| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 767 .. 1532 1533 1534 1535 1536 .. 2647 .. 3757
21.03.13 10:04
Mona83 

Re: Bräute 2013

Iladigä: Also ich han lang überleit im gschäft ich het no gärn ä iladig ufghänkt aber da mir idä aperolocation nöd unbegränzt platz händ hani scho müäsä überleggä wie viel chömet ächt. nacher hani mir zwei drü chönä vorstellä wo ev. chömet aber nur zum doof duä und lestärä. dän hani drünä wonis uuu guät han eifach nur ä iladig gäh. ich schaffä ja nur inärä zweier abteilig drum chani nöd sägä dän ladi s marketing i. han jetzt eifach mit dänä drü wonis u lustig han eini gäh und dä rest chunt nöd.

stimmt, sabrinella, also wänis massgschnideret bstelle muäsis ja nöd ändere. :-)
also weekend wird bstellt. :-) so zwüsched bridesmaids kleider uswähle und an hockeymatch gah. jaja passt!!! :-)

21.03.13 10:17
himbeer 

hmja... mir mached kein apero, drum chani eh niemer vom gschäft ilade usser öpper. und denn tueni eh no d stell wächsle... ich denk drum ich mach im früehlig mal e grillparty für all vom jetzige gschäft, au no chli als abschied. und für die neue gits denn sicher mal en apero im gschäft, die känni ja denn au nonig so guet...

21.03.13 10:18
sabrinella 

geht au in spreitebach glaub ned soo tür me chas zahle!!!

21.03.13 10:19
Manokasa 

Also mir hend beidi euses gschäft zum Apero ihglade.. Ich schaffe nur mit 3 Personen bi mim Schatz sinds den 12..

Ich bin scho chli enttüscht.. Mini Chärtli sind sit zwei Täg dusse und i han gseh das öppe 10 Persone uf de Homepage gsi sind.. Mini TZ und BJ sind die einzige wo sich fürd chärtli bedankt hend susch hani vo niemerem was ghört.. Seit mer hützutags nüt meh wemer eh hochziitsihladig bechunt??

21.03.13 10:24
himbeer 

ich ha letztens au ca 1 wuche gha zum mich melde uf e iladig... zum teil isches halt grad stressig oder me denkt zwar dra aber weiss grad de link zu de website nüme oder so... das chunnt scho :-)

nach eusne sava the dates hät sich genau 1 person telefonisch gmolde. guet die meiste händs au persönlich überhco, aber vo de andere händ mer nüt ghört.

21.03.13 10:25
Canoa 

Monokasa, ech cha der nochefühle, mer hend sooo vöu Lüt scho persönlech gseh ond es niemert danke gseid fört Chärtli ond das send denn alli "älter"(Ü40) Persone gseh....Anschinend macht mer das nöme...fendes zwar sehr trurig ond ned so schön...

21.03.13 10:29
Mona83 

Manokasa: Oje jetzt bi dir au no? also ich chan der sägä bi üs händ sich di meistä am weekend drufabe gmäldet und jetzt nah bis nah chömet wieder amäldige. het au mit ämä boom grächnet. wil ich bin so wäni äs chärtli gseh, wird grad äs whatsapp gschribe und danket. am abig würdis mitem schatz aluägä und mi amäldet. aber ebä leider dänket di wenigste so...

21.03.13 10:34
Canoa 

Mona ech mache das sogar weni e Postcharte öberchome dassi chorz es SMS döreloh, aber äbe ech ha werklech strickt agfange Wiehnachtschärtli ond Postcharte nöme a Persone zverschecke wo sech ned chönd bedanke. Mi GG hed am Afang gfonde, chasch jo ned mache, mou secher, jetzt esch es eifach so!

21.03.13 10:38
toluwu

nicht registriert

Manokasa:
Ich bin scho chli enttüscht.. Mini Chärtli sind sit zwei Täg dusse und i han gseh das öppe 10 Persone uf de Homepage gsi sind.. Mini TZ und BJ sind die einzige wo sich fürd chärtli bedankt hend susch hani vo niemerem was ghört.. Seit mer hützutags nüt meh wemer eh hochziitsihladig bechunt??

Manokasa; das war bei uns auch so. Teilweise haben die Leute sich einfach angemeldet, aber ohne ein Wort über die Einladung zu verlieren. 2 Paare haben sich bisher gar nicht gemeldet welche für's Fest eingeladen sind und 8 Paare welche am Apero eingeladen sind. Unsere Deadline ist der 30.03. Klar, wir haben noch Zeit, aber die Einladungen haben wir Ende Feb. raus geschickt... Ich verstehe Dich so gut! Ich war am Anfang auch etwas enttäuscht, aber ich versuche mich nicht davon runter ziehen zu lassen. Die meisten denken doch wahrscheinlich gar nicht daran wie viele Gedanken man sich über die Einladungen macht und wie viel Zeit man investiert. Ich habe mich früher auch nie für eine schöne Einladung bedankt, soweit habe ich mir das gar nicht überlegt. Zukünftig werde ich das mit Sicherheit erwähnen!

elea:
guete morge zeme!
zom thema blueme ströie! i denke di meischte schissts doch a das nacheten weder go zeme wösche! das mönd jo die vode chelle mache.. ond di schisst doch das a! :D
bi eus gehts das eh end aso hani mi au ned müsse erkonndige! :)

elea; auf dem Engelberg darf man aber Blumen streuen. Ich hab extra gefragt.

21.03.13 10:45
Manokasa 

jojo ich finds eifach "super" das ziit hend zum website ahluege aber keis wort übers chärtli verlühre.. Jänu..

1 .. 767 .. 1532 1533 1534 1535 1536 .. 2647 .. 3757
himbeer   Zuletzt   eigentlich   gspannt   vorallem   langsam   wirklich   natürli   bearbeitet   richtig   schnell   irgendwie   Problem   einfach   Hochzit   natürlich   Kollegin   schaffe   eigentli   Zeremonie