| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 760 .. 1517 1518 1519 1520 1521 .. 2639 .. 3757
20.03.13 09:44
sabrinella 

Re: Bräute 2013

hmm oder nied wo fraue sind isch meistens nied ume, immer sgliche mit denen fraue:-((((

hm ich möcht so gern goh shoppe weder mol richtig en dicke shopping tag ilegge!aber nei weg em hochziit döf ich ned wel mir total uf em spar trip sind!!wie mache ihr das?? au spare oder neme ders easy?

20.03.13 09:46
Lilly4 
Re: Bräute 2013

himbeer:
ja dänn MUESS er en schwarze näh
mit schwarz chasch sicher nüd falsch mache ... tüend
eui manne au zwei versch. farbe alegge am zivile und
i dä chile? oder dä glich? mine hät gseit, 'SICHER NÖD
DÄ GLICH, wot zwei verschiedeni' hihihi OKOK

mona:
das isch uh schad tönt jetzt zwar chli härt, aber zum
glück häsch nöd sie gnoh als tz, suscht wärsch sicher no
paar mal enttüscht worde :-(
und bin ganz dinere meinig, mer chan au mal öpis ohni
manne unternäh... so wie au t manne mal nur unter sich
wend si !

20.03.13 09:48
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Ahzug
Ich fänd ebe grau uh schön, wür guet zu de Mint grüene Cravatte chaufe.. Aber wenn den sini Groomsmen en schwarze ah hend, gsehnds den echt nid schicker us als er? Grau isch ja scho chli summerlicher..?

Öh Mona für mich tönt das au chli iversüchtig..

20.03.13 09:53
Mona83 

Re: Bräute 2013

@himbeer: da häsch absolut rächt, sie macht immer äs ränne us üsnä beziähigä. wäni ihrä mal vo problem verzellt han, seit sie: mir händ halt niä viel striit. und min schatz seit dass ihre fründ sich amel beklagt dass sie viel strit heget. :-) das magi grad au nöd dass sie nöd ehrlich isch.

@lilly: ja min schatz und ich machet das au, find mir händ mitlerwilä ä guäti mischig zwüsched gmeinsamä sachä und sachä äläi. wet ihrä ja irgendwiä au hälfe, wil ich merkä dases ihrem fründ nöd würkli passt und sie chlammeret z fest. glaub das isches au warum ich mich so ufreg.

@sabrinella: ja mir nämets easy, händ ebä 1 jahr vorem hochziit agfangä än duruftrag ufs hochziitskonto duä und das söt glaub guät lange. bi immer wieder chli am rächne aber dänk s langet. das heisst wänn min lohn cho isch gaht grad än teil uf das konto dä rest chani verputzä. drum spari nöd würkli, aber shoppä isch eh nöd mis ding, für mich isch das ä qual. :-)

wägem azug: hui lüt isch mer fast peinlich aber dä azug vo mim schatz isch öpe 2500 stutz. find das soo viel aber s hät gheissä än rächte massgschniderete azug chosti so viel. und da min schatz mega gross isch und rächt breiti schultärä hät chöng er keinä ab dä stangä näh.

finds eifach witzig, im vorfäld wird immer gred wiä tür brutchleider sind aber är zahlt öpä 5 mal so viel wiä ich... :-) egal är muäs es wüssä

20.03.13 09:53
valey 

Re: Bräute 2013

Azug
Min gg hed in asie massschnidere loh hed u webig zahlt und ish hammer
Send letscht mal aber im WE in zh gsi hed ganz schöni gha

Spare
Jaa ha i de letscht zit ned vel poster nur sache fürd Hz ;) hihi
Die cheibe online hochzitsshops hihihi

Me
Danke, hoffe be gli weder uf de beii

20.03.13 09:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

i eus isch au grad chli pause lus. das heisst, ich mach die ganz ziit chli so chlini sächeli und ich ha scho es paar termine veriibart, aber es wird wohl au erst im april wieder richtig losgah. guet de samstig luegi no wäg de schueh, denn isch s outfit au wieder chli kompletter. irgendöppis chlises gits doch immer zum mache :-)

20.03.13 10:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

hmm ich bi scho es biz am luege beziehigswiis luegi dasi wenn scho sache für d hochzit chaufe im moment. aber ich fang ja im mai no en neue job ah und bruch drum dringend no es paar neuei sache zum alegge. drum tueni mir denn endi april erlaube, chli e shoppingtour z mache in london. aber da ich ja denn vom alte gschäft no d helfti vom 13te uszahlt überchum chani mir das sicher erlaube. susch luegi scho dasses nöd zviel wird. ich ha im moment eher anderi doofi rechnige... zahnarzt und so. und d flittis werded au mega tür bi eus. ich denk drum, ich tue lieber jetz chli zruggstecke und defür wird de september bombastisch :-)

20.03.13 10:08
CoRa 

Re: Bräute 2013

@anzug, min GG het sech grad 4 lo masschnidere in Thailand...eine dervo esch för as HZ.

@spare, egendiwe sparei set mer wösse dasmer hürote vöu me aus vorhär machtmer rechtig spass! verzichte dueni kommischerwis aber ned wörkli uf öppis...

@Einladungskarte: jöööö, ha grad das Emal vom GG sim Mami becho:
Euchi Hochzytiladig esch eifach mega toll, unübertrefflech. E riese Kompliment. Do hesch aber mängi Stond gschaffet ond vöu Härzbluet dri do.
Liebe Gruess

mega härzig vo ehre

20.03.13 10:12
sonne13 

Re: Bräute 2013

cora: das isch wirklich mega härzig! freut mi für dich!!!

mim fründ sine aazug isch sehr speziell, er wird en allwäg nümm aalegge nochhär. aber es hed eifach passt! er hed inkl. alles (manschettechnöpf, schueh...) 1300 franke zahlt (hed a dem tag grad no 20% rabatt gäh). wär sicher au günschtiger gange, aber ebe - es hed eifach passt, was will me do degäge säge?!?

20.03.13 10:19
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also mine hed gseid är gingi denn no e Azog go poste förs kerleche aber ech müessi metcho, aber ech schecke de mini Schwöster met, wet ehn nämli au ned gseh vorhär!=)

 1 .. 760 .. 1517 1518 1519 1520 1521 .. 2639 .. 3757
Kollegin   Hochzit   schnell   richtig   eigentlich   schaffe   einfach   eigentli   gspannt   vorallem   himbeer   langsam   natürli   wirklich   Zuletzt   bearbeitet   irgendwie   Problem   natürlich   Zeremonie