| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 736 .. 1469 1470 1471 1472 1473 .. 2615 .. 3757
12.03.13 16:07
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Wie händ ihr das den gmacht mit wunschlischte uf de hp? Mit ahteil schenke oder de ganz betrag? Also ich han eifach eusi Flitterwuche usenand gno und den staht z.b Boardingkarte chf 1200.- und de chamer en ahteil schenke? Oder wie hend ihr das gmacht?

12.03.13 16:07
valey 

Re: Bräute 2013

canoa
hesch d website au bi ichwünsche gmacht?
ich ha das abgstellt das me gseht was me schänkt.. chasch ergendwie abstelle..

ich ha mer so überleit ja velecht wet ja ned jede geld schänke??
guet es isch ja niemert zwunge geld schenke mer schribe ja nur here wenn öpper was well schänke hemmer en moneybox wo jede en ateil cha ad flitterwoche inetue
wenn denn öpper wett en staubsuger schänke isch jedem selber überloh


hender denn all no was anders als geld hereschribe?

12.03.13 16:09
apple-pie 

Re: Bräute 2013

also ich werde ihm was schenken. werden aber mehrere kleine Geschenke sein.
Die Idee mit dem schuh finde ich hammer, da würde ich mich riesig drüber freuen!!

12.03.13 16:09
Angita 
Re: Bräute 2013

emma mir macheds zu 90% prozent bi üs dihei.. händ ä recht grossi stube/esszimmer vo dem her bringemos scho ane und isch au nö soo lang ... jooo sie hät das vo afang a gseit und will au das mir ezt denn verbi gönd will sie jo muss wüsse was sie choche mus... sie hät au gmeint sie schenki üs das ufs zivile es chämi aber denn no öppis ufs chirchliche

jo glaub mirs gsehs locker und los eifach rede es goht dir noher sooooo viel besser

12.03.13 16:10
himbeer 

Re: Bräute 2013

e super idee elea!
ich ha mim jetz grad es banjo ersteigered, haha. er findets mega cool wills so lustigi tön macht (spielt aber selber kei banjo :-)). entweder er chunnts uf de geburi über im summer oder ich lah no s hochzitsdatum drufgraviere und schenks ihm den

12.03.13 16:10
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Lus:
Mir hei ja gester d Iladige verschickt.
Mit dr Schwigermueter hanis ja no nie ganz eifach empfunde und so heimer ou relativ weni kontakt. Si wohnt ja ou relativ wit wäg.
Hüt hetsisech via whats up agmolde mit em Text "mir chöme" meh nid....kes merci für d iladig, kes wie geits, nüt... eifach "mir chöme".
Naja itze weisi wider nid öbsi irgenwie verruckt isch oder was los isch... oder wie würdet dir das empfinde?

Antworte ich doch einfach "Schön!"

Dann sieht sie mal das kurze Antworten doof sind. Aber ja, es gibt in der Tat solche Leute. Mich nervt das auch immer. Es kommt einfach extrem unfreundich rüber, auch wenn's gar nicht so gemeint ist.

12.03.13 16:11
valey 

Re: Bräute 2013

toluwu:
Lus:
Mir hei ja gester d Iladige verschickt.
Mit dr Schwigermueter hanis ja no nie ganz eifach empfunde und so heimer ou relativ weni kontakt. Si wohnt ja ou relativ wit wäg.
Hüt hetsisech via whats up agmolde mit em Text "mir chöme" meh nid....kes merci für d iladig, kes wie geits, nüt... eifach "mir chöme".
Naja itze weisi wider nid öbsi irgenwie verruckt isch oder was los isch... oder wie würdet dir das empfinde?

Antworte ich doch einfach "Schön!"

Dann sieht sie mal das kurze Antworten doof sind. Aber ja, es gibt in der Tat solche Leute. Mich nervt das auch immer. Es kommt einfach extrem unfreundich rüber, auch wenn's gar nicht so gemeint ist.



oder *ok*

12.03.13 16:12
elea 

Re: Bräute 2013

apple weisch den scho was i die chline päckli dri duesch?

ouuuuuuu mein goth himbeer! i schwöre i ha scho mol ewigs lang nach emne bezhalbare banjo gsuecht för mi frönd! usem genau gliche grond! er het ke ahnig wimes spellt aber er wet eifach chli druf ome klimmpere wels so wetzig tönd!
wie vell hesch denn zahlt? neu chame die jo fascht ned zahle!!!!

12.03.13 16:14
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha waaaas? das isch ja voll de zuefall! ich ha jetz grad vor 10 minute eis uf ricardo ersteigered für 90 franke :-)

12.03.13 16:14
valey 

Re: Bräute 2013

himbeer voll süess med em banjo
ich weis ned obi was schänke.. velecht schribi ehm nur en brief woni ehm gebe

elea hesch du denn no en HP gmacht? hesch ja mal gseit überleisch ders

 1 .. 736 .. 1469 1470 1471 1472 1473 .. 2615 .. 3757
Kollegin   gspannt   Zuletzt   natürlich   schaffe   einfach   wirklich   richtig   eigentli   irgendwie   bearbeitet   himbeer   langsam   vorallem   Problem   Zeremonie   eigentlich   schnell   natürli   Hochzit