
|
12.03.13 09:48
Lilly4
|
das hast du gut gesagt apple-pie !! so muss es auch sein ...
läck emma, das isch ja e bodelosi frechheit, MEIN GOTT! hoff isch nöd e person gsi wo eu nöch staht? ich verstahns eifach nöd, NIE chamers dä lüüt recht mache, das isch unglaublich! immer händs öpis z motze, als eifach mal s muul hebe und zfriede si!!! reg mi au grad mega uf ... !!!
min fründ und ich händ vo afang a gseit das mer nur die iladet wo mier wend, womer kontakt händ und wo eus nöch stönd ... sind schlussentlich glich 100 persone, aber all händ sich gfreud, will eus all au öpis bedütet ... chamer aber scho au vorstelle das wämer au anderi iglade hättet, sicher dä eint oder ander en blöde kommentar cho wär ...
es isch eifach unglaublich! und ich find ihr händ richtig reagiert emma, mit däm was däzue gseit häsch, hät ich genau glich gmacht! die müsstet sich doch gehrt fühle dass sie iglade worde sind, HALLO??!! wie chamer wegere iladig afange ume motze! und logischerwies isch nöd jedi hochziit glich ... find das au immer so öpis, HÜT MACHT MERS ESO! pff i däre sach gits nüd wos nöd git, jede machts so wie ers wot, obs altmodisch oder modern isch, spielt kei rolle, so wies für ein passt, nur das zählt!
|
|
|
|
|
|
1 .. 727 .. 1451 1452 1453 1454 1455 .. 2606 .. 3757
|