| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 755 .. 1507 1508 1509 1510 1511 .. 2634 .. 3757
18.03.13 09:29
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Merci Lus. Jo ig ha jo s Vorspiesebuffet schomol gha und gseh vo ihm.. ha em gseit, dass eusi Gäst miesse umgheie so schön muess es usseh! Er het gseit er mech mir s schönste Buffet vo allne... Zum Glück kennt er mi scho guet!
natürlich miesse au d'Sache uf mene Schmetterling drapiert si und extra für eus macht er au e Fleur de Lis

Gseht denn öbbe so us.. eifach mit Fleisch...


hei denn no: Seestern, Pfau, Stege, So wie e Delfin (chli z kitschig aber egal) d Fontäne, Pilz, und und und und..

18.03.13 09:33
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

wow
I wott o.......

18.03.13 09:35
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Ladies,

chum esch mer mou paar Täg ned im Forum hed mer Site wis zum noche läse, ech be jetzt auso au weder up2date! =)

Do mine Sänf dezue:

Valey: Wow mega schön vo dim GG dass är dir das mega schöne Collier gschänkt hed! =)

Elea: Härzlechi Gratulation zum 11jährige! =)

Rekatione vom Umfäld: Es esch be eus öbe s gliche, mer send jo am Fr amene zivle HZ gse ond einigi Lüt send au iglade a eusem HZ wo det gseh send, es niemert danke gseid, klar esch jo zerst es anderst HZ dra gseh, aber danke säge hät mer doch glich chönne oder ned?!? Beni scho rächt entüscht.

Mini Family frogt leider au nie wies louft met de Vorbereiteige, au mini TZ ned...fendi chli schad. Deför hed hemer gester eusi Tàschis weder gseh ond sie hend scho mega die Idee wos eus natürlech ned verrote hend!= )

Speli: Mer wönsched eus velli Speli am Obig, kei Peindlechi eifach settegi zum Lache ond e gueti Stemmig zha...=)

Schleier: Weiss au no ned öbi sell en Schleier ha oder ned, muess nomou go luege...

Nemo: Mega schöni Iladige....=) Härzlechi Gratulation zum Diplom, öbis meh zum abhöggle!

Lus: Das esch e mega schöni Gester vo dinere TZ...=)

Schmetterling: Wow gseht super us...und vorallem feiiiin! =)

18.03.13 09:47
elea 

Re: Bräute 2013

nemo gratuliere der au no zo dim diplom! scho toll wenn me plötzli so vell freizit het ge

danke canoa. mer mi frönd het e tolle tag organisiert! be mega baff gsi

jäjo met de reaktione vom omfeld eschs emmer s gliche... :/ am wochened hemmer en onkel vo mim frönd troffe ond er het au scho öber 5egge erfahre dass mer hürote. as erst hets kei gratulation zor verlobi ge sonder grad "hender au sones öbertrebbnigs tür hochzit?" ond mer grad gseit nenei mer fiire em chline rahme ond hend em verzellt vom zivile ond voe eusere outdoor trauig. ond er grad, ou de hender e pfarrer det? wa schnorret denn de för en mescht vo gott etc! de hani gseit er sig en ganz e jonge ond mega flotte ond för eus passi das mega so! de hetter weder agfange ond verzellt dass er ebe inere waldhötte gforet het ond si hebe ebe DI GANZI familie ilgade (ned so wie mer). klar heters ned bös gmeint ond eifach wlee sin senf dezue ge... aber mann... wiso ned eifach sege "hey schön för euch! gratuliere!" nei anschinend freue sech di wenigste för eim sondern wend eifach ere senf dezue ge!!!! aber hami grad weder bestätigt gfüehlt i eusere entscheidig ned di ganz familie izlade! gross het mi sini reaktion ned gstört wel mer gsend ehn selte aber esch halt grad echli typisch...

18.03.13 09:55
himbeer 

Re: Bräute 2013

es isch scho so, bi hochzite hät halt jede sini meinig... aber weisch, ich ha mich selber au ertappt. vor es paar jahr händ kollege vo eus ghürate und zwar am see inere chline location und es hät gheisse uf de iladig me müess food and drinks selber mitbringe. am schluss isch s fest mega herzig gsi und sie händ sogar en profi-grilleur gha wo eim sis fleisch zuebereitet hät und mega viel biilage und au wii und bier häts gha, eifach herte alk hät mer selber müesse bringe.

ich has im erste moment vooooll denäbed gfunde. erst im nachhinein hani denn gmerkt, dass jede halt sis fest so fiired wie er wott und dasses eigentlich ganz schön gsi isch. jetz freui mi über jedi unkonventîonell hochzit.

18.03.13 10:24
Braut2013 
Re: Bräute 2013

Guete Morge mitenand!

Ja das mit de Reaktione isch halt bi jedem chli anders..die einte wei grad vo ihrere eigete Hochzit verzelle und anderi fröiesech mit eim und frage o nache...mir wärde vo Kollege vil gfragt, wi wit mir scho si usw. Und d Familie het am Afang nonid so vil drber gred, aber jetzt wos immer nöcher chunnt, frage si viil und d Eltere und Gschwüschterti fröie sich mega für eus.

Ich ha am Weekend mis Chleid chönne go hole und has iz bi mir dehei. Es passt zum Glück und i chas fasch nüm erwarte bisis endlech darf aalege..nid mal me 4 Wuche!

Hüt Nacht hani grad mega d Alptröim gha vom Hochzti..dass dr Apéro mega längwilig isch gsi und alli nur umegschtande si und üs niemer gratuliert het.. Isch wohl d Närvosität Aber süsch simer eigentlech guet vorbereitet. Fählt nur no ds Träffe mitem Fotograf nächst Weekend. Hoffe, mir händ di gliiche Vorstellige

18.03.13 10:27
himbeer 

Re: Bräute 2013

apropos chleid, ich ha am fritig no es telefon übercho, mis isch jetz endlich acho! aber ich gangs denn erst endi juni go abstecke.

hihi da ine händ no es paar amig lustigi träum vom hochzit, ich au... au d valey und d lus werded dir da es müsterli chöne verzelle

18.03.13 10:42
elea 

Re: Bräute 2013

i ha jez au entli min erste hochzits-traum gha! esch aber total verwerrend gsi! er hend mi agsteckt met euchne träum!

18.03.13 10:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi was isch bi dir passiert elea?

18.03.13 10:47
snet 
Re: Bräute 2013

@Nemo: Herzliche Gratulation zum Diplom!

@Braut2013: Hmmm, mein Kleid war leider noch nicht perfekt geändert, es war immer noch zu gross. Heute Nacht hatte ich (das 1. Mal) auch einen kleinen Albtraum bezüglich der Hochzeit. Ich habe geträumt, dass wir alles nur draussen machen und es unglaublich fest regnet! Also standen wir da am Apéro und schauten aus wie begossene Pudel... Da ist mir eingefallen, dass wir ja drinnen feiern, phuuu zum Glück

@me: Ich wollte am Wochenende so einen Weddingtree im Rahmen bestellen und nun verweigern Sie mir die Zustellung, da sie Angst haben, der Rahmen könne zu Bruch gehen. Habe eine wütende E-mail über den Sinn von Onlineshopping zurückgeschrieben und den ganzen Auftrag storniert. Nun zeichnet aber eine gute Freundin den Baum für mich

Langsam bin ich gestresst wegen der HZ, da immer noch nicht klar ist ob ich nochmals eine ambulante OP vornehmen lassen muss oder nicht. Der Arzt meinte, dass wir nicht bis nach der HZ warten können, aber gleichzeitig will er jetzt doch noch 2 Wochen warten und schauen ob der Körper es selber regeln kann?!

 1 .. 755 .. 1507 1508 1509 1510 1511 .. 2634 .. 3757
eigentlich   schaffe   natürlich   gspannt   himbeer   Problem   Zeremonie   bearbeitet   Hochzit   Kollegin   eigentli   vorallem   wirklich   schnell   langsam   irgendwie   Zuletzt   richtig   einfach   natürli