| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 756 .. 1510 1511 1512 1513 1514 .. 2636 .. 3757
18.03.13 16:25
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Lus:
Das ist ja total herzig von deiner TZ.
Was deiner Zivilen Hochzeit betrifft muss ich dir völlig zustimmen. Auch wenn die beiden es nicht böse meinen, es ist nicht in Ordnung deinen Vorstellungen bzw. Wünschen zu widersprechen.

@Schmetterling:
Das Essen hört sich richtig lecker an.

@Braut2013:
Oh, wie schön, das du schon dein Kleid hast.

@snet
Auch ich drücke dir die Daumen, das sich das ganze schnellstmöglich regelt und du dann auch weisst woran du bist!
Die Idee mit dem Weddingtree finde ich toll..und das es deine Kollegin zeichnet sogar besser als sowas zu kaufen.

18.03.13 19:52
elea 

juhu mer hend euses Logo höt fertig "designet" oooonnnd mer hend d iladige fast fertig, mönd nomeno of schöns wetter warte dass mer mol es föteli chönet go mache..

muss doch langsam ufhole wenn er alli d iladige scho verscheckt hend

18.03.13 20:46
thomel

nicht registriert

@lus Bin zwar keine 2013 Braut aber gebe meinen Senf trotzdem dazu. Ich glaube deine Arbeitskollegin möchte dich einfach ein wenig "reizen" und weil du wahrscheindlich drauf reagierst macht es ja auch doppelt so viel Spass. (Bin eben auch gerne am "reizen") Einfach nicht rauf reagieren, dann machts keinen Spass mehr. Und falls Sie so hirnverbrannt ist und wirklich erscheint hast du ja deine TZ die eingreift (Kann mir zwar nicht vorstellen, dass sie wirklich erscheint) Falls Sie aber nicht aufhört zu "sprücheln" und es dich stört bzw. belastet, würde ich ein Vieraugengespräch vorschlagen (Manchmal ist es einem nicht so ganz bewusst dass das Gegenüber die Sprüche nicht so toll findet)

19.03.13 09:32
CoRa 

Hello Fraue

@Einladungskarte Puuuuh, bi grad bez nervös! Ha vori d'Iladigschartene wo verschickt wärde uf d'post do!
Aiaiai, morn chöme si a, bi gspannt uf d'reaktione!
Höt obe gömmer die go verteile wo bi üs ir umgäbig si, sind ca 40 Stück :-)
do no es bild vo de ipackte chartene. Jetz muessi unbedingt no üsi Hochzeitshompepage fertig mache hihi nur bez stressig

Datei-Anhänge
einladungkarte_prägung_forum.jpg einladungkarte_prägung_forum.jpg (32x)

Mime-Type: image/pjpeg, 13 kB

Einladungskarte_forum.jpg Einladungskarte_forum.jpg (23x)

Mime-Type: image/pjpeg, 14 kB

19.03.13 09:43
sabrinella 

guete morge fraue:-))))

so wie gohts oich alles klar?
ich han hüt so en richtige aschiss tag weiss ned mol wieso!!bin nur froh wenn de tag mol dure isch!!!
han ned molluscht uf hz sache mache uf gar nix!!!
woh das glgli bis päckli chunt:-))
uf das froi ich mich notürli:-))))

19.03.13 10:23
Angita 

cora: cool hoffe häsch schnelli und gueti reaktione! und viel spass no bim verteile

sabrinella: mir gohts hüt fast gliich.. aber isch jo Zistig, das isch normal ;-)

me: ha gester s mail übercho, dass üsi m&m's scho uf em weg zu mim mami sind freu mi gad no meh uf nechst wuchä wenni uf Italie gange und mis chleid gsehni denn au! nimmt mi würkli wunder obs so wird wie ichs mir vorstelle!

19.03.13 10:41
himbeer 

Hallo zäme!

superschöni iladige CoRa! ich hoff, mit eusne gahts au mal chli fürschi. s material isch schins ufem weg, ich lueg öppe all stund id sendigsverfolgig, haha

19.03.13 10:57
apple-pie 

Guten Morgen Mädels!

@CoRa:
Wünsche dir positive Reaktionen auf die Einladungen!

@sabrinella
Oje, dann hoffe ich für dich, das der Tag kurzweillig wird.

@Angita:
Ich drücke dir die Daumen, das alles deinen Vostellungen entspricht!

@me:
Ich habe uns gestern ein Goldschmied ausgesucht für unsere Eheringe. zusätzlich habe ich noch die Verpackungen für die Gastgeschenke ausgesucht!

19.03.13 11:23
sabrinella 

hihi genau das kenni wenn mer öbis erwartet de lueget mer immer wos isch!!
aber ivch stuuhne wie schnell die zumteil sind!!
das isch de einzig schimmer wo ich han das gli mis päckli chunt:-)))

19.03.13 11:37
himbeer 

ich ha mal e täsche bstellt und schier en schock übercho. die isch vo china überd usa uf frankrich, denn uf dütschland und denn id schwiiz. heieiei...

1 .. 756 .. 1510 1511 1512 1513 1514 .. 2636 .. 3757
Kollegin   natürli   Zeremonie   Problem   wirklich   langsam   natürlich   bearbeitet   vorallem   eigentli   schaffe   Zuletzt   richtig   himbeer   irgendwie   schnell   gspannt   einfach   Hochzit   eigentlich