| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 750 .. 1497 1498 1499 1500 1501 .. 2629 .. 3757
15.03.13 09:39
valey 

Re: Bräute 2013

schmetterling
danke für de tipp :))

15.03.13 09:40
himbeer 

Re: Bräute 2013

hm aber de cha mer sicher au eifach bstelle wenn mer ihn denn brucht, oder?

ich ha zwar grad zu dem no e frag. muess mer sich i de flitterwuche eigentlich als verhürated chönd uswise? müesst mer s familiebüechli also ha für das oder gits echt susch es dokument?

15.03.13 09:44
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ himbeer: Ich denke scho das mer de auch im Nachhineine na chan bstelle, also bi ois uf de HOmepage vo de Gmeind chamer das.

Für d'Flitterwuche, also zum Honeymoon Rabatt becho söt mer das chöne "Bewiese" das mer ghürate isch, aber es Dokument söt lange (ha das mal irgendwo gelese...).

15.03.13 09:50
Emma13 

Re: Bräute 2013

Himbeer, genau het sie eus geschter au gseit, wenns denn wetsch ha, chasches problemlos im Nachhinein verlange...

alli gönd uf Bülach

15.03.13 09:59
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling84
Hihi du redsch mer us dr Seel...
Die cheibe Manne heis würklech nid so mit dr Mithilf bim Organisiere! Macht mi ou hässig.
I ha mim GG vor lengerer Zyt ou gseit, er söu sech ou mau chli drumm due wäge dr Musig am Abe, chli Ideene sammle, luege was är wet... Bis hüt isch ou no nüt gange!!
Chader aso nachefüehle!
S git eim mängisch so ds gfeühl aus hättesi uf das ganze ke luscht, s signe aues egau... Aber i gloube, si si eifach manne

15.03.13 10:07
sonne13 

Re: Bräute 2013

valey, WOW!!! du bist ja ein glückspilz!!! freu mich sehr für dich! und heute auch noch kleid-anprobe - toll! wünsch dir ganz viel spass und viel freude mit dem neuen schmuckstück!

handschuhe: ich habe welche gekauft. die verkäuferin meinte auch, dass dies nicht immer gut aussehe, dies aber bei meinen "ärmchen" kein problem sei und mir sehr gut stehe. ich weiss noch nicht ob ich die handschuhe tragen werde. hab gedacht ich kauf sie mir, waren ein schnäppchen und wenns dann kalt sein sollte bin ich vielleicht froh nicht ganz blutte arme zu haben ich entscheide dann spontan... ich werde kein täschli haben und habe meiner tz schon gesagt, sie solle dann eine grosse tüte dabei haben - sie wird mein "zeug" mittragen

ich: hab selber ein ziemliches tief irgendwie stinkt mir gerade alles... ich glaub es ist dieser andauernde winter, der mir auf die motivation schlägt... würd mich am liebsten für einen winterschlaf zurück ziehen... aber ich freu mich, von euren erfolgen und freuden zu lesen, das stellt auf! hochzeitstechnisch herrscht bei uns gerade "stillstand"...

15.03.13 10:11
Angita 
Re: Bräute 2013

Ha gad vorher ufem Zivilstandsamt aglüte zum dä Termin fürd Ehevorbereitig!! am 22.04.2013 no 5 Wuchä, ha gad kei Lust meh zum schaffe freu mi sooo... jedoch mömmer Fr. 530.- mitneh!! sie hät gmeint vlcht sinds nur 500.- sie wüssis ezt nö so gnau, mim Fründ sini spanische Dokument mönds irgendwie ireiche und das chostet 150.-

emma: machsch glich no öppis selber? hehehe wünsche dir viel spass demit

zum schleier: i werd en 3m (!!!) Schleier ha, isch 1 Lagig... dä Schnider hät das so entschiede er isch bis zur mitti mit spitze

zude manne: ohhh die sind doch fast alli gliich, min möst scho lang mol d lieder für dä Hochzitstanz ussueche, will jedes wo ich im zeig passt em nö.... am schluss tanzemo eifach üses bachata und fertig wenn er nö langsam fürschi macht!

15.03.13 10:13
sonne13 

Re: Bräute 2013

schmetterling & lus: ich kann mich nicht beklagen über meinen schatz was die mithilfe bei der organisation anbelangt, im gegenteil - bei uns macht er das allermeiste, und das immer sehr fix! nur bei der deko, da hält er sich zurück. da lässt er mich machen, gibt ab und zu seinen senf dazu damit ich weiss obs ihm gefällt aber sonst ist dies meine "baustelle", find ich auch ok so

15.03.13 10:14
valey 

Re: Bräute 2013

dankee vel mal sonne :) freumi scho

sonne jaa das gehts amigs soo tief.. hani amigs au
de hani gar kei lust..
velecht isches au würkli nur das doofe wetter.. chunt scho weder guet


zu de manne.. das isch normal.. die meiste manne send do ned eso begabt in so sache organisiere
ned dass sie sich ned interessiert aber das isch glaub nüt für sie hihihi

aso ich mach eig. alles min schatz mues amigs nur chlini ufgabe erledige wo ich ehm säge
oder weni sini meinig froge seiter entwedr grad jo nei oder entscheid du xD hihihi

15.03.13 10:23
Emma13 

Re: Bräute 2013

Zum Glück gahts eu au so (also nöd bös gmeint) ehhe mine chani au nöd begeistere fürd Organisation, hanem zwar ebe au scho Ufgabe geh zum mache, aber wenni nöd nahfröge chunt nöd würkli viel spontans zrugg, ussert d Musik, da isch er mit voller Freud debi, stellt Tracklists für am Apéro und für de DJ am Abig zäme :) Adressene, Azug ussueche etc. hani au immer müesse nahbohre :) immerhin het er nöchst Wuche en Termin im Zoro :)

Angita, jaaa ich weiss isch schlimm, aber reg mi grad mega uf. Han dere z'Italie sicher scho 10 Mails gschriebe und sie gitt eifach nöd Gas, eimal heissts di neue Modell seget nonig cho, eimal isch sie im Stress und ich warte und warte... jetz hani mal 10 Gläsli bstellt und wett mal luege wie's usechunt :) gfallts eu idem Stil? Vilicht no mitere Masche und es Kärtli drah mit "Thank you"

Datei-Anhänge
bonbonglas.jpg bonbonglas.jpg (19x)

Mime-Type: image/jpeg, 37 kB

 1 .. 750 .. 1497 1498 1499 1500 1501 .. 2629 .. 3757
Problem   eigentli   schaffe   schnell   eigentlich   Hochzit   Zuletzt   bearbeitet   einfach   vorallem   natürli   irgendwie   wirklich   natürlich   Kollegin   Zeremonie   gspannt   richtig   langsam   himbeer