| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 748 .. 1493 1494 1495 1496 1497 .. 2627 .. 3757
14.03.13 16:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich denk au, mir mached sicher couvert mit gwüsse beträg, glaub de dj müend mer au bar zahle, das isch ja no viel so bi künstler. s restaurant isch nachher. ich wott gar kei täsche debii ha, drum lueged mer das mer am beste alles vorher zahlt hend. sind nachher eh no 3 wuche i de ferie, haha

14.03.13 16:41
Angita 
Re: Bräute 2013

mir werdet sie au nur mit Text bstelle... muss das ezt au no mache will mir sie uf italie liefere lönd und i hüt i zwei wuchä abefahre zum mis Chleid go aprobiere und sie denn jo gad mitnimm, aber das hani eu glaub scho mol verzellt

Mir sind am Samstig jo go ä Offerte mache loh fürd Blueme... ha bis hüt no nünd übercho.. wird langsam ungeduldig ha jo ezt kei Gerbera im Struss sondern Germini (Mini-Gerbera)

14.03.13 16:55
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh die sind herzig angita!
hm sobald d chleider vo eusne maids cho sind chani au mal miteme stoffmuster zu de floristin.

14.03.13 16:57
elea 

Re: Bräute 2013

i werde es couvert met geld mache före musiker (mömer bar zahle) ond de no trenkgeld för die em restaurant. aber i werde die couvert a mim mami ge, denne cha si sech drom kömmere ond dene lüt noche sekle :)

ha vorher grad no es mail vo eusem pfarrer becho... er fendet eusi lieder super. osser de text vo pink floyd fendet er ned soo passend. jetzt öberleggi mer dass mer pink floyd velecht eifach nor instrumental bim uszog hend (hetter eus e grote). muss höt mol go youtube-e wis ohni gsnag tönt :)

14.03.13 17:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

welles lied händer vo pink floyd?

und wieviel trinkgeld gäbed ihr? und wem?

14.03.13 18:20
elea 

Re: Bräute 2013

himber, wish you were here hemmer wele.... aber ha grad gmerkt dass e nur instrumental schwerig esch nor met enre gitarre ond emne bass.... hmm....
wenn: endi vom obe, so nachem dessert oder so
wievel? absol ke ahnig. ha denkt velecht 100.- oder so. aber i froge mol mis mami was si denkt was agmesse esch...

14.03.13 19:49
Lilly4 
Re: Bräute 2013

apple-pie:
danke für`s Foto, Lilly!
Die tasche ist zwar schlicht, aber trotzdem hübsch und wenn sie dann noch zu deinen Schuhen etc. passt, dann super!!


DANKE apple-pie !!!

15.03.13 07:42
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete Morge Froue

Bi ir letschti säute no chli am nacheläse....
Ha mi i mis Garteprojekt gstürzt und im momänt bsuecheni ehnder gartesite aus ds Forum hie
D Charte si itze sit knapp ere Wuche furt oder übergäh und es paar wenigi amäudige hani fange. öpper het ou absteit. Aber s isch luschtig, vili heisech ou eifach hurti per sms für d charte bedankt.. aber kes wort drüber öb si chöme doer nid wartemer ou mau chli ab...
ide iladige für d aperogest hani ja gschribe, mer hürati im chline kreis (äxtra ke zytagab) und zum aschliessende apero ab de viere sisi härzlech iglade... i weiss nid wasmer da fausch cha verstah aber die eint arbeitskollegin het mi würklech gfragt, wo si de äne müess für zu däm schloss womer hürate... hmmmmm I hoffe eifach i heig niemererm die fausch charte is kuvert da chönnt mir drum schon passiere...

u bi öich, chömeter vorwärts mit dene sache woder weit erlediget ha?
wie ischs äch ar lady wolverine gange.. die het doch am 13.3 ghürat oder u morn isch d chille dranne? weis öpper öppis?

15.03.13 07:44
valey 

Re: Bräute 2013

Guete morge zeme

Lus cool das au lüt per sms sich bedankt hend...
bis eus hend sich noni sooo mega vel agmolde obwohl ich d iladige scho 2 mönet weg ha
eh ja die hend no en monet zit..


hüt isch astecktermin vo mim kleid
FREUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDD!!!!!

15.03.13 07:52
Mona83 

Re: Bräute 2013

morgä mitenand

läck bin ich müäd, wird öpe ziit dass weekend wird. :-)

valey coool, hüt isches so wit. viel spass. :-)

ich han da ä frag, und zwar wän mer öpis vo milanoo bstellt, chan das sie dass mer no viel abändere muäs?
han ebä äs chleid gseh wo mer mega gfallt:

http://www.milanoo.com/de/p88546.html

 1 .. 748 .. 1493 1494 1495 1496 1497 .. 2627 .. 3757
langsam   einfach   irgendwie   bearbeitet   schaffe   eigentlich   Kollegin   eigentli   schnell   Hochzit   himbeer   Zeremonie   vorallem   natürli   natürlich   richtig   gspannt   wirklich   Zuletzt   Problem