| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 750 .. 1498 1499 1500 1501 1502 .. 2630 .. 3757
15.03.13 10:32
sonne13 

Re: Bräute 2013

emma13: meeeeeeeeeeeeeeega härzig die gläsli!!!!!!!!

15.03.13 10:37
Emma13 

Re: Bräute 2013

Dankeee sonne :) hoffe sie gsehnd au no herzig us wenn ich drah bastle

15.03.13 10:37
valey 

Re: Bräute 2013

emma volll herzig d gläääsli :D

15.03.13 10:43
Angita 
Re: Bräute 2013

sind echt herzig emma! viel mache wöri gar nö dra! es mäschli und Zetteli dra und denn gseht das sicher super us!
i hoffe bi üs klappets... die wo mir im Dorf händ schaffet eigentlich meh online.. und heget au scho id schwiiz und dütschlang gschickt, mir gönd i zwei Woche verbi go luege. Mag denn eifach nö de Post soo viel zahle, denn chanis au gad do bstelle! sust holis im Mai selber ufe wenni mis Chleid hole. Bin denn vollgepackt

15.03.13 10:44
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hei Emma, wir merdet au so gläsli ha und mit m&ms befülle. De Deckel tuni "ihbacke" miteme Stoff ih oise Farbe und den Es bändeli drum ume mit oisem Name/Datum.

15.03.13 10:50
Emma13 

Re: Bräute 2013

LucyLu denn isches ja ähnlich, han sie au zersch wele ipacke, lahn aber zerscht mal d Gläsli cho und denn tueni echli pröble, vo wo hesch s Band mitem Druck? tönt ja super :)

Angita, ich find ebe au, selber mitneh isch sicher günstiger, ich hets in Dütschland müesse hole, was natürli nöd schlimm isch, aber wenis so mache spari einiges.. und schlussendli sölls ja eifach ä chlises Dankeschön si, d Mandle drin inne sind ja scho gnueg speziell i so vielne feine Gschmäcker :) suscht gitts ja eigentli nur immer di übliche

15.03.13 10:52
elea 

Re: Bräute 2013

jo da wege de manne kenni... mine macht au nor öpis wenis ehm direkt beufträge ond au denn vergesst ers emmer. i ha jez usegfonde dass ehn halt nor gwössi sache interessiere. zb iladige gstalte, logo kreaiere, esse ussueche ond so züg helft er. aber zb deko ond ablauf esch ehm doch pfiffe glich! aber langsam donkts mi chot er au dri. am afnag esch em wörkli alels glich gsi hets mi donkt ond jez het er glaub langsam das hochzits feeling! morn hemmer jo euses 11-jährige ond er het gester imene restaurant reserviert ond het gseit er segi mer ned wos he goht. i müssi me eifach schön zweg mache ond de gehts en öberraschig! freu mi scho mega! muss aber au dezue sege i hanem gseit er muss sech öpis lo ifalle för euses jubiläum. wel sosch hani emmer öpis organisiert. aber weli scho meh ade Hz mache hani gseit muss er das öberneh! hane aso müsse zo sim glöck zwenge

15.03.13 11:00
valey 

Re: Bräute 2013

jööö elea voll herziiig :))) hehehe..
mer hend hüt euses 4 jährige gönd morn au weg

15.03.13 11:05
elea 

Re: Bräute 2013

secher ned hender höt jubiläum! so cool mer hend jo euses nor 1tag nach eichem! märz esch super

vorher hani minere TZ verzellt das mer eues esse för zivile scho bstellt hend, de einzig komentar esch gsi "was? wiso machet ehr das jetzt scho?"
de hani gseit i wet das woni cha erledige eifach scho erledigt ha... het si ned chöne nohvollzieh si het de gmeint "jo aber hesch jo no 6 mönet, do hesch emo ke stress"
es eifachs "hey mega cool" wer mer lieber gsi...

15.03.13 11:08
valey 

Re: Bräute 2013

ja gell märz isch cool hihii


mmm mega komisch?!.. wenn ja das scho kasch erledige wieso warte??
mer hend ja euses für im august au scho sit em januar..



ich verstohs amigs ned...

 1 .. 750 .. 1498 1499 1500 1501 1502 .. 2630 .. 3757
irgendwie   bearbeitet   Hochzit   natürli   einfach   gspannt   schnell   eigentli   natürlich   Problem   Kollegin   richtig   Zeremonie   himbeer   eigentlich   wirklich   langsam   vorallem   Zuletzt   schaffe