| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 759 .. 1515 1516 1517 1518 1519 .. 2638 .. 3757
20.03.13 08:48
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Morge Mitenand

Gester sind t Ihladige use! Bin scho ganz gspannt, eis Feedback hani scho übercho!

Vale
Gueti Besserig wünsch ich dir! Ja s chleid isch wüki traumhaft, hesch so schön usgseh!

Litb
Also mis päckli isch soo schnell ahcho.. Han aber t Sendeverfolgig nid gnutzt. Ich erwarte mittlerwiile ca. 6 Päckli, die meiste vo etsy.. uiuiui

Frage
Chan mir öperd sege was en Ahzug ide schwiiz öppe choschtet.. Jetzt nid massgschnideret oder so, z.B im Schild? Und falls es öperd weiss, was choschtet en Ahzug miete? Mir gönd ebe am Samstig uf Konstanz und ich frog mich gad obs sich lohnt det en Ahzug go chaufe..

20.03.13 08:58
himbeer 

guete morge mitenand!

@snet: lah dich nöd dur die umständ z fest beiflusse. es gaht drum, dass du din traummaa chasch hürate, das elei isch wichtig. alles anderi ergit sich den scho. es chunnt halt immer alles glichzitig im läbe.

@valey: gueti besserig! gripp isch müehsam... ich hett gern e chlini erkältig zum dihei blibe, hihi

20.03.13 09:06
Larinya 

guten morgen allerseits

@manokasa: mein gg hat seinen anzug von C&A, er ist übergewichtig, also riesenanzug. Sakko, Hemd, Kravatte, Gilet, Hose für Fr. 210.- und tolle beratung, hätt ich echt nie erwartet...

20.03.13 09:10
Manokasa 

wow 210.- das isch ja günstig! I han gar nid gwüsst das de C&A Ahzüg het! Euse het amel kei! :)

20.03.13 09:13
Emma13 

Morge zäme :)

Valey wünsch der ä gueti Besserig, gsehsch sicher traumhaft us i dim Kleid :)

Manokasa, mir hend de Azug fürs zivile im Schild kauft, alles in allem 650.- (inkl. Änderige) s staht ihm super und Beratig hani top gfunde!

Ich gang hüt mit mim Mami uf Züri echli go shoppe, mir suechet no öpis für sie fürs zivile. Scho no schön wenn mer Ferie het und de Tag chan gnüsse :) Min Fründ gaht hüt mitem TZ in Zoro für de kirchlichi Azug, hanem ä Stoffprob vo mim Kleid mitgeh und wür am liebste selber wele debi si..

Au eu en super, nöd allzu stressige Tag hüt

20.03.13 09:15
Mona83 

morgä mädels

wiä gahts eu so?
bi mir isches rächt stressig i letschter ziit. bin immer unterwägs aber isch guät so ich bruch das. .-)

mis ringchüssi isch cho woni bi milanoo bstellt han (also milanoo isch z empfehlä)

mitlerwilä händ sich au z.b. vo dä gladnä gest scho 25 vo 50 agmäldet. scho mal öpis. :-)
händ au scho paar lüt äs gschänk gäh. han amel uu freud.

hey lüt han no ä frag, mir mädels gönd am samstig go luäge für kleider vo dä bridesmaids. freu mi u mega!
öpis liet mer no ufem magä, di eint bridesmaid hät no kein pieps gseit wäg dä iladig? also isches dän z viel erwarted mindestens vo dä ängstä kolleginä äs feedback z becho? guät sie isch eh nöme sooo äng wiä ich gern het. s lauft ja nüt ohni ihre schatzi. grrrrrr sorry lüt hani müäsä loswerdä.
je nach dän wiäs mer däna isch wirdi sie voll fräch frögä öb d iladig bi ihne nöd acho seg. :-)

20.03.13 09:20
Larinya 

c&a ist der einzige laden bei uns, welcher grosse grössen anbietet... ansonsten müssten wir in speziellen boutiquen schauen. mein kleid war Fr. 759.-, der anzug darf nicht gleich teuer oder teurer sein... :-P

20.03.13 09:22
sabrinella 

also min schatz het ne us em zorro kauft!!und het es vermöge loh gheie isch aber super azug:-))))

jää no döf jo au ganz en schöne sie a dem tag:-)))

ich werwarte jetzt no 2 Päcklis und den han ich de alles be scho chli trurig döft scho no meh sie aber ebe !!!lieber zfrüh alles bstelle als spot:-)))

20.03.13 09:28
Canoa 

Valey ganz gueti Besserig, wörd denn au gärn es Föteli gseh! =)

Manokasa jo de Schild hed au azög för 350.00 CHF hed mer mini Schwöster gester gseid, sie schaffet jo im Schild...Also wenn öber en gueti Berzog brucht Schild Lozärn!

C&A könni zwenig, aber de Vögele hed au super Azög ond au gueti Prise...mi GG hed scho zwe vom Vögele ond das gseht mer ächt ned!

Emma vöu spass bim lädele...

Snet, ech verstoh dech guet...es tued mer leid, dass dis Umfäld im Momänt ned das esch wo du der wönschisch. Probier dech so guet wie möglech vo dem zrog ziehe...leg zB. en Wellnesstag i...de chasch die erhole ond das esch denn nome för dech! =)

Mona...hmm schwerig, vellecht chasch jo chli wetzig zo ehre säge öb sie au fröid am Chärtli gha heig...?!?

Betr. Gspröch met de TZ (Schwöster) esch guet usecho, ha sie denn gfrogt öb sie mer be paar Sache wördi häufe wie Namenschärtli, Tischchärtli ond Mänscheli fört Autos bastele ond sie jo eh sowiso ond jo ech seli ehre eifach säge was sie sell mache! =) Ha weder zfest angst gha vo allem debi gings doch so eifach...

20.03.13 09:28
Lilly4 

guete morge mädels

valey, ganz gueti besserig ... wür dänn s foti mitem chleid
au no gern gseh hihihihi

min schatz hät sin azug au im zoro kauft und ebefalls es
halbs vermöge usgäh, aber er isch sooooooooooo happy
und vorallem isch es eine wo er au nachher guet wieder chan
träge, dänn tuets au nur no halb so weh

1 .. 759 .. 1515 1516 1517 1518 1519 .. 2638 .. 3757
Hochzit   einfach   natürli   richtig   gspannt   Kollegin   natürlich   Problem   eigentlich   schnell   eigentli   vorallem   irgendwie   langsam   bearbeitet   schaffe   Zeremonie   himbeer   Zuletzt   wirklich