| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 769 .. 1536 1537 1538 1539 1540 .. 2649 .. 3757
21.03.13 13:56
Mona83 

Re: Bräute 2013

bi üs gits puck uf dä eintä sitä mit föteli vo üs und äm datum, hindä druf isch dä namä vom gast und dän staht, schön dass du mit üs fiirsch.

21.03.13 13:57
sabrinella 

Re: Bräute 2013

¨hahah das isch en super idee:-))

wer au das guet:

Danke das ihr zu oisem unvergässleche tag bitreit hend

oder döntr das zu geld

oder schön sind ihr en teil vo oisem grosse tag gsi

oder
Danke bisch debi gsi

oder

Schön sinder cho danke für alles

21.03.13 13:59
sabrinella 

Re: Bräute 2013

ohh ioch hasse schriebe

21.03.13 14:00
elea 

Re: Bräute 2013

i liebe budgets ond i liebes nohmeh wenni ennerhalb vom budget be! i fende das emmer komisch wenn i öper froge wie vell si förs HZ usgeh hend ond die denn seget "oh dass wösse mer au ned so gnau"! höö i weiss es ofe franke wass mer usgeh hend (be en chline finanz psycho)

aso bide gastgschänk schribi nix dezue. eifach ere name ond fertig. danke säge dömmer jo denne met de dankeschärtli!

aber wenn öpis wetsch schribe, de wördi mi chorz fasse ond eifach schribe "schön sender bi eusem grosse Tag debi!!" oder so öpis!

21.03.13 14:00
Lilly4 
Re: Bräute 2013

mona:
seifeblase für wenn mer us dä chile chömet
anstatt dass t lüüt eus riis oder roseblätter über dä
chopf rüehret, eifach seifeblase i dä luft, chans mer
no herzig vorstelle irgendwie ... han aber bim schwiegermami
gseit, muess nöd allne gäscht so es teil gäh, langet 20
stück oder so ... in rappi isch wüki alles verbote :-/ aber
es isch sooo schön also mir gfallts MEGA! und euses
reschti tuet bis jetzt zum glück nöd blöd, immerhin ...

juhu sabrinella, entlich isch dis päckli acho wot
dänn au fotis gseh hihihi

ich han jetzt grad dä geburtsschii agforderet, als nöchschts
no dä taufbuechuszug ...

21.03.13 14:05
Mona83 

Re: Bräute 2013

das tönt cool lily, dörfi diä idee chlauä? :-)

das isch au dä grund waum mer glich z rappi hüratet, isch eifach scho schön und hät mega charme. :-)

weles resti händ ihr scho wieder? sorry han dä überblick nömä bi so viel brütlis :-)

21.03.13 14:08
sabrinella 

Re: Bräute 2013

Danke elea super de nehmi grad:-))))


hmm jo das keni mit de finanze:-)))
demfall bisch au e de finante tätig?

jo hesch recht aarau isch würkli ned schön zum hürote aber han ned welle zahle drum gömer halt det he!!!
scho pindlech vor so veelne lüüd de useputz umelaufe!!!

21.03.13 14:10
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ au es budget aber ich bi eigentlich voll nöd so de finanzprofi... mir sind bisher nochli drunter aber ich denk da chunnt scho no einiges. und mir händ chleider, ring und flittis nöd mal driizellt, heieiei da wirds eim grad schlecht bi dene zahle.

21.03.13 14:10
Canoa 

Re: Bräute 2013

t Toufbeschinigung hani alli scho, ond stelled euch vor die send gratis gseh! =)
Gester hani no s Dokumänt förs Ehevorbereitigsverfahre uft Post to.

Elea, ech ha au gärn t Chöste im Greff, mi GG hed eigentlech gfonde es Budget möchemer ned, aber jetzt esch er scho au froh dassmers chli im Greff hend bzw. ech. Ech be de Finanzchef vo eusere Eifache Gsöuschaft! =) Ergendwie hemer no gar ned soooo vöu usgäh!!!! Aber das werd wohl alles no cho!

Sabrinella das tönt doch guet...mer werded aber nüt so ha, mer hend de nocher au no Dankeschärtli

21.03.13 14:11
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen, Mädels!

@Blumenmädchen:
Wir werden keine Blüten streuen, sondern Seifenblasen.

@elea:
freut mich wegen der Torte. Bin ja gespannt wie euer Termin dann verlaufen wird. Weisst du schon welchen Geschmack ihr haben möchtet?
Das mit dem Zivilen Kleid, finde ich völlig in Ordnung. Bin schon gespannt auf die Fotos!
Freut michk, das dein Chef positiv reagiert hat!

@Manokasa
Das ist natürlich ärgerlich und wenn du mehr Zeit haben würdest, würde ich dir auch raten jemand anderen zu suchen. Selbst wenn sie jede Woche ein Apero haben, das ist doch kein Fliessband Betrieb und man sollte jawohl professionell bleiben können.

@valey:
Also ich finde das Kleid total hübsch!! Und sieht ganz nach Braut aus!

@Cora:
Hast du die Bilder wieder raus genommen? Ic h kann sie gar nicht sehen!

@Himbeer
kann ich voll verstehen, das du auf heissen Kohlen sitzt. Mein Päckchen mit den STD Karten dürfte nun auch jeden Tag kommen.

@toluwu:
Viel Spass beim Probeessen!

@mona:
Das ist ja mega herzig von deiner Mama :) !

@Sabrinella:
Oh, wie toll.. hast de nun dein Kleid!!! Bin auch schon gespannt auf das Foto!

@me:
Ich habe heute ein paar Bastelartikel gekauft um z.B. die Briefumschläge für die STD / Einladungskarten zu verzieren ... ich bin ja mal gespannt ob ich das hinbekomme!?

 1 .. 769 .. 1536 1537 1538 1539 1540 .. 2649 .. 3757
Problem   Zuletzt   langsam   Hochzit   bearbeitet   einfach   Kollegin   Zeremonie   wirklich   schnell   richtig   irgendwie   natürli   gspannt   schaffe   vorallem   natürlich   eigentli   eigentlich   himbeer