| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 760 .. 1518 1519 1520 1521 1522 .. 2640 .. 3757
20.03.13 10:21
himbeer 

Re: Bräute 2013

da hät sie ja au recht cora! ich hoff, eusi iladige chömed au so schön use... freu mi scho zum bastle :-) am fritig chani s erste päckli mit bastelmaterial go abhole.

ich muess mer au no öpis überlegge für euses menu. mir mached kei menucharte wills ja es flying dinner git, aber ich würd glich irgendwie gern die sache wos git ufschribe. am beste uf grossi schiefertafle, die chönnt mer nachher au wieder bruche. muess mal luege wos die am beste git...

20.03.13 10:22
Braut2013 

Guete Morge mitenand

@ Valey: gueti Besserig. I ha dänkt d Grippe sig verbi , bi aber sälber hüt o mit Halsschmärze und Hueschte ufgwacht..hoffe überchume ke Grippe.

@Spare: mir hei onid speziell gspart, hei schochli öpis uf dr Site, dasses scho längt

@Hochzitstief: ich bi irgendwie o grad voll ime Tief..nid dassimi nid würd fröie oder so..aber es gaht ja nurno 3 Wuche und i ma eifach nümme warte...organisiert isch eigentlech fasch alles und es geit nurno ums warte..cha nurno da inne si und läse was dir alli so machet zur Ablänkig O ga schaffe mag i irgendwie gar nümme..und jetz äbe füehlimi süsch gsundheitlech onid so fit..wet eifach schlafe und dänn i 3 Wuche wider ufwache..d Vorfröid isch im Momänt irgendwie nid überwiegend..wot nur die Zit irgendwie dürebringe. Versteit das öper?

@ Snet: das tuetmr mega leid, dass bi dir alles so louft..aber ja d Houptsach isch doch, dass dir öich liebet und de steit öichi Hochzit sicher nid undereme schlächtr Stärn!

20.03.13 10:23
sabrinella 

mir hend ebe agfange beid lohn uf diite due also vo ein läbe udn dese de uziite due so chunt relativb schneel veel ufziete und jede het eifach es täsche geld zum bruche!!!aber das isch ebe au so schneel brucht das taschegeld!!!!

hmm aber han g lich immer angschtd as es ned langet!!isch so schneell veel weg!!!
drum verzichti halt und jommere chli bem mami de kauft sie mir v eelch öbis:-)))))hihihi

20.03.13 10:43
himbeer 

wow das isch ja super sabrinella... das händ mer eus au mal überleit, nur vo eim lohn läbe. chönnt mer mal usprobiere für später, haha. ja nach de hochzit chönnted mer das vo mir us au mal mache.

20.03.13 10:53
Lus

nicht registriert

himbeer:
da hät sie ja au recht cora! ich hoff, eusi iladige chömed au so schön use... freu mi scho zum bastle :-) am fritig chani s erste päckli mit bastelmaterial go abhole.

ich muess mer au no öpis überlegge für euses menu. mir mached kei menucharte wills ja es flying dinner git, aber ich würd glich irgendwie gern die sache wos git ufschribe. am beste uf grossi schiefertafle, die chönnt mer nachher au wieder bruche. muess mal luege wos die am beste git...

wär das öppis?
http://www.manufactum.ch/wandtafel-frede...iefer-p1426771/

öpper usem forum het die gloubs sogar aus gästebuech brucht... findi super`

20.03.13 10:55
sonne13 

sabrinella: das find ich au e'spannendi idee! hani mir bis jetzt gar no nie überleid!

20.03.13 11:00
himbeer 

oh ich chas nöd aluege wägem browser, aber d beschribig tönt nöd schlecht, danke lus :-) ich luegs dihei namal ah.

20.03.13 11:07
sabrinella 

welles sch en spannendi idee? weg emjommere oder dlöhn zäme zue?

20.03.13 11:11
Lus

nicht registriert

Hihi nume vo eim Lohn läbe... das Projekt müesse ig u mi GG im Momänt gar nid erst starte.. funktioniert eh nid! Weni nume ad Stüre, Hyp.zinse, Krankekasse, Auto etc. dänke
Vilicht versuechemers de afangs nöchst Jahr mau wenn mer die chöschte vom hochzyt aui tilgt hei

20.03.13 11:19
sabrinella 

hmm isch sehr schwer vorallem muess mer de immer rechteschadft abgeh wend zveel vom konto nimschu nd ebe staschegeld isch so schnell weg!!chume mer vor wie en stift wo muess sgeld guet ideile!!!ojeeeeee

1 .. 760 .. 1518 1519 1520 1521 1522 .. 2640 .. 3757
bearbeitet   Zuletzt   natürlich   eigentli   himbeer   eigentlich   schaffe   richtig   wirklich   natürli   Problem   gspannt   Zeremonie   einfach   Kollegin   schnell   vorallem   irgendwie   Hochzit   langsam