| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 759 .. 1516 1517 1518 1519 1520 .. 2639 .. 3757
20.03.13 09:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

hm de azug hät mine nonig, aber so wie ich ihn känne wird das last minute erledigt :-)
oder ich schick ihn mal mitem einte kolleg los, de hät ganz en schöne kauft gha.

20.03.13 09:32
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mona:
ich wür sie scho au druf aspreche, vorallem will ihr ja am sa.
weg dä chleider gönd go luege!! aber schad sinder nüm so
eng befründet kenns aber au, git die typ-mensche, wenns
en fründ oder e fründin händ interessieret sie sich gar nüm gross
für ein, meldet sich nüm etc. uuuuuh schad, aber ja ...

20.03.13 09:32
sabrinella 

Re: Bräute 2013

glaub de zoro isch für dherre das super deng, glaub die hend ned os veel uswahl wie mir fraue:-))))

20.03.13 09:34
Lilly4 
Re: Bräute 2013

zoro hät wüki super schöni azüg, choschtet halt au chli öpis
aber ich han ja au bitz geld für mis chleid usgäh, drum hät
er au öpis gschieds welle und ebe, hauptsach eusi männer
sind happy hihi ... mine zeigt au die ganz ziit s föteli vom azug
umenand hehehe schlimmer als ich

20.03.13 09:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich muessen eh mal fröge wie er sich sis outfit gnau vorstellt. und das vo sine groomsmen natürlich, hihi. ich bi ja für de klassisch schwarz azug, de händ sicher au all scho.

20.03.13 09:36
Lilly4 
Re: Bräute 2013

himbeer, min schatz hät am zivile en schwarze ...
am chirchliche (da mis chleid ivory isch) en dunkel
blaue

20.03.13 09:37
himbeer 

Re: Bräute 2013

dunkelblau findi au mega schön. ich denk aber mim staht schwarz am beste, er isch selber recht dunkel und hät au schwarzi haar. aaaah und denn am beste eifach mit de verspieglete sunnebrülle, so gfallt er mir am beste

20.03.13 09:37
Mona83 

Re: Bräute 2013

@Lilly: ja weisch viel händ sich gwunderet warum ich nöd sie als trauzügin gnah han, aber han det scho rein usem buchgfühl dänkt dasi di ander kollegin nim woni mis ganzä läbe lang känä. und ebä bi dä andere isches scho so, ich gseh sie nur mit fründ (üsi manä händs ebä au mega guät).

han sie dän mal agsproche öb mer nöd mal wieder öpis äläi machet, mir fähli chli e fründin zum uf ego chli wiberzügs machä. und dasi halt nöd alles mitem schatz machä und au mal abstand wet. dän seit sie doch voll: ah ihr würdet eu uf dä sack gah wän ihr so viel zämä wered wiä mir? boah hey ich bin sooo baff gsi dasis dän ufgäh han. :-)

glaub scho dasi sie asprich. han mi ja abgfundä dämit dass mer üs nur no mit fründ gsend aber alles muäsi mir au nöd gfalle lah.

ou lüüüüt üsi ring sind scho sit zwei wuchä färtig und parat zum go holä in konstanz aber mir händ keis weekend ziit zum gah. scho tragisch. :-) hoffä diä lüted dän nöd uf eimal ah und schissed üs zämä. :-)

20.03.13 09:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

mona, das tönt aber chli denah als wär sie chli iiversüchtig dass SIE und ihre schatz nöd hürated, obwohl sie doch SOOO guet zämepassed, weisch wasi mein? vilicht cha sie sich drum nöd richtig freue für dich.

20.03.13 09:43
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
gueti besserig!!!

@azug
Mi GG het eine im gliche Gschäft gfunde wo i mis Chleid här ha. Da är ou nid grad d 0815 figur het bini ächt froh, heter e schöne gfunde (i darfne äbe nid gseh.... )
Er zahlt itze für Schueh, Hose, Kittu, Gilet, 2 Hemmli (zum wächsle.... i darf aber im Gägezug nid 2 Chleider ha.. fies ), da das Kravatte-Dings (Plaston?), Manchetteknöpf und d Abänderige gueti 1400.--. Ich relativ tüür aber anschinend gsehts bombemässig us und er cha dr Azug wider alegge speter....
freue mi seehr !

@Hochzytstief
Im momänt mani irgendwie ou grad nüt mache. pressiere duet eigentlech ou no nüt, ussert dasi immer no ke musig ha. ha itze es paar pianste fange agfragt und ou e dj... aber die si eifach seeehr tür. mau luege. ha das problem itze mim GG abgschüfelet, er söu ruhig ou mau öppis mache.
Im April wotti ga luege wäge ringe, d blueme ga aluege, e termin bim aberestaurant mache und mau d materialie zämesteue woni bruche für d gastgschänkli... wott doch ou ändlech mau ufenes päckli plange....

 1 .. 759 .. 1516 1517 1518 1519 1520 .. 2639 .. 3757
einfach   schaffe   natürlich   schnell   irgendwie   richtig   Zuletzt   langsam   vorallem   natürli   bearbeitet   eigentli   gspannt   himbeer   Kollegin   Zeremonie   eigentlich   Problem   Hochzit   wirklich