| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 765 .. 1528 1529 1530 1531 1532 .. 2645 .. 3757
21.03.13 08:53
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!
zom thema blueme ströie! i denke di meischte schissts doch a das nacheten weder go zeme wösche! das mönd jo die vode chelle mache.. ond di schisst doch das a! :D
bi eus gehts das eh end aso hani mi au ned müsse erkonndige! :)

gester hani entli e termin abgmacht förd Torte! i ha mi frönd lo wähle wo ehr d torte wel lo mache ond er het sech för sweet treat entschede! am telefon het si mega nett tönt ond jez hemmer i 3 woche de termin! freu mi scho!
mer hend eus au zemli schnell chöne druf einige wie die torte denn sell usgseh! mer wend nome en eistöckigi. si sell quatratisch werde ond gaaaanz en wiis. ond droffe wemmer denne euses HZ logo ha en grüen!
so hoffe das deng choschtet denne ned alli welt

ide letschte zit hani mer chli gedanke gmacht wegem chleid förs zivile. ond i be emmer me de meinig dass es eigentli gar ned nötig esch dassi extra es neus chleid chaufe. i ha soo vell schöni sommer röckli em schrank dassi doch eifach eis vo dene cha alegge... i ha denkt i muss mol paar vo dene fötele ond denne do ine stelle ond euch om euri meinig bette! ;) wer es guets projekt för das wochenend :)


sorry zeme das esch jo e mega lange ego-post worde vo mer

Zuletzt bearbeitet am 21.03.13 08:55

21.03.13 08:54
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Lily
Ah ja t Mona hüratet ja au i dere.. Du ich denke sccho.. Ich han ja gad bi de chilegmeint gredt und ich denke nid das die es bi einre chile erlaubed und bi de andere nid.. Obwohl, sie hend ja scho chli anderi regle.. Ich als reformierte derf det ja nid hürate.. Du ich wr eifach mache.. Und susch musch halt schnell froge.

21.03.13 08:56
elea 

Re: Bräute 2013

ou mini ego-gschichtli gönd no witer!

vorgester hemmers no emchef verzellt, dass mer hürote! be mega nervös gsi ehm das zsege! aber er het super reagiert ond het soo freud gha!! be mega erliechteret gsi

21.03.13 08:56
Lilly4 
Re: Bräute 2013

stimmt - mona, was meinsch?

danke dir uf jedefall manokasa, uh lieb!

ich dänk frög eifach mal a ... will die echte
dörf mer 100% nöd, händs mer scho gseit
wie au riis nöd!

21.03.13 08:58
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Elea
Ja stell du mal dini Föttli ine! :P wemer schöni chleider het, findi au chamer eis ahlege womer scho diheime het!

Fraue ich muss mi schnell uschotze.. De Chef vo eusem Apero Resti isch sonen Blöde Typ.. Wenn er mir mail schriebt gits kein Betreff, keis Freundliche Grüsse.. Er het mer mini Apero Offerte müsse überarbeite will mer statt 60 jetzt 90 sind und was macht er? schickt mer eini für 70.. uns sie isch nur so halbpatzig gmacht.. So als wärs em gar nid wichtig.. Guet sie hend jede samstig en hochziitsapero, trozdem chaner sich chli meh müeh ge.. ich wür am liebste s resti wechsle aber das gaht zitlich nid will keis ide nöchi isch

21.03.13 09:00
elea 

Re: Bräute 2013

manokasa das fendi echt komisch! meine au wenn me stress het muss me doch professionell blibe!

21.03.13 09:04
Lilly4 
Re: Bräute 2013

das freud mich weg dim chef elea ... schaffet du und din schatz dänn
i dä gliche firma? will gschriebe häsch: 'hemmers'

oh nei, das isch mega blöd manokasa!! glaubi dir dass dich ufregsch,
für die isch das halt nöd so wichtig wie für eus, aber ich find au, mer
chönd scho chli prof. si pff ... schad chasch nöd wechsle!

mona:
han mal es mail gmacht weg dä künschtliche roseblätter streue, gib
dänn bscheid sobaldi e antwort han ...

21.03.13 09:06
Nemo 

Re: Bräute 2013

@manokesa: also wenn ziit hettisch würi de au grad wechsle, aber ebe....
isch doch mega doof, und i so eine sötsch denn vertraue ha, dass er das alles korrekt organisiert a dim tag... hmmmmm, idiot...

21.03.13 09:07
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Ja er git eus eifach s gfühl er isch nid ahgwisse uf eusi gäst.. schön und guet aber mir werdet trotzdem öppe 2500.- bi ihm ligge lah, da chamer sich ja scho chli müeh ge.. isch so en junge arrogante typ.. scho am gspröch ischer mega unsympatisch gsi.. chotzt mi gad chli ah mit dem

21.03.13 09:08
sabrinella 

Re: Bräute 2013

ELEA, dueschd u au in aarau uf em zivil amt hürote???

hm mer isnd det gsi letzt donnstig!!naja isch ned grad schön aber de zweck erfüllts jo . hend er oich au scho chöne amelde oder ned?

wenn hürotisch ud scho weder?

kleid zivile han ich ebe au immer dänkt das ich eis nehme wo ich scho han, aber eigentli han ich de dänkt isch jo das das datum woh zählt und ned sandere drum han ich dänkt das ich glich öbi schöns werd azieh:-))))
aber nix türs nur vo light in the box, und das sött hüt cho:-)))hihihih

ou die turtene sind de hammer vo rupperswil aber nims türe protemonaie mit!!!aber uuuu feinnn

 1 .. 765 .. 1528 1529 1530 1531 1532 .. 2645 .. 3757
Zeremonie   irgendwie   schaffe   natürlich   bearbeitet   gspannt   Zuletzt   richtig   wirklich   Kollegin   vorallem   schnell   einfach   langsam   himbeer   eigentlich   eigentli   Hochzit   Problem   natürli