| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 735 .. 1468 1469 1470 1471 1472 .. 2615 .. 3757
12.03.13 15:50
elea 

Re: Bräute 2013

of euchere HP stoh was ehr euch wönsched? de wördi eifach emmer sege so bald öper frogt:"chasch of de HP go luege"!
grad mol no e frog wege de gschenk, gehts au öper onder euch wo sech KEI Geld wönscht?

12.03.13 15:51
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey jo das könni imfall guet!!!! Aber mer send jetzt en anderi Genration "frühner" hed mer en drockti Wonschliste gha. Mis Mami hed grad gester gseid sie müessi sech au dra gwöhne! =) Aber sie tüeg das de Verwandte scho guet öberbrenge! =)

12.03.13 15:53
Angita 
Re: Bräute 2013

Am Zivile werdet mir nur Müettere und Gschwüsterti u TZ alli mit Kind und chegel ha.... Also 22 Persone!
Min Brüeder wird 2 Täg vorher 40 und chunt denn nö mit go esse... er goht sini Geburi-Party go vorbereite, er hät mi scho gfroge gha ob me s Zivile nö chöni verschiebe aber seb willi nö ha ihm gseit wenn er nö wöt cho go esse isch das keis Problem, ade Trauuig selber will ich ihn aber scho debi ha.. i werd jo 2 wuche spöter mit ihm id Chile ine laufe will üsen Papi leider gstorbe isch... s Mami vode TZ wird denn Choche, sie bestoht druf!
Mir werdet au nö gross tüüri chleider poste.. ha eis uf Zalando gse woni vlcht mol bstelle min Schatz wird en Azug wo er scho hät alegge und will eifach neui Turnschueh dezue.. am Obig gömmer denn zu mim Brüeder und dönd döt gad chli wiiter fiire

12.03.13 15:54
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also mer hend en Homepage ond s meiste chond jo i Gäud Form ine, aber mer hend be de Rubrik Diverses so Iladige gmacht wo mer eus cha ilade wo nüt chosted, do muess mer kei Gäld izahle, hend das no wechtig gfonde...

Zb. Dessert Iladig, Brunch Iladig, BBQ Iladig...Ond eis heisst Überraschung, lasst euch was einfallen! =)

12.03.13 15:54
Angita 
Re: Bräute 2013

Ah Emma : es wird sicher öppert öppis z ussetze ha... wird sicher bi üs au so sii

12.03.13 15:58
valey 

Re: Bräute 2013

Canoa
mega cooli idee med de iladige


ja i weis ned z italie isch das üblich das me geld schänkt eigendli.. drum vo minere site send eig. gar kei froge cho
aber vo mim GG sinere site hend eus ebe paar gfrogt... und öpper au: nur geld?

12.03.13 16:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

das isch würkli e gueti idee canoa. ich muess das no iifüege.
stimmt valey, en kolleg hät mer letschtens au gseit dasses in italie meistens eh geld git. und grad i de riiche schwiz hät mer immer es schlechts gwüsse wenn mer sich geld wünscht.

12.03.13 16:01
Emma13 

Re: Bräute 2013

Angita:
Ah Emma : es wird sicher öppert öppis z ussetze ha... wird sicher bi üs au so sii

Ihr machet das guet Angita... wo esseder denn? Isch ja mega nett dass d Muetter vode TZ chocht :)

Ich weiss, klar werdets öpis uszsetze ha, aber du.. es isch mär langsam so egal, mär chans eh niemertem Recht mache, schlussendli zahlet mir und mir entscheidet, ganz eifach :) nei sorry, muesses jetz eifach so gseh :)

12.03.13 16:02
Canoa 

Re: Bräute 2013

De einzig noteil muessi säge be de HP esch, dass mer halt grad gsed was alles scho "verschänkt" worde esch...

12.03.13 16:05
elea 

Re: Bräute 2013

wasi no denkt ha dassi mer geld ide währig wönsche womer id fletterwoche gönd. de chöne mers dete vertönterle!
wet mer aber secher no guetschin wönsche jo ergendwie au iladige (kino, go esse, europapark) so fendet jede öpis woni freud het zom schenke!

grad nomol en frog, schenket er euchem frönd öpis am hochzitstag? i wet em gern custom nike sneekers schenke! er esch de gröscht nike fan of de welt ond het jede tag nikes a. ond de dueni em es eignigs paar designe ond of de lasche stoht de anstat "nike" euses hochzitsdatum! :)

 1 .. 735 .. 1468 1469 1470 1471 1472 .. 2615 .. 3757
bearbeitet   Zuletzt   gspannt   Problem   richtig   Kollegin   schnell   natürli   eigentli   eigentlich   schaffe   himbeer   natürlich   wirklich   vorallem   einfach   irgendwie   Zeremonie   Hochzit   langsam