| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 749 .. 1496 1497 1498 1499 1500 .. 2629 .. 3757
15.03.13 09:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ou valey, so cool! jetz chönnted mer partnerlook mache :-)

@emma uf wellem standesamt bisch gsi?

15.03.13 09:18
Manokasa 

Re: Bräute 2013

hee vale das isch ja voll herzig!! Viel spass bim chleidli ahprobiere! :P will den es föttli gse :D

15.03.13 09:21
Emma13 

Re: Bräute 2013

@himbeer mir sind z Bülach gsi, ihr denn au oder? :)

15.03.13 09:27
elea 

Re: Bräute 2013

aso esch das familiebüechli eigentli en alte forz wome gar nöm brucht im prinzip! he denn weli mer die 60.- aber au spare!

15.03.13 09:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja emma, genau :-) bi ebe nüm sicher gsi öbs du gsi bisch, hihi.
guet mir werded d ehevorbereitig in züri mache müesse. eifach trauig isch denn in bülach. wenn extern gahsch muesch ja namal en gwüsse betrag zuesätzlich zahle, bi ja gpspannt.

15.03.13 09:31
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Gah au uf Bülach also go Zivilisch hürate... De Ehevorbereitigsgspröch isch den au nöd dete...

Guete Morge Zäme

Meld mi au mal wieder

15.03.13 09:32
Mona83 

Re: Bräute 2013

okay guät z wüssä wäg de grössi. :-) ich pändle nämli immr zwüsched 34 und 36 umä je nach schnitt. demfall bstelli s 34gi.
isches z empfehle zerst inän lade gah sich berate? will ich han no niä i mim läbe äs abigchleid agha. tragisch aber wahr. :-)

leider müässti au langsam fürschi machä, da üsers zivilä im mai isch und falls ich no änderigä machä muäs sötis sicher bis afangs mai ha.

15.03.13 09:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge!

ich ha gester s restaurant no bueched zum esse nachher. aber mir bespreched denn details später, gönd denn eh grad mal verbi. aber reserviert isch scho mal.

15.03.13 09:33
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Familienbüchlein hiess ein bis 2005 in der Schweiz ausgestelltes Dokument, welches Ehegatten (und auf Wunsch auch Alleinstehende) bei der Heirat erhielten, welches über den "Bestand der Familie" Auskunft gab.

Es handelte sich um ein offizielles Dokument, in welches die Ehegatten und ihre Kinder eingetragen wurden, mit Geburtsdatum und Sterbedatum. Das Büchlein war entsprechend bei Geburten und Todesfällen dem Zivilstandesamt vorzulegen, ebenso bei Zuzug aus einer anderen Gemeinde.

Mit der Einführung des schweizweiten elektronischen Registers Infostar wurde das Familienbüchlein abgeschafft. Stattdessen kommt nun ein Familienausweis zum Einsatz, ein Auszug aus dem Eintrag von Infostar.

In Deutschland und Österreich heisst das entsprechende Dokument Familienstammbuch.

15.03.13 09:37
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge

@Valey: Soooo toll het dir schatz dir das gchauft... isch es mega collier! Und wenn dus hüt aziehsch zu dim Kleid, due eifach uf di lose.. mineräs chwöschter hei si gseit es sig z viel aber sie und au ig hei das gar nid gfunde.. es isch jo nüt protzigs sondern es wunderschöns Collier!!!

@emma / und zum Thema "keini Reaktione uf d Iladig": D Mona udn ig hei eus jo vor es paar Dag drüber beklagt.. kei Ahnigw as die Lüt hei.. Ig ha die Wuche 3 Amledige becho!!! Dh. si no knapp 50 offe :-)
Was mi aber viiiielll meh ufregt, und sorry mach ig jetzt dampf.. mi Schatz sött mir sit Wuche d Adresse vo sine Schwöschtere gäh wo im Östrich wohne, jä klar chönnt se au selber afordere aber er söll au öbis mache, heit dir s gfühl er hets gamcht? Nei mir isch das jo glich, ig weiss er hets mega streng im gschäft und schafft vierla ber bitz öbis cha er doch au mache??!!

@Bow: ig ha ganz en lange Schleier wo bis uf d Hüft dopplet isch und denn no öbbe 2 Meter nur ei schicht ganz fine Tüll!

 1 .. 749 .. 1496 1497 1498 1499 1500 .. 2629 .. 3757
einfach   irgendwie   Zuletzt   schnell   bearbeitet   Zeremonie   natürli   Hochzit   Problem   wirklich   vorallem   richtig   Kollegin   natürlich   himbeer   gspannt   langsam   schaffe   eigentli   eigentlich