| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 767 .. 1531 1532 1533 1534 1535 .. 2646 .. 3757
21.03.13 09:39
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea: unbedingt fotos zeige!!! *riesengwunder*

valey: ich finde das chleid mega härzig! gseht wunderhübsch uus! (mich dunkts alli "do inne" sind meeega hübsch - wo cha mer das bstelle?!?)

cora: zu dine iiladige fallt mir nur eis ii: GEIL!!!

manokasa: das isch jo ober unprofessionell... würd mi au närve. und wenn mol aalütsch?

21.03.13 09:41
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus: Haha jo de Ehevertrag....ech schaffe au i de Rächtsabteilig! =)
Mer send jetzt grad zwöi vo hüroted das Johr vom Büro! =)

Also mini houpt Chefin hed am Anfang mega fröid gha aber im Momänt esch gar ned guet zwösche eus...hoffe es esch gli Ostere ond denn werd äntlech klartext gredt met ehre! =)

Also mer hend jo eusi CHärtli scho verscheckt ond verteilt anfangs März, aber im Büro hanis no ned ufgänkt wot ned dass das sooooo lang umelit i de Chochi darum warti bis Mai! =)

21.03.13 09:42
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea: schön hed sich dine chef gfreut! das stoht mer no bevor und macht mi chli nervös... warte irgendwie die ganz ziit uf die richtig glägeheit aber die chunnt ned ich bi im momänt sowieso wie uf nodle, kei ahnig wieso! isch nochli früeh zum nervös sii! aber das leid sich hoffentli wieder, das wär jo ned zum ushalte

21.03.13 09:43
Mona83 

Re: Bräute 2013

wow cora so geili chartä!!!! hammer. wiä lang häsch brucht?

@sabrinella: ja das glaubi ebä au dasi voll muäs stressä. dän wäns än monet gaht und no änderigä sötet gmacht werdä wirds knapp. han aber dähäi kei gschidä massding da wo mer chan d mass näh. und weiss ja au no nöd öb mir so äs chleid staht. hui chumä doch tatsächli no in stress obwohl ich dänkt han ich heg no gnuäg ziit.

21.03.13 09:45
CoRa 

Re: Bräute 2013

@einladungskarte, danke vöu mou för üchi komplimänt
@Mona am Bastle elleini ca 40-45 stund! Ohni entwärfe fötele verpacke etc....

21.03.13 09:46
Nemo 

Re: Bräute 2013

@canoa: ich fahre die gliech taktik mitem gschäft. ich han 3 iglade woni sowieso au privat kontakt han und de reste mueni mir no überlegge. han no nüt ufhänkt im gschäft und wirdes warschindli au nöd.
mir händ es rechts ghetto momentan i eusem team, darum warti jetzt mal ab...

21.03.13 09:51
Canoa 

Re: Bräute 2013

Nemo: Mer hend äbe au es rise Puff be eus i de Abt. Aber ech luege vorewäg...

21.03.13 09:51
sabrinella 

Re: Bräute 2013

ich ebe au die wo ich wett debi ha die wüsses und desi dueni nüd degliche:-))))

ojee i be richtig kribelig weg mim packli das söll öbe cho!!!!manoooo hoffendli isch de chef de ned ume das ichchandri gügsle.-))))

omannoooooo

hm jo mona gang doch schüsch mol id modissa goh luege oder so sie hend au schöne, oder wetsch öbis schlichts eifachs? oder wie stells dir vor? abändere muesch jo de ned wels mas gschineret isch!!!!

21.03.13 09:53
CoRa 

Re: Bräute 2013

@einladung geschäf, ha zwöine vom gschäft en iladig gschickt. mit denne hani au privat z'tue. im team säuber aber nüt ge...im momänt esch d'stimmig ned so toll ond ech luege grad bez ume wägmene angere job...be zwar jetzt erst fangs es johr do aber es schisst mi gottströfflech a....
mi GG meint zwar wart doch ab...är meint dermet bi sim august de weimer jo loslegge mit der chinderplannig...wenns grad wär i schloh, de müesstis no 15 Mönet ushalte- esch haut glich en langi zyt!

21.03.13 09:57
Canoa 

Re: Bräute 2013

CoRa es goht mer äbe glich, be au emmer am ome luege wägeme andere Job aber de glich weder nöme, ech be jetzt set zwöi johr do, ond abem Sommer hemer die gliche Plän wie ehr...darum beni au ergendwie zroghautend...

Ohhh Sabrinella das gloubi der dasst gspannt besch! =)
Modissa esch in ZH Oder?!? Wie send t Prise dete?

 1 .. 767 .. 1531 1532 1533 1534 1535 .. 2646 .. 3757
wirklich   himbeer   eigentli   gspannt   Zuletzt   irgendwie   einfach   Hochzit   richtig   eigentlich   natürlich   Problem   langsam   bearbeitet   natürli   Kollegin   vorallem   schnell   Zeremonie   schaffe