| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 751 .. 1500 1501 1502 1503 1504 .. 2631 .. 3757
15.03.13 11:40
elea 

Re: Bräute 2013

jooooo valey i has au so! mengisch wetti nor vode Hz rede aber wenn mi s mami mol frogt wis lauft de wetti gar nüt dröber rede! es reese ufe ond abe! :)

bi minere TZ hani eifach s gfüehl well för se s hürote allgemein nüt wechtigs esch, dass si dorom mengisch so reagiert. ond de mengisch mer zliebt weder es bezeli frogt. weiss es ned.... velecht chonts jo no ide nöchste mönet...

15.03.13 11:42
valey 

Re: Bräute 2013

jaa amigs gehts so täg hani voll ned eso lust uf hz sache hihi...

aber mis mami isch au super.. helft mer mega luegt und macht..
und sie hed mer au recht vel scho zahlt.. und s kleid und so..
voll lieb...


mmm elea.. ja ich denke das mit dine tz chunt no je nöcher s hz chunt desto meh werd sie sich denn kümmere luege und mache und tue.. :))

15.03.13 11:47
Emma13 

Re: Bräute 2013

Danke LucyLu gang grad go luege, isch ä mega lässigi Idee.. wett jetz grad afange bastle :)

Angita, ihihi gaht mär genauso :) Kei Ahnig öb sie sich scho troffe hend, niemert wett mär öpis verzelle wenn ich fröge, au de Polterabig isch immerno Top Secret, kei Ahnig was die 4 planet... (oder nöd planet) ahah am Schluss machets genau gar nüd

15.03.13 11:50
himbeer 

Re: Bräute 2013

hehe min fründ isch ähnlich, er entscheided scho mit wenn ich ihm quasi vorlage gibe. aber ich hanem au gseit er söll mal s resti fürs zivile reserviere und jetz ha ichs halt gmacht. aber ich ha halt würkli au während em tag meh ziit für so sache als er.

aber er laht sich für gwüssi sache scho recht begeistere. eifach nöd für alles :-)

15.03.13 11:50
elea 

Re: Bräute 2013

jo ide nöchste zit hemmer de au mol es treffe met beiden TZ ond de eltere ond so zom bespreche. luege wis werd si. jo denke au dass sech das no werd ändere je nöcher s HZ röckt... ;)

15.03.13 12:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich denk halt au das gwüssi euses engagement nöd chönd nahvollzieh "will es gaht ja no soooo lang". ich verstah das scho au... aber ebe, sie gsehnd halt die ganz detail-arbet nöd.

mini bridesmaids händs jetz glaub au realisiert wo mer d chleider usgsuecht händ. plötzlich händ sie sich agfange gedanke mache weg de schueh, täsche, accessoires etc. ich ha denn nur gseit "gsehnder, so laufts mitem gsamte fest..." haksch öpis ab und es chömed 3 neui sache nah.

15.03.13 12:43
valey 

Re: Bräute 2013

himbeer genau so isches...

die ganze details bruched en huufe arbet¨!!

15.03.13 12:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

aber es macht halt au mega spass find ich. und es macht ebe nur spass wenns kei stress isch. und stress isches nur nöd wenn gnueg früeh dra bisch

15.03.13 12:50
valey 

Re: Bräute 2013

ebe genau..
wel ich foh lieber jetz ah und wens mer ned passt wie ich öppis zb bastlet ha
hani no gnueg zit zums anderst mache
wens so en monet vorher afohsch de muesch no 50 tusig anderi sache mache

15.03.13 12:51
sonne13 

Re: Bräute 2013

himbeer, du seisch es! lieber chli z'früeh als z'spot. und ich weiss, solang ich "darf" bastle, han ich freud. wenn ich aber "muess", will mer ziit devo rennt, denn hani sicher kei luscht. drumm machi halt das zügs jetzt scho woni freud und motivation ha (also ich hoff die chunnt bald wieder) und muess es denn halt zwüschelagere. mis büro isch jetzt bastelatelier, gseht bombastisch uus

 1 .. 751 .. 1500 1501 1502 1503 1504 .. 2631 .. 3757
Zuletzt   einfach   Kollegin   vorallem   wirklich   gspannt   langsam   natürlich   richtig   eigentlich   himbeer   Hochzit   irgendwie   natürli   eigentli   schaffe   bearbeitet   schnell   Problem   Zeremonie