Bräute 2013 |
|
1 .. 755 .. 1507 1508 1509 1510 1511 .. 2634 .. 3757
|
|
|
|
18.03.13 09:35
Canoa
|
Re: Bräute 2013
Guete Morge Ladies,
chum esch mer mou paar Täg ned im Forum hed mer Site wis zum noche läse, ech be jetzt auso au weder up2date! =)
Do mine Sänf dezue:
Valey: Wow mega schön vo dim GG dass är dir das mega schöne Collier gschänkt hed! =)
Elea: Härzlechi Gratulation zum 11jährige! =)
Rekatione vom Umfäld: Es esch be eus öbe s gliche, mer send jo am Fr amene zivle HZ gse ond einigi Lüt send au iglade a eusem HZ wo det gseh send, es niemert danke gseid, klar esch jo zerst es anderst HZ dra gseh, aber danke säge hät mer doch glich chönne oder ned?!? Beni scho rächt entüscht.
Mini Family frogt leider au nie wies louft met de Vorbereiteige, au mini TZ ned...fendi chli schad. Deför hed hemer gester eusi Tàschis weder gseh ond sie hend scho mega die Idee wos eus natürlech ned verrote hend!= )
Speli: Mer wönsched eus velli Speli am Obig, kei Peindlechi eifach settegi zum Lache ond e gueti Stemmig zha...=)
Schleier: Weiss au no ned öbi sell en Schleier ha oder ned, muess nomou go luege...
Nemo: Mega schöni Iladige....=) Härzlechi Gratulation zum Diplom, öbis meh zum abhöggle!
Lus: Das esch e mega schöni Gester vo dinere TZ...=)
Schmetterling: Wow gseht super us...und vorallem feiiiin! =)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18.03.13 10:47
snet
|
Re: Bräute 2013
@Nemo: Herzliche Gratulation zum Diplom!
@Braut2013: Hmmm, mein Kleid war leider noch nicht perfekt geändert, es war immer noch zu gross. Heute Nacht hatte ich (das 1. Mal) auch einen kleinen Albtraum bezüglich der Hochzeit. Ich habe geträumt, dass wir alles nur draussen machen und es unglaublich fest regnet! Also standen wir da am Apéro und schauten aus wie begossene Pudel... Da ist mir eingefallen, dass wir ja drinnen feiern, phuuu zum Glück
@me: Ich wollte am Wochenende so einen Weddingtree im Rahmen bestellen und nun verweigern Sie mir die Zustellung, da sie Angst haben, der Rahmen könne zu Bruch gehen. Habe eine wütende E-mail über den Sinn von Onlineshopping zurückgeschrieben und den ganzen Auftrag storniert. Nun zeichnet aber eine gute Freundin den Baum für mich
Langsam bin ich gestresst wegen der HZ, da immer noch nicht klar ist ob ich nochmals eine ambulante OP vornehmen lassen muss oder nicht. Der Arzt meinte, dass wir nicht bis nach der HZ warten können, aber gleichzeitig will er jetzt doch noch 2 Wochen warten und schauen ob der Körper es selber regeln kann?!
|
|
|
|
1 .. 755 .. 1507 1508 1509 1510 1511 .. 2634 .. 3757
|