| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 731 .. 1460 1461 1462 1463 1464 .. 2611 .. 3757
12.03.13 13:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

jaaaa das isch mer jetz lang ufem mage gläge, jetz hanis erledigt

12.03.13 13:05
elea 

Re: Bräute 2013

bow jo bi eus eschs au so. d trauermächtigong bechonsch bim gspröch ofem standesamt!

ehr met euchne nöme has am mettag au grad met mim mami devo gha... si esch gschede ond öberleit sech jetzz ob si weder sel ehre ledig name ahne. si hettis gern vorher shco gmacht aber wege mer denn si glo. ond jez da i ehmi name äneder esch das thema weder aktuell :)


valey du setsch dönni horr ha? aso wenn du dönni hoor hesch was ha denn ich?
du hesch so schöni langi hoor aso e traum för jede coiffeur!!!
was velecht no e gönstigeri alternative wer send so clip-in extensions! mini kolegin het die ide usa kauft! chasch wines hoorspängeli ondeine chlemme. esch primär zum s hoor verdechte ond ned zom verlängere! mönds mol google!
http://www.google.ch/search?q=clip+in+ha...117&bih=826

12.03.13 13:06
sabrinella 

Re: Bräute 2013

genau meiernocher ganz en schöne italo name drum froi ich mich druf:-))))))

hm ich han zerscha u welle extension mache aber dcoiffeuse hend gmeind nei weg de verstecke vo de gschweiste übergang!!jetzt duet sie mirhoorteili dri probier doch das valey?

12.03.13 13:06
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich zahl fürs Make-Up inkl. Probemake-Up 120.-, d Haar macht mär d Schwöster vo mim Fründ wo Coiffeuse isch, also spari da bitz :) wett au öpis mitene Zopf, find aber irgendwie nüd wo mär mega gfallt, muess chli wiitersueche.

Ja Bow, das isch so, das chunsch den am Ehevorbereitigsverfahre über, mir hend euses am Dunnschtig :)

12.03.13 13:08
valey 

Re: Bräute 2013

elea hihi jaa sie hed mer eifach gseit die frisur wo ich möcht hani eifach ned eso vel hoor
und med chli extensions gsehts denn richtig us
und wel sie en kollegin isch würd sies mer für 450 fr mache
suscht isches ja über 1000 fr..

d clips hani au deheime has letsch mal amene fest dinne gha
am obe hed mer de kopf soooo wehtoh

bi de extrension würd sies mer 2-3 woche vor de HZ dritue demet me denn ned gseht wenn sies ufenemmt..

weiss voll ned

isch doch mega doof so dinger am kopf ha :/

12.03.13 13:09
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Vale
I han au mal extensions ga.. Musch eifach würkli luege das die gschweiste übergäng nid gsehsch.. Mini haar sind den bim useneh chli kaputt bzw. dünner gsi.. Es git doch au die eintages extensions zum driklipse.. Mini Brautjungfere wot ade hz die inetue.. und den wott sie locke mache. Genau wie ich.

Ich han no kei ahnig was ich bim Coiffure zahle.. Schminke tut mi den mis Mami, sie isch Make-uo Artist..

12.03.13 13:10
elea 

Re: Bräute 2013

hmm aber ebe so bald me d hoor ufenemmt gseht mo doch die schweiss nöht oder ned???

12.03.13 13:11
himbeer 

Re: Bräute 2013

das denki doch au? ich lahs eifach no wachse bis denn. aber für die frisure wo ich mir vorstelle brucht mer au nöd extrem viel haar.

12.03.13 13:12
valey 

Re: Bräute 2013

ich ha ebe kei ahnig wie da goht hihihi

sie hed mer eifach gseit wel sie au selber dinne gha hed
das nach öppe 2-3 woche chamer das ueneh und denn de teil wos verschweisst send tuet sie id frisur ine de gseht mers ned

de pris isch halt scho guet wo sie mer gseit hed
aber weis halt au ned nacher bim useneh obs denn ned mini hoor no weniger werdet

12.03.13 13:14
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Meine Kosmetikerin kommt auch zu mir nach Hause. Sie hat einige Weiterbildungen für Frisuren gemacht und macht somit beides. Der Probetermin war schon und ich bin sehr begeistert von ihr! Sie wird dann auch meine TZ schminken an der Hochzeit. Ich zahle 450FR für 2 x Make-up und 1 x frisieren inkl. 1 Probemake-up und Anfahrt. Finde den Preis ok.

 1 .. 731 .. 1460 1461 1462 1463 1464 .. 2611 .. 3757
Zeremonie   natürlich   natürli   Problem   einfach   bearbeitet   schaffe   richtig   eigentlich   gspannt   Zuletzt   eigentli   Kollegin   langsam   irgendwie   wirklich   schnell   Hochzit   himbeer   vorallem