| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 762 .. 1522 1523 1524 1525 1526 .. 2642 .. 3757
20.03.13 14:37
himbeer 

Re: Bräute 2013

da bini au no am überlegge, was mer dene sölled schenke. hang scho immer uf etsy umenand, haha. de monet gits no d schueh, de rest muess bis nächst monet warte.

20.03.13 14:38
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

füre bh würdi ev. mau bi www.fashionwear24.ch ga luege we nid diräkt ines gschäft wosch. die hei no gäbegi uswahl.

20.03.13 14:39
Manokasa 

Re: Bräute 2013

das isch alles?! :P

Also wie wärs mit wieso blueme und viiolete mäscheli oder umgekehrt... Weisch wieni mein oder selli es bild poste?

Abig: Sie hend ja im Plaza wiise tüecher.. Mir hend den grüeni Mäscheli ade stüehl und grüeni Tischläufer.. Wiisi blueme und cherze..

Min hässliche komische bh hani vo litb aber er isch suuper!

20.03.13 14:42
snet 
Re: Bräute 2013

@all: Danke für die Aufmunterungen. Ihr habt ja Recht, ich sollte mich davon abgrenzen. Dieses Wochenende werde ich brav Sport treiben, mit den Mädels weggehen und ein wenig die Seele baumeln lassen.

@Sparen: Wir sparen nicht, da die HZ von unseren Eltern finanziert wird. Die letzten Wochen war ich aber sowieso nie Shoppen oder so. Dieses Winterwetter schlägt auf meine Shoppinglaune

@Ringe: Wie lautet eigentlich eure Gravur in den Ringen? Wir sind uns da noch uneinig. Mein Freund will unsere Initialen & Hochzeitsdatum und ich möchte den ausgeschriebenen Namen vom jeweilig anderen & Hochzeitsdatum

@Flitterwochen: So, nun ist alles unter Dach und Fach. In London haben wir uns für die Neighborhood St. Pancras entschieden.

@Probemakeup: Wow Apple-Pie, du gehst jetzt schon zum Probemakeup und Probefrisur? Wie lässt du dich denn schminken? Machst du das in der CH oder DE? Ich gehe erst dieses Wochenende. Ich möchte gerne etwas Divahaft aussehen, aber möchte nicht, dass sich das mit dem Kleid beisst, dass sehr schlicht und "brav" ist.

20.03.13 14:42
Mona83 

Re: Bräute 2013

dankä lus da gahni grad als nächsts go guckä. :-)

genau manokasa, so än hässlichä bh suächi nämli. :-) muäs eifach chli puschä will ich bin rächt fiin und halt ohni push up chli flach.

ja duä äs bild postä aber glaub ich weiss was meisch. wo findi so züg?

wo häsch d tischläufer här?

20.03.13 14:43
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Himbeer
Also wie scho gseit fürt Männer gits Flachmänner und Zigarre und fürd Fraue gits en Garter Flask.. Weis nid wieni das üf Dütsch sell sege.. S isch es Strumpfband wo en Flachma oder shot dragmacht wird :P

20.03.13 14:46
Mona83 

Re: Bräute 2013

@snet: schön dases dir chli besser gaht, sport hilft sicher

also mir händ uf üsnä ring än halbä roman: üsi nämä (beidi) und s datum unnd no dä spruch for a lifetime :-)

20.03.13 14:49
himbeer 

Re: Bräute 2013

gravur händ mer nonig überleit, min schatz brucht zerst no sin ring. i mim häts leider nöd so viel platz wegem besatz mit de diamäntli. da fehlt scho mal guet en drittel. und d meinig wär ebe, das jedes jahr es neus diamäntli dezue chunnt und da wär d gravur spätestens nach 16 jahr ehe verschwunde

20.03.13 14:49
Canoa 

Re: Bräute 2013

Haha Manokasa ech has grad googled do ech ned fertig gläse ha! =)=)=)

Snet: Sehr gut, dass du dir Zeit nimmst um die Seele baumeln zu lassen, es wird dir ganz gut tun...

Ringe: Hmm gute Frage, beim Freundschaftsring haben wir die jeweiligen Namen drin und das Datum wie wir das beim HZ Ring machen...keine Ahnung....

Fashionwear esch super ond mega schnöu met de Leferig...oder lits dra dasses Lozärner send! *gg*

20.03.13 14:51
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Mona
Tischläufer und eigentlich de gröschti Teil vo de Deko bstelli da.. http://myworld.ebay.com/ourwarm/&_tr...984.m1423.l2754 han scho es paar sache bstellt und die hend Gratis Lieferig! Mega cool!

Ja ich bin ebe au relativ Flach.. I han ebe de chläbi bh kauft und naja es pusht halt es bizeli..

weg de chile vielicht so öpis aber halt violet wiis

Datei-Anhänge
imagesCA6VBJHJ.jpg imagesCA6VBJHJ.jpg (15x)

Mime-Type: image/pjpeg, 8 kB

380841-45520-21.jpg 380841-45520-21.jpg (13x)

Mime-Type: image/pjpeg, 19 kB

 1 .. 762 .. 1522 1523 1524 1525 1526 .. 2642 .. 3757
natürli   bearbeitet   einfach   Kollegin   Zuletzt   Problem   natürlich   eigentli   schaffe   langsam   Zeremonie   himbeer   eigentlich   gspannt   wirklich   Hochzit   richtig   schnell   vorallem   irgendwie