| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 748 .. 1494 1495 1496 1497 1498 .. 2628 .. 3757
15.03.13 07:52
Bow 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Fraue, e Froog betreffend Schleier:
Heit ihr ein? Wenn jä isch er 1-lagig oder 2 lagig? Wie lang isch er?
Cha mi voll nid entscheide was mir besser gfallt

15.03.13 08:06
CoRa 

Re: Bräute 2013

guete morge der liebe

@bow, jo ech werd en schleier alegge - 1 lagig und chunnt bes metti rögge.
dä leggi ir chelle a und när am apéro, am fest hani es bluemechränzli ufem chopf.
weiss öpper wie lang me en schleier a het?

@einladungskarte, ha vorgester obe 3h dra bastlet und gester 13 h (ha frei ka).
ha sogar blotere a de finger becho vom japanmesser häbä höt nomol ca 2h chläbe
de chanise zämme ninde und ipacke

15.03.13 08:08
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
ou schööön, wünsche dir viel Spass!!!!

@mona83
kenne mi mit dere firma nid us, aber ds Chleid isch wunderschön!!!

@Bow
I wirde e 2lagige Schleier ha (wirde ne aber nid vore abe trage bim gsicht - ussert s het e huufe flöige ume ). Mine reicht grad bis zude fingerspitze wener am hinderchopf agmacht wird....
die chürzere heimer nid soo gfaue und die lange si z lang für mi zumau mer ou nid ir chile hürate (dete gsehts natürlech bombatsisch us) i würd äue nume drüberstogle

15.03.13 08:10
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@cora
I gloube, s git doch ke bestimmti zyt woder e schleider "darf" aha...
i wett mine sicher ou bis und mit apero anne ha, ev. sogar am abe. I wottne aber so la amache ide haar, dasine chönnt abnäh weni wett....

15.03.13 08:10
valey 

Re: Bräute 2013

wooow mona das kleid
wunderschön
aso ich rote der ah nemm lieber en chlineri grössi
i ha grössi 36 und ha au 36 bstellt vo mim kleid und es chli z gross
i würd eini kliner neh de passts bestimmt perfekt

d quali isch aber super emfal!!


Schleier
ich werd eine ha wo bis mitti rugge isch und nemm ehn bim apero weg :))

15.03.13 08:26
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Gute Morge

Mona
S chleid isch meeeega schön :)

Schleier
I han eine bi Etsy kauft. Er isch einlagig, une it chline perle bestickt und gaht bis zum rugge abe.

Vale
Chasch du nid hüt dis chleid go ahprobiere?

15.03.13 08:27
CoRa 

Re: Bräute 2013

@lus danke för d'antwort, ha dänkt es gäb e zyt- guet wenn ned
@ handschuhe, het öpper vo üch händsche a? mim GG gfaut das so guet, weiss aber ned so rächt?
ha es spitzechleid a und im august händsche?
ha mou bez googlet, wie fengeter die?

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (14x)

Mime-Type: image/jpeg, 47 kB

15.03.13 08:30
elea 

Re: Bräute 2013

cora i werde ke händsche ha. 1. wellis gfüehl ha i het heiss ond 2. hani scho ghört dasses d oberärm breiter loht lo usgseh. ond das wetti ned

15.03.13 08:33
Emma13 

Re: Bräute 2013

Morge ihr liebe...

Geschter hemmer euses Gspröch gah ufem Standesamt... isch alles guet gange, han mega Freud, aber läck isch das tüür.. mir hend 375.- ligge lah...

Mona, s Kleid isch uuu schön, ich han letschti eis für mis Mami bstellt, wo bald sött cho, han au ghört gah dases besser segi s Kleid bitz chlinner zchaufe, nimmt mi Wunder wie's ihre staht, wär super wenns wür passe :)

Geschter hani mi entschiede d Gastgschänkli selber mache, es wär eifach brutal tüür cho alles vo Italie cho lah, jetz hani ä Firma ide Schwiiz gfunde wo di gliche Confetti verkauft und wird uf kissloud hübschi Bonbongläsli kaufe zum mite Mandle befülle... wird zwar ä mega Arbet, aber ich han ja no lang Ziit...

Was d Iladige agaht... sie sind sit am Mäntig dusse und mir hend no kei einzigi Reaktion übercho... bin mega entschüscht...

15.03.13 08:34
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Cora
Mir gfaue Händsche ou mega guet, am liebschte hätti söttegi anne wie die uf mim Biudli...
Im Brutgschäft hani de us Jux mau probiert... Läääk mir, stützstrümpf si nüt dergäge
U vor allem gäbesi heiss!!! und wie d elea seit, s betont d oberarme haut scho rächt......
Aber so churzi wie du us spitze fini ou no schön, wenns zum Chleid u gsamtbild passt....

 1 .. 748 .. 1494 1495 1496 1497 1498 .. 2628 .. 3757
irgendwie   Kollegin   langsam   wirklich   vorallem   Zuletzt   Hochzit   schnell   bearbeitet   natürlich   eigentli   natürli   schaffe   gspannt   Zeremonie   eigentlich   einfach   himbeer   richtig   Problem