| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 752 .. 1501 1502 1503 1504 1505 .. 2631 .. 3757
15.03.13 12:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja genau sonne, ich gsehs au so. ich fang eh im mai no en neue job ah und denn wirdi viel weniger zit ha als jetz. also machi doch die sache woni cha jetz scho. me weiss nie was no dezwüsche chunnt. ich wott au nöd, dass eusi TZ in stress chömed. eine läbt i de USA und denn isches eh scho gnueg kompliziert zum organisiere.

15.03.13 12:57
sonne13 

Re: Bräute 2013

mis umfäld cha das übrigens au ned so nochvollzieh, dass mer "scho" so viel organisiert hend... für die gohts doch no ewig bis zu euser hochziit und mir hüroted "jo nur zivil", hed mi au scho öpper gfrogt was es denn do gross z'organisiere gäb
mini tz isch super. sie stuunt denn alle wenni wieder öppis ha, findets aber toll und wott immer sofort cho luege chürzlich hed sie sich schueh kauft für d'hochziit, sie isch denn öppe so ufgregt gsii wie ich bi mine! aber sie isch au scho verhüroted und cha guet nochvollzieh wies eim so goht bi dene vorbereitige und kennt die unterschiedliche phase (hocheuphorisch bis total unmotiviert) bestens...

15.03.13 12:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha zum glück au e kollegin wo erst chürzlich ghürate hät. dere hani no 4 täg vorem fest ghulfe 76 sterne ussschniide, die weiss also sehr genau wies isch, hihi

15.03.13 13:01
valey 

Re: Bräute 2013

ui ja 4 täg vorher hihi
müesti ned ha

i well die letschte woche vor de hz nüt meh müesse ha
und nur müesse sache paratstelle und kontrolliere

15.03.13 13:05
Angita 
Re: Bräute 2013

hüt isch dä Tag vode Terminabmachige s Restaurant hät z rugggschribe am 10.04. chömmer s Menu go bespreche und i ha mitlerwile 1000 froge as Restaurant! hehehe

mini TZ hät sich jo fast bi öppisem verplapperet gha, denn hät sie nur gmeint: ah du musch jo nö alles wüsse... has probiert us ere usechüzele aber hät denn nix meh wölä sägä... also i merke scho dass scho am vorbereite sind und so, finds meeega herzig!

15.03.13 13:06
valey 

Re: Bräute 2013

jööö angita freut mi :)

isch schöns wens was tüend plane

mini schwöster und mini tz hend anschinend es mega polterweekend organisiert
freumi scho

15.03.13 13:06
Bow 

Re: Bräute 2013

Also bi mir gohts eigentlich i der Familie no. Die wei immer wüsse was es Neues git a der "Organisations- front" Und alli freue sich au riesig ufs Fest im August (sege si zumindest ). Aber gwüssi vo mine Kolleginne interessiere sich eifach NULL. Und das mögt mi scho au e biz. Wenn i öpis verzell wird oft sThema gwechslet. Oder eifach nur so: Ah jä, schön...
Und die froget denn au nie noche was grad so lauft oder so. Und i ha mi au immer mega zruckgno und verzell eigentlich au nur ganz selte öpis vo der Hochzit Sehr schad...
Derbi würd i dene doch au gern verzelle was i grad am bastle bi, oder was i schöns kauft ha

15.03.13 13:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir gönd au am 10.4 go probe-esse angita! bis denn wotti au no frage as restaurant sammle woni denn cha abkläre. und dasmal muessi endlich bilder mache, demit ich mich nachher mag erinnere, wies gnau usgseh hät, haha

15.03.13 13:16
elea 

Re: Bräute 2013

jo bow dasch mega schön! wetschs j au met de kolegine teile. mi schwöger in spe het sini HZ i 5mönet organisierte (80lüt am fest ond 350 am apero) ond das esch e sou stress gsi¨1 woche vor de HZ hend noniemert gha wod blueme macht wel sis schlecht weg vergesse hend! wer gar nix för me. i be gern organisiert!

15.03.13 13:18
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich denk ebe mir vergässed sicher au s eint oder ander no, drum lieber alles wo mer ifallt sofort mache, haha

hmm bi mir fröged eigentlich all immer chli wies mit de vorbereitige lauft. aber ich red glaub au nöd sooo viel vo mir us drüber. eifach wenns grad passt oder öpis unbedingt use muess, haha

 1 .. 752 .. 1501 1502 1503 1504 1505 .. 2631 .. 3757
wirklich   Hochzit   natürli   eigentli   schnell   eigentlich   Zeremonie   gspannt   richtig   irgendwie   bearbeitet   Kollegin   schaffe   vorallem   himbeer   Zuletzt   natürlich   Problem   einfach   langsam