| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 773 .. 1543 1544 1545 1546 1547 .. 2652 .. 3757
21.03.13 16:43
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

elea:
toluwu, jo obs jez dene no paar me echti legge spellt jo wörkli ke rolle! liit jo auä sowiso scho blätter züg ome :)
höt hender s probe esse? sooo coool!!!! musch de oonbedengt verzelle wis gsi esch! hender de höt au no grad s gspröch met de florischtin?

jö mona dasch de lieb vo dim mami dass si scho för de goht go recherchiere ;)

Ja, heute besprechen wir alles. Ich freu mich sooooooo! Werde morgen berichten.

21.03.13 17:15
apple-pie 

Re: Bräute 2013

bin schon ganz gespannt auf deinen Bericht, toluwu!

21.03.13 17:20
elea 

Re: Bräute 2013

valey die namenschärtli send mega herzig!! vorallem d schreft esch hammer!!¨

jaa toluwu be mega gspannt!!!!

21.03.13 18:12
CoRa 

Re: Bräute 2013

@ apple-pie
ja habe die bilder raus genommen. habe angst das sich jemand von meinem kollegen kreis in dieses forum verirrt und raus findet wo unser fest stattfindet! lade sie bei gelegenheit nochmals hoch

21.03.13 18:40
apple-pie 

Re: Bräute 2013

achso, klar.. das ist ja verständlich ;)

21.03.13 19:20
Angita 
Re: Bräute 2013

hallo zämä!

do isch jo wieder was glofä hüt!

zude blueme ide chile: mir hettet e chile gha wo üs mega gfalle het und döt het me au kei blueme dörfe streue und 100.- hettemo wegem riiswerfe müese zahle.. was aber nö gern gsehnd... ezt hämmer au ä schöni (wo i tauft worde bin) und döt dörfemo alles und es isch au nö so tüür... dass me öppis mus zahle findi ok.. obwohl nimmt mi scho wunder ob die jedes riischörnli vorusse wegbringed

hmm... han es hirni wie äs siib! weiss gar nüm wasi alles glese ha das isch soo viel!

ah valey: mega herzig die Namenskärtli! gfallet mir echt guet!!!

hüt hämmer d offerte übercho fürd blueme! min struss, armband passend zum struss für TZ, Bluemeastecker für min Schatz und TZ, Chilebänk, Altargsteck und Resti! ha mit meh grechnet isch aber nö gad günstig.. 2200.- ... und mir händ rose und gerbera! i will sicher nomol ä offerte oder zwei ihole.... ah und denn hät mis mami gmeint: und Vor de Chile? Was händer döt? das isch wichtig... sie isch gad chli nervös worde woni gseit ha, döt bruuchts doch nünd! hät so viel Bäum und Strüch um die Chile umä!! Händ ihr vor em Igang öppis macht me das so?

21.03.13 19:27
Nemo 

Re: Bräute 2013

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey sooo coooool!!!
ich han scho 8 päärli wo sich agmolde händ und 10 clicks uf de HP! han u freud!
und alli findet kärtli mega schön! huuuiii, das tuet mega guet wenn de ufwand gseh wird!

21.03.13 20:10
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Angita:
Schön, das du alles mit den Blumen geregelt hast. Ich denke nicht, das man vor der Kirsche nochmal Blumen brauch.

@Nemo:
Das freut mich total für euch! Schön, wenn die Gäste deine Mühe zu schätzen wissen!

21.03.13 20:43
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Angita
Kraaaas muss mer mit so viel Rechne fürd Blueme? Ich han mit öppe 800.- grechnet.. Für 3 Strüssli, 6 Ahsteckerli und Blueme bide festbänk.. Mir hend kei Blueme vor de chile und au nid ufem altar.. det werdemer eifach eusi drü strüss druflegge wemer dine sind..

21.03.13 21:07
Angita 
Re: Bräute 2013

apple-pie: gereglet ist es noch nicht ganz... will noch weitere offerten einholen...

manokasa: joooo es isch scho nö gad wenig... am tüürste isch natürlich tischdeko im resti... sind halt so gläser wo mit grüezügs und gerbera usgschmückt werdet und die dömmer "miete" 1 so äs gläsli isch 25.- ... und sie hät mol mit 48 grechnet.. cha aber au sii dass mir schlussentlich meh bruuchet... die chämed i 3-gruppe uf dä tisch.. evtl. lömmer üs mol e normals gschteck no offeriere... guet wenn ihr ufem altar kei händ isch das scho en rechte betrag weniger! bi üs 200.- ! i denke das wo du möchtsch chunsch sicher neimets au um dä betrag umä über!

 1 .. 773 .. 1543 1544 1545 1546 1547 .. 2652 .. 3757
Problem   irgendwie   schaffe   Zeremonie   himbeer   Hochzit   gspannt   eigentlich   bearbeitet   Kollegin   langsam   richtig   einfach   schnell   natürlich   vorallem   wirklich   natürli   eigentli   Zuletzt