| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 756 .. 1509 1510 1511 1512 1513 .. 2635 .. 3757
18.03.13 11:26
Canoa 

Re: Bräute 2013

Snet: es gseht super us, das hani au scho gseh!
Hmm jo wenn dini Fröndin cha zeichne esch doch das umso besser, vorallem no vöu meh persönlecher! =)

Es esch gloub werklech ned alles kontrollierbar, aber ech cha mi äbe alligs scho rächt ufrege wenn öbis ned so esch wie ech das wet oder set si!!! Gloube muess das nochli übe förs HZ...oder seli ächt grad es Valium inäh am Morge?!?

18.03.13 11:34
himbeer 

hehe valium würdi nöd grad neh, susch verschlafsch no dis ja-wort, aber ich denk es glas prosecco beruhigt d nerve scho

18.03.13 11:34
Lus

nicht registriert

@snet
An der zivilen Trauung möchte ich eben wirklich nur die Familie und die engen Freunde dabei haben. Aus diesem Grund sind ja auch nur diese eingeladen und die anderen nur ans Apero. Ich persönlich würde es als sehr respektlos erachten, wenn sie dort auftauchen würde und ich glaube, mir könnte es schon ein wenig die Laune verderben. Hoffen wir das beste! Mein TZ ist informiert und würde si dann nett hinausbegleiten... da bin ich stur, ich will sie nicht dabeihaben!
Die zwei, welche eventuell ungewünscht spiele organiseiren... klar, mich nervts weil wir es eigentlich nicht wollen. Aber das stresst mich nicht so, im grunde meinen sies ja gut. ich finds einfach schade wenn über unsere wünsche hinweg trotzdem geplant wird....

18.03.13 11:35
schmetterling84 

@Lus oh gott, das goht jo gar nid. Sorry aber was si das für Lüt wo eifach ndi respektiere was s Bruutpaar will!? Ig hoff dass sie sich zrugghalte und wenn dir nid weit, dass sie dört spalier stöh denn find ig ischs di recht, zsäge dass sis sölle loh si loh. Sie chönne jo zum Weg ist Resti/Aperolocation spalier stoh.. mir wünsche eus au, dass alli Gäst wenn mir zum Saal chämme spalierstöh am Weg!! Und das organisiere eusi Tätschis.. würd dinere TZ vorshcloh au so öbis z organisiere denn ischs jo klar...

@elea: so lüt nerve wo sich zerscht ufdränge und denn beleidigt die!

18.03.13 11:35
himbeer 

das findi au luus. spieli sind no eher z verchrafte. aber wenn sich öper eifach is standesamt schlicht obwohl nur im enge chreis ghürate söll werde isch das sehr respektlos.

18.03.13 11:47
CoRa 

Guete morge zämme

der sit jo scho weder rächt flissig met schribe
@TZ be am Samschti met miter TZ gsi go es chleid för se sueche, im letschte lader simmer fündig wuder- gseht super us!

@nemo gseht super us! hoffe es get bi der kei Problem wägem Versand!
Mer händ au es band dra gmacht- ha no förigs in brun ka womer ned brucht händ.
Aber das möchemer nur bi denne dra gmacht wo ned per Post verschickt wärde.

@snet! so cool, das möche mer au, ech werde aber säuber sone baum mache und no met ächte äst uschleide e zämmeschnitt us däm:

Datei-Anhänge
bilderrahmen-liebes-tauben.jpg bilderrahmen-liebes-tauben.jpg (23x)

Mime-Type: image/pjpeg, 48 kB

wedding tree.jpg wedding tree.jpg (25x)

Mime-Type: image/pjpeg, 272 kB

wedding tree.jpg wedding tree.jpg (23x)

Mime-Type: image/pjpeg, 286 kB

18.03.13 12:17
snet 

@OP: Hey, ich danke euch allen für die guten Wünsche. Hoffen wir dass diese der schnellen Genesung beitragen.

@Weddingtree: Ich habe absolut keine Ahnung wieso die sich so querstellen. Die Bestellung habe ich storniert, weil mich so mühsames Getue einfach mega nervt. Meine Kollegin kann unglaublich gut zeichnen (macht auch Zeichnungen für Zeitungen), deshalb glaube ich schon, dass das in etwa gleich aussehen wird.

@Canoa: Hmm Valium und Prosecco wird wohl nicht die Oberhammerkombi sein

@Lus: Gut, dass kann ich jetzt wirklich nicht verstehen, dass deine Arbeitskollegin trotz Verbot unbedingt beim Standesamt auftauchen möchte. Aber wenn deine TZ sie ja hinausbegleiten wird, wirst du ja trotzdem nicht gestört. Also ist die Ausgangslage ja gleich - sie wird sowieso nicht an deiner zivilen Trauung dabei sein. Ich würde mich darauf konzentrieren, dann wirst du dich nämlich auch nicht aufregen.

@CoRa: Wie bastelst du denn das Weddingtree-Gästebuch selbst? Hmm würde ich auch noch machen, aber in 3.5 Wochen ist ja bereits die Hochzeit...

18.03.13 12:44
sonne13 

ui lus, ich verstoh dass dich das närvt mit de spieli. dass sich aber öpper is standesamt wott ine schliiche, isch jo total denäbe...
mir sind geschter mit de tz zäme gsässe. sie hend denn gfrogt was mer eus so vorstelled und mi fründ hed denn gmeint: kei spieli und ned tanze. de tz hed denn us witz so gmeint, sie werded scho luege dass mir euse hochziitstanz tanzed nei, für sie esch klar gsii, dass mir bestimmted was jo und was nei. das findi sehr beruhigend. und mir hend de alli zäme mine fründ chönne überzüüge, dass s'eint oder ander spieli ned schlächt wär die beide sind wirkli de hammer und ich bi wieder back im hochziitsfieber

18.03.13 12:53
CoRa 

@snet jo has vor, mer hürote jo erscht im august. Wett äb es alts fänster mit glaus chaufe unds de so ichleide

18.03.13 13:00
elea 

snet wenn so vell a dech denke de chas jo nor guet cho!!!

1 .. 756 .. 1509 1510 1511 1512 1513 .. 2635 .. 3757
richtig   natürli   schaffe   Problem   Zeremonie   eigentli   einfach   natürlich   bearbeitet   irgendwie   himbeer   Hochzit   Kollegin   vorallem   schnell   gspannt   wirklich   langsam   eigentlich   Zuletzt