| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 740 .. 1478 1479 1480 1481 1482 .. 2620 .. 3757
13.03.13 10:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich chönnt mer au no guet vorstelle de struss fürs zivile denn halt selber z mache. eifach es paar schöni blüemli hole bim florist... brucht amel gar nöd so viel.

13.03.13 10:57
Angita 
Re: Bräute 2013

bim zivile holi de struuss bim migros.. händ bi minere schwöster en uu schöne gmacht gha und au de astecker für dä brütigam.. und günstig! TZ bruchet denn jo nöd unbedingt öppis ussert sie wünschet das..

13.03.13 10:58
Larinya 
Re: Bräute 2013

a propos blumen: wir handhabt ihr das mit dem brautauto? fahrt ihr mit dem auto zum floristen und er verziert? oder kriegt ihr die blumen und selbst ist die frau?

13.03.13 10:59
valey 

Re: Bräute 2013

lilly guet wenn ehr tube hend de wäred ballön glaub scho chli zvell heheh

aso ich werd sehr wahrschinli s wisse kleid alegge am zivile
ha mi glaubs entschede
ich setts morn übercho
und werde en blaui herzchetti träge
blaui ohrering... und ebe blaues täschli
und entweder ganz blaui schuhe.. oder wissi schuhe med dem absatz voller blaue glitzersteinli :D


denke de sets scho passe :D


jaa weg de tischkärtli mer send öppe 60 pers. de muenis scho mache hihi


ja die fürs kirchliche machi de spöter ...
dett mueni no vel bastle für das aber für denn hani no zitt...



Autoschlaufe mueni no ha
tüender die selber mache oder kaufe??



Autoschmuck
werdet glaubs nur en masche ha od so
wett ned gross blueme suscht chani ned ufd autobahn hihihi

13.03.13 11:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

das isch au e gueti idee. ich ha au no e chlini floristin grad um de egge, vilicht lahni de denn au det mache denn muessi nöd no mega umerenne.

13.03.13 11:03
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also Larinya be eus esch es so dass s Blumegsteck förs Auto so Sugnäpf dra hed, das chamer ganz eifach säuber druf tue ond set gloub au hebe bis 60km/h...hed jedefalls eusi Florestin gseid! =)

Mi GG tued aber ergendwie chli schwerig wäge de Blume ufem Auto, är esch jo Automech ond fendt s Schad wemers Auto ned guet gseht!!! So en Schwachsenn!!!! =O

No ganz en anderi Frog, mer send am Fritig amene zivile HZ iglade mi GG esch TZ..är wot aber nüt organisiere...fends ergendwie schad, aber so paar Ballön loh stige wär doch ganz härzig ned?!? Mi Paps hed au no es Härz gmacht wo den a ehri Hustöre chond...sie planed äbe nöchst johr des kerchleche fäscht aber es esch no keis Datum bekannt oder so...darum fendis schad wemer gar nüt macht...oder mesch ech mech do zfest dri?!?

13.03.13 11:04
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@himbeer
jap, habe mir die Seite schon angeschaut.. fand sie sehr interessant

@Angita:
Werd mir das auf youtube mal anschauen.

@autoschmuck
ich hab mir überlegt auf dem Auto Totenkopfsticker zu machen und eventuell ein wenig Blumen, mal sehen!

13.03.13 11:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

autoschmuck bruchi glaub gar nöd. ich weiss nonig mal wie mir denn id stadt fahred... ich fänd e limo no geil, denn hetted vorallem au grad bridesmaids all platz, haha

13.03.13 11:05
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey also t Autoschloufe tueni säuber bastle...bruche höchstens öbe 30 Stöck!!!! =)

13.03.13 11:07
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ eh allne gseit sie sölled mit de öv cho.

 1 .. 740 .. 1478 1479 1480 1481 1482 .. 2620 .. 3757
Zeremonie   himbeer   langsam   natürli   natürlich   schaffe   Kollegin   irgendwie   Zuletzt   richtig   schnell   gspannt   vorallem   wirklich   eigentlich   Problem   einfach   eigentli   Hochzit   bearbeitet