| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 727 .. 1451 1452 1453 1454 1455 .. 2606 .. 3757
12.03.13 09:31
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke elea, hilft das ihr das au so denket... ebe genau wills doch nüm üblich isch, findi sött mär Freud ha dass mär eusi Iladig überchunt und nöd säge "die het vor 2 Wuche so und so ghürate, die hets doch guet gmacht" freu dich ufd Iladig und wenn dich ebe nöd freusch oder dich gstresst fühlsch, denn sorry, jetz echt nöd bös gmeint, aber denn säg idem Moment eifach nüd und sägmär denn spöter lieber ab, will das bruchi echt nöd.

@Bleaching: ich wird au zude Dentalhygienikerin gah vorher, das langet scho :)

12.03.13 09:34
elea 

jo i ha noll verständniss deför wenn me s brutpaar met de eigete sörgeli zuemöllt! cha doch gopferdammi jede mol eifach es zitli ofs muul hocke ond s brutpaar ned no met so seich stresse on belaschte! sorry die wort, aber es macht mi eifach hässig weni so züg ghöre wie voder emma!!!!!

12.03.13 09:39
apple-pie 

Meine schwester findet ja, das unsere Hochzeit zu pompös wäre. Sie meint das sie sich ihre Hochzeit anders vorstellt. Nur im engen Kreis, ein Grillnachmittag und die Torte muss auch net mehr als 10 euro kosten. Vor kurze meinte sie dann zu mir " also ich hab meinen Freund gesagt wie ich mir die Hochzeit vorstelle und er meinte, das er sich das ganz genau so vorstellt!" alles was ich dazu gesagt habe war " ist doch schön, wenn es für euch beide passt!"

12.03.13 09:41
sonne13 

emma: hallooooo?!???????
goht jo gar ned! also wenn sich öpper tüpft fühlt will er ned iiglade isch, denn channi das irgendwie no nochvollzieh, aber dass me blöd cha tue wenn me iiglade isch?!? das isch doch en mega ehr! me cha sich useputze und dörf debii sii!
und denn hesch verständnis, wenn öpper findet das seig en stress (stress?!? hallooooo?!? zum 2ten...) und seisch, es seig au ok wenn öpper abseid wills ehm z'vill isch, und denn isch au ned recht??? jo was isch denn richtig?!? gopferdammi wie undankbar isch das denn??? also ich finds voll denäbe. aber weisch, bi soooo viel gäscht wird sich de allergröschti teil freue wie en maiechäfer dass sie iiglade sind! und das isch wichtig!!! ich finds extrem grosszügig dass ihr alli iiladed und wenn ihr euch für es grosses fescht entschiede hend, denn isch doch das toll!

mir macheds gnau andersch ume und laded nur die ängschte ii. aber ebe - ich ha au jedes mol s'gfühl ich müess mi rechtfertige wenns um gäschtelischte goht... debii isch das eifach eusi entscheidig! ich will dä tag eifach mit lüüt verbringe wo ich gärn ha, wo üs wichtig sind, und nid mit gotte soundso, woni sit johre kei kontakt meh ha...

ich hoff fescht emma, dass du dir dini freud nid lohsch lo näh!

Zuletzt bearbeitet am 12.03.13 09:45

12.03.13 09:45
Angita 

Emma eifach sii loh! am beste nö gross en antwort geh wenn öppert irgendwas z ussetze hät... cha schwierig sii aber es spart dir nerve... i ha ezt scho sooo viel sache mösä ghöre.... i reagier eifach nümä druf i seg nur no: das isch üsen tag, mir hettet das gern eso!

manokasa das isch natürlich än super Priis! Die wo i dir ageh han verlangt 350.- begleitet sich ufem e-piano ussert es hät äs klavier zur verfüegig..

12.03.13 09:46
elea 

apple wenn denn dini schwöschter mol hürotet chasch denn au go ond eri HZ komenntiere "was 10euro torte? jo das shcmöckt me au dass die so bellig gsi esch.." "ah eschs euch euri liebe ned meh werd he? jäno ehr liebet euch halt ned so feshct wie mer eus"
i wörd genau glich doof zrog schloh wie si

jo sonne gsehs genau so wie du!!!! wördi grad onderschribe!

12.03.13 09:48
valey 

ich mues mi echt amigs froge was so gwüssi lüt s gfühl hend würkli
alles wo mer do ghöred im forum vo allne wie die lüt amigs tüend od domm tüend wege iladige und weis ned was...

hend die kei anderi problem im läbe??

i meine so en hochzit plane isch für eus öppis megaa schöns und brucht vel zit und ufwand
de chömed so dummi spröch weiss doch au ned

am beste eifach so lüt links lo ligge und ned as herz neh die sache

wenn jez öpper öppis z motze hed de sägi nur denk was welsch

dentalhygienerin
rasch en frog.. was macht denn die gnau? eifach reinige? normal wie bim zahnarzt? so zahstei wegneh chli poliere?? uff be erst grad bim zahnarzt gsiii

12.03.13 09:48
Lilly4 

das hast du gut gesagt apple-pie !! so muss es auch sein ...

läck emma, das isch ja e bodelosi frechheit, MEIN GOTT! hoff isch nöd e
person gsi wo eu nöch staht? ich verstahns eifach nöd, NIE chamers dä lüüt
recht mache, das isch unglaublich! immer händs öpis z motze, als eifach mal
s muul hebe und zfriede si!!! reg mi au grad mega uf ... !!!

min fründ und ich händ vo afang a gseit das mer nur die iladet wo mier wend,
womer kontakt händ und wo eus nöch stönd ... sind schlussentlich glich 100
persone, aber all händ sich gfreud, will eus all au öpis bedütet ... chamer aber
scho au vorstelle das wämer au anderi iglade hättet, sicher dä eint oder ander
en blöde kommentar cho wär ...

es isch eifach unglaublich! und ich find ihr händ richtig reagiert emma, mit däm
was däzue gseit häsch, hät ich genau glich gmacht! die müsstet sich doch gehrt
fühle dass sie iglade worde sind, HALLO??!! wie chamer wegere iladig afange
ume motze! und logischerwies isch nöd jedi hochziit glich ... find das au immer so
öpis, HÜT MACHT MERS ESO! pff i däre sach gits nüd wos nöd git, jede machts
so wie ers wot, obs altmodisch oder modern isch, spielt kei rolle, so wies für ein
passt, nur das zählt!

12.03.13 09:49
himbeer 

es git halt au eifach lüüt wo nöd gern hochzite händ... haha. hani au scho ghört. aber zum glück positiv... de eint kolleg hät gmeint, er hassi hochzite, abr er freu sich glich uf eusi :-)

mal no e wichtigi frag... hät öpper vo eu en videofilmer? ich ha gester so en unglaublich schöne und coole hochzitsfilm gseh, ich bi mer jetz schwer am überlegge öb das nöd doch no e gueti idee wär...

12.03.13 09:49
apple-pie 

ja, da hast du recht elea, das könnten wir tun bzw. diese sprüche könnte ich bringen, wenn sie mir wieder mal davon erzählt wie nicht pompös eine hochzeit sein brauch. aber da wäre ich ja genau auf dem gleichen level. lieber zeige ich ihr, wie tolerant ich sein kann.

1 .. 727 .. 1451 1452 1453 1454 1455 .. 2606 .. 3757
eigentlich   wirklich   eigentli   langsam   gspannt   schnell   bearbeitet   einfach   Hochzit   natürlich   Zuletzt   irgendwie   richtig   himbeer   vorallem   Kollegin   natürli   Problem   Zeremonie   schaffe