| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 744 .. 1485 1486 1487 1488 1489 .. 2623 .. 3757
14.03.13 10:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

lueg ich has so valey, mal luege öbi das so cha ufelade...

Datei-Anhänge
Tagesablauf Styling Beispiel.xls Tagesablauf Styling Beispiel.xls (20x)

Mime-Type: application/vnd.ms-excel, 33 kB

14.03.13 10:16
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey ech ha au ned all 15 Min eifach all 30 Min! =)
Das set länge! =)

Himbeer be gspannt wie e Rägescherm ofs Föteli?!?
Du hesch es bstöut oder?!?

14.03.13 10:18
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi ja genau, ich has bstellt. vilicht müend au no es paar kilo abe, schade würds nöd. aber wär glich beruhigend z wüsse dasses wenigstens zuegaht, haha :-)

14.03.13 10:25
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jo das esch so....ech ha letscht Samstig au weder zwe Chleider kouft förs HZ vo morn, mi GG hed jedefalls gmeint super usgwählt...=)

Wie loufts bi der met MB?

14.03.13 10:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi grad zwei?

ja nöd schlecht, am afang isch recht öpis gange und ich bi eifach i de letzte paar wuche wieder nöd mega streng gsi bzw händ mer viel externi iladige gha und so... bi also stahbliebe. aber sind jetz 6 kilo dune und ich merks au. namal 4 und ich bi total happy. das bringi scho no ane, jetz wirds ja denn au wieder wärmer :-)

14.03.13 10:38
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hmm jo ha mi ned chönne entscheide! =) haha...
Ond mini Schwöschter esch haut en gueti Verchöiferin! =)

Be mer stockets au...aber ech blibe flissig dra...muess au...wot mis HZ Chleid ned müesse usloh...be mer sends jetzt 4kg no mou 5 ond ech be au mega häppy! =)
Das schaffemer scho...

Ha grad mi Tagesplan nochli apasst...
Ha eifach angst es goht ned das mer chönd gliner vom Apéro go zum go Fötele...macht das au no öbert so?!?

14.03.13 10:47
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah super, gratuliere! ja das bringed mer scho no ane. ich ha jetz no guet 4 mönet für die 4 kilo, sött eigentlich machbar sii. denn chani grad no es neus bikini chaufe für d flittis, haha

ah uslah muessis zum glück sicher nöd, mir händs sogar no e nummere grösser bstellt gha als die woni probiert ha. ich denk mir müends denn eher iineh.

mir mached es first look shooting grad bi eus bevor mer id location fahred und denn gits namal es grössers paarshooting bevor alles losgaht. während em apero wotti denn ebe föteli mache mit familie und fründe, demits kein stress git.

14.03.13 11:00
Mona83 

Re: Bräute 2013

Morgä mädels

boah bin au mal wieder däzuä cho zum alles nachäläse. :-)

also tagesplan hani einä für mich einä für dä brütigam und än grobä für d trauzügä. glaub meh bruchts jetzt grad no nöd. das chani dän spöter no machä.

ich han no schnäll ä frag, wiä machet ihr das wägem probeässe, mir gönd bald mit dä trauzügä. sölled mers dänä zahle oder müänd die sälber zahle? dänke diä händ wäg üs gnuäg chöstä, da chöntet mer sie au iladä.

für s zivilä gömer nöd go probeässe, da dänki wenn mer nur 9 lüt sind chan au jedä vo dä charte öpis näh. müänd s resti eh no zerst reserviere. machet ihr än apero nachem zivilä? üsers fangt am 4i ah und gaht maximal ä halbstund. nacher wär sicher früä zum is resti gah, ussert mä säget mä nämet det än apero.

14.03.13 11:02
Canoa 

Re: Bräute 2013

hmm mer wend eus äbe erst i de Chele enne gseh, darum werd das chli schwär...
Ech hoffe es klappet denn...

Mis Chleid esch bim probiere scho chli knapp gseh, aber ech ha jo gwösst ech wot no abnäh! =) Has aber mettlerwile nöme probiert...machi aber gli...=)

Haha ech ha sooooo vöu Bickinis...secher 10 Stöck! =)

14.03.13 11:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich denk ich übernimm de trazuzüge s probe-esse, das staht au mal no ah, muess grad im resti mal no fröge.

bin zivile mached mer au keis, mir känned s restaurant guet. aber ich denk mir sueched eus no es menu us, ich find das amel chli festlicher und denn cha mer schöni menuchärtli mache, hihi. ich denk mir mached nachem zivile grad im resti no en chline apero. die händ e schöni gartewirtschaft und susch cha mer sicher au drin öpis mache. aber vorem esse no astosse muess scho sii denki :-)

 1 .. 744 .. 1485 1486 1487 1488 1489 .. 2623 .. 3757
schaffe   Kollegin   gspannt   wirklich   natürli   Problem   natürlich   einfach   schnell   richtig   Zuletzt   Zeremonie   bearbeitet   eigentli   irgendwie   himbeer   eigentlich   Hochzit   vorallem   langsam