| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 727 .. 1452 1453 1454 1455 1456 .. 2607 .. 3757
12.03.13 09:50
Mona83 

Re: Bräute 2013

aple-pie: mal luege öb dini schwöster würkli so hüratet? :-) han au immer gseit ich hüratä NIÄ und sicher nöd idä chilä und scho gar nöd wiss. :-) jetzt machi doch alles und es stimmt für mich. :-)
mär wird halt au eltär. :-)

12.03.13 09:50
elea 

Re: Bräute 2013

jo aso i gange 1mol em johr zor dentalhyginikerin. die luegt ob alles ok esch met de zähn (eifach kontrolle) ond dued de belag (wos jo emmer geht) of de zähn empferne. ond dor da send de zähn nacheten automatisch weder chli fröscher! ha mim frönd au gseit er sell vorher no go (er rauch vell ond trenkt vell kaffi) ond er het brav 2woche vorher en termin abgmacht!

12.03.13 09:50
Nemo 

Re: Bräute 2013

guete morgä mädels!!!

so, ich han das jetzt mit mim brüedsch klärt und mittlerwile chanis au chli sachlicher gseh... er hät gester jetzt überall aglüte, aber es gseht katastrophal us.... er chan d'flüg nöd umbueche, chan s'hotel in athen nöd umbueche und bide chrüzfahrtgsellschafft muen er 75 % zahle!!!! isch doch wahnsinn!!! ich han ihm gseit, er söll i die ferie. ich möcht nöd, dass so viel geld muen id hand neh für das. er muen ja denn d'chöste vom kolleg au no überneh, und da redemer vo ca 10000 franke!! das ghat gar nöd. am schluss han ich denn no es schlächts gwüsse...
er tuet jetzt minere tz eifach alles helfe organisiere bis zu dem tag ane und denn passt das scho. klar isches meeeeeega schad, aber ebe, er häts ja weiss gott nöd extra gmacht....

12.03.13 09:52
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja, mir händ eine himbeer choschtet eifach bitz was ...
aber wird sicher MEGA, vorallem gseht mer i some video nomal
all emotione etc., womer uf dä fotis viellicht weniger gseht!

12.03.13 09:52
sonne13 

Re: Bräute 2013

übrigens elea: ich find dini lieduswahl super! coldplay wär bi mir au an vorderschte stell! am liebschte every teardrop is a waterfall, eifach will das üses lied isch! wenn das lauft denn sind mir nümme z'halte aber mir hüroted jo nur standesamtlich, und ob das denn würd passe...?
pink floyd hani a de hochziit vo miner schwöschter gsunge. findi au meeega schön!

12.03.13 09:53
Nemo 

Re: Bräute 2013

@dentalhygienikerin: ich gane im abpril und denn gangi im august nomal, ca. 2 wuche vorme hz. normalerwies gangi au nur eimal im jahr. ich han mini zäh mal bleached, aber sie händ mer nacher ehwigs lang weh tah bim trinke und esse... voll müesam. sit do hanis nieme gmacht...

12.03.13 09:53
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@video
an sich mag ich keine videos, weil ich meine Stimme überhaupt nicht mag. Aber an dem tag würde es mich schon freuen ein Erinnerungsvideo zu haben. Ich denke ich würde das einfach den Gästen überlassen und würde am Ende dann ein ganzes Video zusammen schneiden.

12.03.13 09:54
Nemo 

Re: Bräute 2013

@video: mir händ öper privats wo de ganz tag chli video macht. es isch de brüedsch vo minere tz. er wird denn alle chlis zämeschniede usw... macht eus denn es hz-video!

12.03.13 09:58
himbeer 

Re: Bräute 2013

wer händ ihr bueched lilly?

hmm eine vo eusne gäst isch ebe videofilmer eigentlich. aber er hät mal gmeint "er entscheidi denn sowieso erst 2 wuche vorher öb er denn chunnt oder nöd" und drum wotti mi uf das ehrlich gseit nöd verlah.

12.03.13 09:59
Angita 
Re: Bräute 2013

mir händ kein profi videofilmer aber dä Fründ vo minere TZ kennt sich do chli us und denn macht er das für üs... isch er au chli beschäftigt die verlanget sicher einiges.. ha nur mol bimene fotograf gse wo mir aglueget händ das döt 2000.- chostet, cha mir vorstelle dass wenn er einzeln buechet wird no einiges tüürer isch

 1 .. 727 .. 1452 1453 1454 1455 1456 .. 2607 .. 3757
langsam   Kollegin   schaffe   vorallem   wirklich   Problem   bearbeitet   schnell   natürlich   natürli   gspannt   richtig   himbeer   Hochzit   irgendwie   eigentli   eigentlich   Zeremonie   einfach   Zuletzt