| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 753 .. 1504 1505 1506 1507 1508 .. 2633 .. 3757
15.03.13 14:21
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha au immer s gfühl ich nerv de vom resti. aber gester hät mer grad en kolleg gseit es seg mis recht zum nerve, zahled ja schliesslich gnueg... ich muess mer das amel au wieder säge, hehe

15.03.13 14:22
elea 

OND was me natürli au muss sege: das esch eusi ersti hochzit! mer send do nonid so routiniert wis restaurant!

15.03.13 14:30
Lilly4 

gahts dir au so himbeer?
am afang hani s gfühl gha hät er amig viel netter zrug gschriebe,
mittlerwilä nur no so knapp hehe naja ... ich han halt so viel frage
chani au nüd däfür

genau elea, isch eusi erscht hochziit
ich probier i gwüssne sache scho 'locker' z si, überlahns am reschti
aber bi gwüssne sache bruchi eifach doppelti sicherheit das es au
wüki ok so isch etc.

jetzt gömer mal endi märz verbi und lueget eus nomal alles gnau a
+ bombardier ihn mit frage, aber DÄNN chani ihn hoffentlich mal in
ruhe lah :-) dä arm

15.03.13 14:33
himbeer 

ja mir sind im letzte jahr scho zweimal gsi und jetz gönd mer namal... de wird ja denke ich seg nöd bache. er hät zwar gseit, eifach melde und fröge, das machi jetz au :-)

letsct jahr bi mer nochli doof vorcho will mer so früeh dra gsi sind aber jetz findis ok wenni chli müehsam tue, haha

15.03.13 14:34
Lus

nicht registriert

hihi i finde ou, wemer es fescht bi ihne fiiret und vieu gäud lat la lige söuesi eim ou d frage beantworte.

I ha bi üsem resti einzig u allei fange dr saal reserviert. wott de verbigah wemer d amäudige hei. de chani luege wäge dr tischordnig und am menu. aber i ha soo vieu föteli vo dete gseh wiesis mache (die hei e ganze ordner voll, hei dä bim letsche ässe dete chönne aluege) u i ha volls vertraue dass das guet chunnt!

15.03.13 14:35
valey 

hihihi i be au spezialistin zum s restaurant nerve
ha au müesse mega vel mal schribe zum was froge ha au denkt: de denkt sicher i be en nervesägi
aber schlussendli müemmer en hochzit plane de müemmer halt alles genau wüsse wenn mer scho so vel geld usgend

15.03.13 14:37
himbeer 

ich ha eifach vor es paar mönet mal namal müesse gah will ich plötzlich nüm gwüsst ha wies usgseht, so vo de platzverhältnis her und so... hmhmhm

15.03.13 14:45
Emma13 

Gaht mir au so, aber mite Blueme und Deko... di arm Frau, han ihre scho soviel mal gschriebe und Idee geänderet... ja aber mir sind ja nöd di erste Brüüt :) ich säg mir immer zum Glück gitts Emails, wenni müesst alüte hettis längst scho so sii lah :)

Ich han jetz grad alles bstellt woni fürd Gastgschänkli bruche, sinder amigs au so euphorisch? Ich hoffe ich bereus denn nöd ahaha

15.03.13 14:47
himbeer 

hihi ich känn das gfühl emma. ich ha alles bstellt für d iladige und jetz muessi wieder warte bis das züg chunnt, es isch en fluech :-)

läck am liebste würdi de ganz tag züg im internet bstelle. muess mi echt beherrsche.

15.03.13 14:52
valey 

Ja blueme und deko werdet en traum :) hihi..
nächst samstig hani termin med eusere dekorateurin im schloss.. de tüemmer dekos und blueme dett bespräche und mustertisch scho mache :D freumi scho.

hahaha emma
goht mer amigs au so hehe würd am liebste 50 tusig sache bstelle im internet

1 .. 753 .. 1504 1505 1506 1507 1508 .. 2633 .. 3757
richtig   Zuletzt   Kollegin   langsam   einfach   Zeremonie   eigentli   Problem   bearbeitet   eigentlich   wirklich   himbeer   natürlich   gspannt   natürli   vorallem   schaffe   Hochzit   schnell   irgendwie