| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 742 .. 1482 1483 1484 1485 1486 .. 2622 .. 3757
13.03.13 15:43
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Noch 99 Tage!

So langsam bekomme ich immer wieder ganz kurze Anfälle in denen ich uuuuuuuuuuuur nervös bin....!

13.03.13 15:55
Angita 
Re: Bräute 2013

snet also i würd sie am obig scho mitneh, die wo am obig debi sind denket währed em apero vlcht nö gad dass sie eu s gschenk söled übergeh... chasch sie sicher öpperem mitgeh wo guet druf lueget oder?

ha gad no ä anderi frog: ä cousine vo mir hürotet au und sie werdet es sparschwein oder au so ä moneybox ufstelle... ezt händ mir ehne scho öppis gschenkt über ihri hp.. es esse ide flitterwuche, ezt wönd mir ene au no öppis meh geh, jedoch hanis chli schöner wölä verpacke, isch das blöd wenn sie öppis ufstellet oder nö? i ha ebe ä chiste wölä mache wo gad s thema vom esse wo mir ene scho gschenkt händ wieder ufnimmt...

13.03.13 16:46
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Lily
Also bi mir chömed alli öpis über :P i wirde drü chind it trauuig ibezie.. S bluememeitli, Ring Security und nomal en bueb aber da weisi nonig wie :P Sie sind den alli 1 oder 2 Jahr alt also no chli.. I han zersch denkt i schänkne eifach en Toys'ur's Guetschi aber bin no chli am überlege..

13.03.13 17:30
Canoa 

Re: Bräute 2013

Manokasa meinsch ned sie hätted meh fröid grad a öbisem wos nocher grad chönd demt spele? Weisch wini meine? De hends au grad öbis wo sie beschäftigt?!?

Mer hend kei Chend am Obig ossert mi Brüeder aber dä esch jo denn scho 14ni! =) àr esch jo en Teeny!=)

13.03.13 19:55
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Canoa
Ja du hesch völlig recht, lieber es spielzüg! Gueti idee merci! :)

13.03.13 20:52
elea 

Re: Bräute 2013

denke au am beschte esch grad öpis wos am fest denne beschäftigt send. merhend 2 babys (die peile jo eh nix ) ond e 4jährige bueb. ond ehm wetti de es molheftli met stefte schenke ond de velecht no öpis vo lego. so escher versorgt :)

14.03.13 07:38
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zeme

so de winter isch weder do hihi


aso gester hani witerbastlet a de nameskärtli
(ha i mim thread es foti inetoh)

und freumi scho mega uf morn weder i mis kleid z schlüfe :)))


i weis noni obi de chind was geh werd... send no vel chind

i ha denkt i mach en spelegge med malbüecher wos chönd spele..

14.03.13 08:23
Emma13 

Re: Bräute 2013

Morge zäme

valey so schön, wird morn a dich denke :) nimmt mi Wunder wenn mis Kleid denn mal chunt...

Hüt Abig hemmer s Gspröch ufem Standesamt, bin scho ganz chribbelig :) ... und gang jetz s Föteli vo dine Namenskärtli go aluege :)

14.03.13 08:25
valey 

Re: Bräute 2013

danke emmaa...

ich wünsch der vel spass hüt obe :)))



rasch en frog.. wie macheder euche ablaufplan? Excel??
und wie gsehter us? ha grad eine welle erstelle
aber weis ned so recht wie ich de sell mache das nacher all gsend was sie ztue hend..

dankeee

14.03.13 08:25
Angita 
Re: Bräute 2013

morgä mitenand!

valey werdemo au so mache mit de chind! mir händ chli vo jedem alter debi, aber das tungt mi fast di best idee :-) chli molibüechli und spielsache, autöli (vlcht lehnt min neffe mir jo es paar us) und so :-)

gester simmer torte go probeesse! isch suuper gsi und sie wird glaub wunderschön! mir händ üs für orange gschmack entschiede, hetti nie denkt, dassi genau das am liebste ha! mir händ no zuppa inglese und crema pasticcera ( so e art vanillecreme..) zur uswahl gha, aber d orange isch natürlich chli erfrischender im summer! freu mi riisig die live zgse

 1 .. 742 .. 1482 1483 1484 1485 1486 .. 2622 .. 3757
einfach   richtig   natürlich   Zuletzt   Problem   langsam   Kollegin   wirklich   himbeer   bearbeitet   Zeremonie   eigentlich   gspannt   eigentli   irgendwie   vorallem   schnell   natürli   Hochzit   schaffe