| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 751 .. 1499 1500 1501 1502 1503 .. 2630 .. 3757
15.03.13 11:11
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea+valey
Gratulation zu öine Jubiläe
Üses nöchschte (ou ds 11 järhige ) isch de erscht im August nache, wie ou üsi beidne ihre geburtsat und ds hochzyt... läääk dr august wird dr fiir-monat

I findes emu guet heiter das scho reserviert elea... was erlediget isch isch erlediget. s chöme no gnue sache wodi wärde uf trab haute!!!

15.03.13 11:13
elea 

ge komischi antwort.. guet ebe wenn me nonie selber e Hz organisiert het de denkt me sech do bruchsch esse, es chleid ond e pfarrer thats it. aber de tüfel steckt im detail. jo ebe mer hends jo scho mengisch devo gha dassd lüt mengisch komisc of das thema reagieret. fends eh no speziell. am afnag esch mini TZ soo begeisteret gsi vode HZ ond het mega vell idee gha ond uh freud. ond ide letschti frogt si eigentli gar nöm deno... weiss ned ob si echli en HZ overkill het oder was? aber i go do ned go störme... si frogt de scho wenn si weder freud dra het!

15.03.13 11:16
valey 

ja ich glaube die andere chönd sich ned eso begeistere wie mer :) wels eusi eigeni isch...
ich tue extra ned eso vel über hz red med de anderne.. nur amigs..

zum glück hani eu :) hehehe..

15.03.13 11:18
Emma13 

Ja ich merk das au im Umkreis, jede wird chli giftig wenns um das gaht, warum au kei Ahnig... aber ich red jetz au nur no selte devo, nur wenni direkt gfrögt wird. Klar hend mir meh Freud drah, isch ja euse Tag, mir chönd eus ab jedem Detail begeistere lah und für di andere isch das halt nöd so wichtig, ebe guet chömer eus da über all das ustusche :)

15.03.13 11:19
Lus

nicht registriert

Hihi s geit mer ou so. mir hei uuu vieu kontakt mit üsne tz und de muesi ufpasse, dasi nid nume übers hz rede schüsch verleidets ihne de no. i weiss dass üsi tz vieu dr grösser chrampf hei aus mir (lääk was die aues wei organisiere) u drum wottise denn nid ou no voutexte
Das ganze Grede übers HZ het üsi TZ äue ou animiert drüber nachez dänke... mängisch hani fasch chli z gfüeu, dass si am liebschte ou grad würdi hürate....

15.03.13 11:29
elea 

i chas ebe amigs ned soo ganz noh vollzieh well i so en neugirigi person be ond wo mi schwöger-in spe ghürote het hani ehn ond sini fröndin stondelang usgfrogtet öber jedes detail! jo einersits wels mi interesiert het ond halt au well i si gern ha ond för se wechtig esch ond somet eschs för me au wechtig worde!
ha aber au mengischs gfüehl das sech d koelgine scho freue för eim aber dass es paari de velecht selber gern au wörde... aso ned dass si niidisch send oder so da denki ned...

i rede vorallem metm mim mami vell dröber, si het emmer of offnigs hochzits-ohr för mech :)

jo es esch halt au för me es resse thema momentan ond dorom wet me jo au gern dröber rede. guet för das hemmer jo das forum! ohni wördi glaub platze

15.03.13 11:32
valey 

elea säg nüt, ohni forum wüssti au ned wa mache hihihi

jaa amigs denki au gwüssi möchtet au gern, ebe au ned niedisch aber möchtet au...

mini tz frogt mich vel und helft mer au vel und lost gern zue
aber ich luege dasi ned z vel über das rede

aber jaa amigs würdi so gern de ganz tag über hz med öperem rede
und a anderne täg wenn mis mami 50 tusig froge vo hz stellt löschts mer grad ab

15.03.13 11:35
Emma13 

Ja isch scho so... ich chan zum Glück stundelang mit minere TZ drüber rede, sie isch eifach en Schatz, lost zue, denkt mit, organisiert wo sie chan und isch immer mega interessiert, tuet mär amigs fast Leid dass mär nur immer über das redet, merks amigs fast nöd...

Mini Eltere sind au mega, sie sind würkli immer bereit mir zuezlose und mini Sörgeli abzneh, das isch sone riesigi Hilf, und ich bin echt dankbar.. isch halt für eus uu wichtig im Moment und mit allne teile wett ich das selber au nöd, darum bini froh das ich mini paar Lüt han vo so Geduld hend :)

15.03.13 11:39
LucyLu 

Emma13:
LucyLu denn isches ja ähnlich, han sie au zersch wele ipacke, lahn aber zerscht mal d Gläsli cho und denn tueni echli pröble, vo wo hesch s Band mitem Druck? tönt ja super :)

Die hani da lah mache www.namensbaender.de und ebefalls ih oisne Farbe und ih oisere Schrifft

15.03.13 11:39
Angita 

emma mir gohts au so! mini TZ isch super! also beidi händ sich vo afang a mega is züg gleit und händ sich glaub au scho paar mol troffe und sind am sache vorbereite! mängisch versuechi nö selber mit dem thema azfange isch aber uuuu schwierig! wenn sie denn demit afot isch sie selber tschuld denn wird halt es wiili (ä langs) über HZ rede.. aber i ha bis ezt no nie s gfühl gha dass es sie nervt.. zum Glück!!

1 .. 751 .. 1499 1500 1501 1502 1503 .. 2630 .. 3757
bearbeitet   Zeremonie   gspannt   langsam   Hochzit   irgendwie   schnell   Problem   himbeer   eigentli   natürli   schaffe   vorallem   eigentlich   richtig   Kollegin   natürlich   einfach   Zuletzt   wirklich