| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 741 .. 1479 1480 1481 1482 1483 .. 2620 .. 3757
13.03.13 11:08
valey 

Re: Bräute 2013

Canoa
aso ich würd herzig finde wenn er as TZ öppis würd mache :) wenn s kirchliche erst next jahr isch...

ahh super tuesch selber bastle
i mues no luege wie hihihi
i bruch do chli meh öppe 60 dänki

13.03.13 11:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich find au canoa. muess ja nüt mega grosses sii, aber me freut sich doch über so sache :-)

13.03.13 11:10
Lilly4 
Re: Bräute 2013

canoa, also ich wür au säge dass din schatz ihne e freud chönd mache,
ebe z.b. das mit dä ballön, isch ja kei grossi sach, vorallem isch er tz
und s chirchliche erscht nöchscht jahr ... männer dänket da halt nöd so
wiit und findet no viel unnötig kenni zu guet :) viellicht eifach
ebe wenns use chömet ... hättets sicher freud! meinsch chasch en no
dävo überzüge? :o)

13.03.13 11:14
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech ha ehm gester alli mini Idee vorgleid ond är hed ganz cool gseid: Mach du nome ech mache nüt!!!! Ond es esch äbe no lostig, sie send vom SA-MO am Polterweekend gseh ond är hed denn sin Kolleg gfrogt was genau är vo ehm erwartet als TZ ond är jo nüt eifach onderschriebe...

Also heisst das ech cha organisiere ond är kassiert denns Lob! =O Nei ech mache jo das gärn, ond denn hani mim GG au gseid, lueg machs doch ned för di Kolleg sondern fört Brut well t Brut esch i mim GG sini Cousine....*so lustig*

Also am Nomi lüti chorz ah wäge de Ballön ond wägem Gschänk luegi au grad!

Mer esch eifach dör de Chopf wenn denn nöchst Johr evt gar keis Kerlechsfäscht esch denn hät mer scho öbis gmacht gha...mer weiss jo nie...könne au grad öbert wos kerleche Fäscht abgseid hed...

13.03.13 11:15
Emma13 

Re: Bräute 2013

Canoa ich find au... chaschen sicher no guet istimme, Ballöön fändi herzig :)

De Autoschmuck wird eus vom TZ gschenkt, also überlönd mir das ganz ihm, er chan sich da ustobe wie wo was :)

D Autoschleife machi selber, han aber denkt ich schnid jewils eifach schöns Band ab und jede chans ad Autoantenne befestige, wett da nöd gross öpis bastle..

13.03.13 11:34
Angita 
Re: Bräute 2013

Mir händ üs ezt no kein autoschmuck offeriere loh, wenn mir s auto döt nähmet wo i vorgschlage ha, denn isches glaub scho debi... sind üs nonig einig was für ä auto

emma mir werdets au so mache, eifach s wiisse Band wo jede chan selber anemache..

Weiss au nö aber bis vor paar Mönät hani alles selber wölä mache, sogar d Gastgschänkli, ezt denki amel, i los lieber! Wer weiss wie das usgseht wenn ich das selber mache und nerve wenns denn nö so usgseht wies söll... i los lieber vo profis mache... mini TZ seit zwor immer mir mached das isch doch keis problem... aber hmmm lieber nö...

13.03.13 11:38
apple-pie 

Re: Bräute 2013

das kann ich verstehen Angita. Ich würde auch vieles am liebsten selber machen, aber ich bin da nicht wirklich begabt für. Also geh ich lieber auf Nummer Sicher und kauf alles!

13.03.13 11:40
Emma13 

Re: Bräute 2013

Gaht mir au so Angita, am afang bini mega euphorisch gsi und han alles selber wele mache, klar isches schön wenn märs selber macht, het au ä spezielleri Bedütig wenn chasch säge "das han ich gmacht und d Lüt hend Freud" aber ich han müesse merke, dases amel gar nöd günstiger isch, im Gegeteil es zellt sich sehr schnell zäme und wenns denn doch nöd so wird wie mär sich das vorstellt, denn isches Schad..

Ich mach jetz d Tischkärtli, d Menükartene und d Autoschleifli selber (Iladige hani z.T. au selber fertig bastlet) aber ich glaub meh machi nöd, de Rescht überlahni au de Profis :)

13.03.13 12:06
happy83 
Re: Bräute 2013

@mona83: haha denn hämmer ja ganz e ähnlichi Idee gha....
Han mal agfange chli sache z`überlegge über jedi Person....isch no e ufwändigi Sach....
Es settet ja au no chli luschtigi Sache si, dass es chli luschige Gsprächsstoff git....

13.03.13 12:34
Manokasa 

Re: Bräute 2013

So ich han mal wieder eh frag :P I han glaub scho mal gfroget aber egal ;)

Mir hend ja eh wunschlischte uf de Homepage. Ich weiss jetzt nonig gnau obis so sell mache dasd lüüt ufs konto ihzahled oder eh moneybox ufstelle.. Stelled ihr t moneybox scho bim apero uf? oder erst bim fäscht? wänn erst bim fäst, was macheder den mit de couvert vo de apero gäst?

 1 .. 741 .. 1479 1480 1481 1482 1483 .. 2620 .. 3757
eigentli   Kollegin   vorallem   wirklich   Hochzit   richtig   natürlich   eigentlich   einfach   irgendwie   bearbeitet   gspannt   schnell   schaffe   natürli   Zeremonie   himbeer   Zuletzt   langsam   Problem