| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 775 .. 1548 1549 1550 1551 1552 .. 2655 .. 3757
22.03.13 09:50
sabrinella 

Re: Bräute 2013

be mir ine am überlegeg schriebe das ich 300 meh wel schüsch chön ich das ned a neh, und wenn sie mir das gehnd de gangi udn schüsch ischs halt gsi!!!
ohhmannoo immer so svheisse

22.03.13 09:55
valey 

Re: Bräute 2013

sabrinella mega doof wegem lohn
aber guet muesch der eifach überlegge ob wetsch witer dett si wos der ned passt und jede tag de aschiss müesse ha

ich würd glaub scho wechsle... well für sis eigene glück mues me selber was mache


ps. ha grad vori de thread gläse do im forum vo dem typ wo gschribe hed was bringt ehe und er cha jede tag en anderi frau ha usw. h ahahahahahhaha
sich imene hz forum amelde und das go ineschribe wie dure isch de

22.03.13 09:55
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Manokasa
Bi üs wirds eifach fleisch gäh...
u für die 3 Vegegarier under de gest suecheni e alternative...
S wird aber schüsch gässe was ufe tisch chunnt

22.03.13 09:55
Nemo 

Re: Bräute 2013

@manokesa: mir händ nur eis vegi menu und eis für öper wo lactoseintolleranz hät. aber für anderi gits kei uswahl. kids chönd usere chindercharte bstelle,aber suscht is menu fix.
@canoa: das verstahni. viellicht händ sie aber au denkt, dass sie euch ja denn eh gsehnd und eu das lieber persönlich säged?

22.03.13 09:56
Mona83 

Re: Bräute 2013

mmmh toluwu das tönt guät, chumä grad au. :-)

ja valey ich verstah di. wiä machet ihr dän das wän sich bis ablauffrist gwüssi nöd agmäldet händ. mini mam hät gseit sie würd sicher nöd go nachäfrögä. aber ich muäs doch planä und wets dän eifach wüssä.

ou sabrinella das isch viel gäld. wänds di dän det unbedingt? will sust chasches ja probiärä öbs der entgägä chömet. eigentli söt s gäld scho nöd entscheiden sie will wän glücklich bisch und jedä tag liäbär ufstahsch dän isches sehr viel wärt. aber 800 stutz muäsi scho au sägä das wüssti jetzt nöd öbi da abä würd...

manokasa: wiä viel vegis häsch dän? mir händ nur eini und s plaza hät gseit sie fröget sie däne eifach was sie gärn möcht, das chönds spontanm machä. findi no cool.

22.03.13 09:57
valey 

Re: Bräute 2013

Mona
jaa ich warte bis endi april.. und denn die wo ned antwortet ha lüti ah und froge noche
i meine die hend 3 mönet zit gha zum sich amelde...

22.03.13 09:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

Nemo, mer hend äbe die meiste letscht Fritig scho persönlech gseh ond de hed niemert en Ton gseid, das fendi äbe komisch ond ergendwie beni eifach au entüscht!

Valey: Ech säge nome eis zo dem Itrag: Volltrottel!

22.03.13 09:59
Mona83 

Re: Bräute 2013

häsch dän amäldefrist bis ändi april valey?
ich han bis ändi märz und wirdä ide erste wuchä müäsä nachefrögä sust wirds fürs gastgschänkli knapp...

22.03.13 10:00
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sabrinella
Hmm blödi situation....
I ha nach dr Lehr grad ime Büro schaffet wo die reinst katastrophe gsi isch. Ha ou sone respäktlose chef gha wo eim ufs gröbschte beleidiget het. Mini Arbeitskollegin het sogar zum Psycholog müesse wäg ihm. I ha jede Sunnti abe Schreichrämpf gha und nume no ghüület wüui gwüsst ha: morn muesi wider gah!
Hami de när e nöie job gsuecht woni ou es bitz weniger lohn ha gha (klar nid 800.--), aber itze bini sehr happy!! und wie d mona seit, d freud am schaffe isch eigentlech unbezahlbar!
Meinsch nid dass si dir es bitz entgägechämte? wär ja sehr schad wenn wäge dessi dr job müesstisch absäge, aber i chas scho veratah, 800 si e huuuuufe gäud och blöd!

22.03.13 10:01
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Nee mir händ glaub kei Vegis Mona. Aber min Papi meint ich sell de Lüüt uswahl lah ob sie lieber Fleisch oder Fisch wellet.. Will er ebe kei Fleisch wott und mit hend ebe no Südafrikaner debi und die esset au gern Fisch aber die meiste lüüt esset fleisch und jetzt weis ich gar nöd :-S

 1 .. 775 .. 1548 1549 1550 1551 1552 .. 2655 .. 3757
himbeer   schnell   natürli   gspannt   Problem   Kollegin   vorallem   irgendwie   eigentlich   einfach   richtig   wirklich   langsam   schaffe   eigentli   Zeremonie   Hochzit   Zuletzt   natürlich   bearbeitet