| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 729 .. 1456 1457 1458 1459 1460 .. 2609 .. 3757
12.03.13 11:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

das isch e idee elea. aber mir händ ja nochli meh zit, ich wird glaub mal nochli sammle :-)

12.03.13 11:13
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Als Emma... Ich kann Deine Verwandte schon verstehen. 177 Leute... Ihr schafft das ja gar nicht mit den allen zu reden. Und stell Dir mal vor, die Hälfte braucht neue Kleidung. Das ist natürlich schon ein grosser Stress für die Verwandtschaft! Und das viele Geld das sie brauchen für Geschenke. Nee, das ist schon nicht ok von Euch!

Ironie AUS...

Ich find Eure Reaktion super! Also das ihr ihnen gesagt habt, dass sie wegbleiben sollen wenn's ihnen nicht passt. Boah, das ist so ne Unverschämtheit was die abgelassen haben... Anstatt sich zu freuen! Nee, echt. Geht gar nicht! Kümmere Dich nicht darum, steh drüber! Ihr plant Eure Hochzeit so wie's für Euch stimmt. Und das ist auch gut so! Sollten sie nochmals so etwas sagen, dann wiederhole das sie gerne absagen können. Mach Dir einfach schon Gedanken was Du noch sagen könntest.

Versuch Dich nicht zu sehr darüber zu ärgern!

12.03.13 11:26
Emma13 

Re: Bräute 2013

Oh toluwu, jetzt hab ich gleich ein schlechtes Gewissen gekriegt als ich die ersten paar Zeilen gelesen habe

Ui wenn ich das selber lese, 177 Personen... Nein, also rund 100 von diesen 177 Personen wohnen im Ausland (grooosse Familie und viele Kids) also darum rechnen wir ca. mit 80 Personen Total (sie haben uns z.T. auch bereits gesagt, dass sie nicht dabei sein werden, wegen der weiten Reise etc. also wenns gut kommt, sind wir bei 80 Personen Total.

Ich werde es versuchen, aber ich muss schon sagen, als ich dort heraus gelaufen bin, sind mir gleich die Tränen hochgekommen, es hat mich wirklich verletzt. Wir wurden als ego's dargestellt, weil wir nicht daran denken wie stressig es für die anderen ist. Ich weiss gar nicht was ich sagen soll, es sind sogar enge Verwandte.... lassen wir's lieber... aiaiai

12.03.13 11:26
valey 

Re: Bräute 2013

nemoo mega cool euchi kärtli :) gsehnd supper us!!

dentalhygienerin.. mmm weis ned obi nomol sell go vorem august??
hasse so zahnärzt und so sache eigendli
zwing mi aber glich 1 mal im jahr..


himbeer
euse fotograf macht fotis und videos.. send de öppe 2-3 lüt wo vo ehm awesend send
er macht super schöni videoss
med musik ud usschnitt


aso me mues ned umbedingt im video die eigeni stimm ghöre
bim video vo minere tante isch fast nur musik und schnitte und hammeer schön gmacht
ussert bim ringtusch ghört me d stimm
und d rede halt vo de tz

12.03.13 11:27
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Hui hend ihr scho wieder viel gschriebe!

Elea
Du hesch glaub no gfroget: t sängerin heisst beatrice bissig, sie het glaub eh page musch mal google

Zäh bleache
NO WAY! I has mal bim zahni gmacht woni 17 odet 18 gsi bin und es het soooooooo weh ta!

Nemo
Super schöni chärtli!!

Emma
Gaht ja gar nid was dini verwandte ablah hend.. Het genau glich reagiert!


Han gad zwei päckli übercho! Mini superman manschettechnöpf und de schleier! Han gad müsse ahprobiere, uh schön!

12.03.13 11:29
Nemo 

Re: Bräute 2013

danke ihr zwe!!

12.03.13 11:31
sabrinella 

Re: Bräute 2013

Fraue hend ihr scho agfange oichi name duregeh das ihr de anderscht heisse?

ich has bem zahnarzt scho gmacht und bem arztha ned chöne warte
wel schliessli heissi jo i 3 Mönet scho anders:-))))))

wo düend ihr überall?

12.03.13 11:32
elea 

Re: Bräute 2013

haha be au grad verschrocke woni di erste ziile vode toluwu gläse ha

man emma s macht mi einersits hässig aber au trurig das der öper onderstellt dass er egos send weller ned dra denket wie stressigs förd gäscht esch! wörd dere person wo das zoder gseit het gern grad e standpauke halt

danke manokasa, be emmer e gwondrigi, gange grad mol go google!

valey i fende eh wenn me normal wiisi zähn het eschs ned nötig vorher nomol zgo. i ha mi frönd nor gscheckt ebe well bi ehm gseht me amigs wörkli e krasse ondersched!

12.03.13 11:34
elea 

Re: Bräute 2013

nei sabrinella i has noniened dorre ge.i warte bessi offiziell anderst heisse ond vorallem wet i mers no bez ufspare! :) i due au emmer no s kino metem alte name reserviere. mi frönd het scho gfrogt wiso dassi mi emmer no metem alte (komplizierte) name abmüehe ;)
due jetzt mi alte name no bez gnüsse ond störze mi de imene albe johr voll ond ganz i die sach metem neue name ;)
wonis öberall melde? öberall

12.03.13 11:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich bruch au min name jetz. dunkt mi nochli früeh und ja de ander brucht mer ja denn au no gnueg lang :-)

 1 .. 729 .. 1456 1457 1458 1459 1460 .. 2609 .. 3757
Problem   Hochzit   schaffe   himbeer   Kollegin   eigentli   wirklich   einfach   richtig   natürlich   irgendwie   Zeremonie   eigentlich   gspannt   Zuletzt   vorallem   langsam   bearbeitet   natürli   schnell